Jump to content

Свързване на модул за автоматични дневни светлини


Recommended Posts

Колеги, дайте акъл къде е най-удачно да се привържат кабелите, тъй като реших да ги слагам към ключа за фаровете, но стана много претрупано. Моя модул има към него и 2 релета и още 10-тина жици, тъй като сам включва късите когато се стъмни навън (има сензор за светлина). Къде мога да открия накуп всички жици за:
+
+ през контакт
маса
Къси
Дълги
Габарити

 

Също така сега не ми свети подсветката на бутоните и климатроника, явно още някое кабелче трябва да се даде на + но кое...

Колата е А4 Б5 1997 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тези които си ги изброил ,може да ги вземеш от клемореда до релетата(под волана).Най-лесно и бързо.

Подсветката на климатроника не работи от спукани спойки на платката. Виж ТУК ,обеснено е идеално, а има и картинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подсветката си работи, но когато DRL ми пусне късите тогава не иска да свети. А тази букса, която е за ключа на фаровете може ли да се изкара под кората да си работя спокойно върху нея  и после да я върна на място?

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом DRL-а ти гаси подсветката, значи нещо не е както трябва. Прегледай на ново кое къде си вързал за да не стане някоя беля. При всички положения не бива да е така.

Буксата на ключа на фаровете няма как да я издърпаш до под кората, но може да вържеш кабелите директно за клемореда, който ти е зад бушоните.

За ето ТОВА  става въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подсветката стигнах до извода, е явно ключа като дам на къси пуска още един + към подсветката, и трябва след релето което ми ги пуска автоматично да подам и този +, за да стане, въпроса е коя жица е въпросната.
ЛИнка ти не работи колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се ,че ти е била от полза :zustimm:

Ако подам 12V към DRL и той ми вкл. фаровете на 50%(примерно) това означава ли ,че напрежението което се подава на крушките ми ще е 6V ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро не.Предполагам, че работи на друг начин. Начупва сигнала като създава импулси и поради твърде голямата инертност на крушките с нажежаема жичка, не се забелязва трептене, а просто светят по-слабо. Регулирането на силата на светлината става чрез промяна на честотата на импулсите или колкото честотата е по-малка,толкова и светлината намалява.

Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Здравейте, темата е стара, но е относно моят проблем. Свързах SMARTDRL 6, изхода към късите го закачих към бушона, от там си взех и сигнала при пуснати габарити. Всичко работи както трябва, НО ......

 

Оказва се, че на същия кабел на късите са вързани и моторчетата за регулиране на фаровете и явно понеже SMARTDRL пуска някакъв променлив ток (за да докара напр.30% от силата на светене на фара) се чува едно "жужене" до фаровете.. и то само, когато SMARTDRL е пуснал късите, когато ги пусна от ключа - няма такъв звук.

Според вас има ли опасност да се прецака нещо в моторчетата или в електрониката ,която ги управлява? Работят... засега, но това "жужене" ме притеснява....

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си се вързал преди релето, то жужи. На котвата и е***** мамата. 


Димването при SMARTDRL, се прави с PWM:


 


Screen_Shot564.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е вързал модула към бушоните, значи е в силовата верига и защо въобще се ползва PWM на късите - няма никакъв смисъл... 100% за къси, или PWM за дълги, като второто често дава проблеми с радиоприемането, или управлението на CD-changer.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...