becinko Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Колеги, дайте акъл къде е най-удачно да се привържат кабелите, тъй като реших да ги слагам към ключа за фаровете, но стана много претрупано. Моя модул има към него и 2 релета и още 10-тина жици, тъй като сам включва късите когато се стъмни навън (има сензор за светлина). Къде мога да открия накуп всички жици за:++ през контактмасаКъсиДългиГабарити Също така сега не ми свети подсветката на бутоните и климатроника, явно още някое кабелче трябва да се даде на + но кое...Колата е А4 Б5 1997 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 29 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 Тези които си ги изброил ,може да ги вземеш от клемореда до релетата(под волана).Най-лесно и бързо.Подсветката на климатроника не работи от спукани спойки на платката. Виж ТУК ,обеснено е идеално, а има и картинки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 29 Май 2014 Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 (Редактирано) Подсветката си работи, но когато DRL ми пусне късите тогава не иска да свети. А тази букса, която е за ключа на фаровете може ли да се изкара под кората да си работя спокойно върху нея и после да я върна на място? Редактирано 29 Май 2014 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 29 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 Щом DRL-а ти гаси подсветката, значи нещо не е както трябва. Прегледай на ново кое къде си вързал за да не стане някоя беля. При всички положения не бива да е така.Буксата на ключа на фаровете няма как да я издърпаш до под кората, но може да вържеш кабелите директно за клемореда, който ти е зад бушоните.За ето ТОВА става въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 29 Май 2014 Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 За подсветката стигнах до извода, е явно ключа като дам на къси пуска още един + към подсветката, и трябва след релето което ми ги пуска автоматично да подам и този +, за да стане, въпроса е коя жица е въпросната.ЛИнка ти не работи колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 29 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 (Редактирано) Да, нещо се е развалил линкът. Ето Редактирано 29 Май 2014 от KM5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spiritfog Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 От къде мога да си взема DRL модул? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Радвам се ,че ти е била от полза Ако подам 12V към DRL и той ми вкл. фаровете на 50%(примерно) това означава ли ,че напрежението което се подава на крушките ми ще е 6V ?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 ДаSent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 5 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 По-скоро не.Предполагам, че работи на друг начин. Начупва сигнала като създава импулси и поради твърде голямата инертност на крушките с нажежаема жичка, не се забелязва трептене, а просто светят по-слабо. Регулирането на силата на светлината става чрез промяна на честотата на импулсите или колкото честотата е по-малка,толкова и светлината намалява. Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan75 Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Здравейте, темата е стара, но е относно моят проблем. Свързах SMARTDRL 6, изхода към късите го закачих към бушона, от там си взех и сигнала при пуснати габарити. Всичко работи както трябва, НО ...... Оказва се, че на същия кабел на късите са вързани и моторчетата за регулиране на фаровете и явно понеже SMARTDRL пуска някакъв променлив ток (за да докара напр.30% от силата на светене на фара) се чува едно "жужене" до фаровете.. и то само, когато SMARTDRL е пуснал късите, когато ги пусна от ключа - няма такъв звук.Според вас има ли опасност да се прецака нещо в моторчетата или в електрониката ,която ги управлява? Работят... засега, но това "жужене" ме притеснява.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Защо не пуснеш смартдрл на дългите и ще си решиш проблема?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Ако си се вързал преди релето, то жужи. На котвата и е***** мамата. Димването при SMARTDRL, се прави с PWM: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) Щом е вързал модула към бушоните, значи е в силовата верига и защо въобще се ползва PWM на късите - няма никакъв смисъл... 100% за къси, или PWM за дълги, като второто често дава проблеми с радиоприемането, или управлението на CD-changer. Редактирано 3 Април 2015 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts