Jump to content

Свързване на модул за автоматични дневни светлини


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На аудито хубаво светят дългите, но при включване на къси светлини от светлинния ключ дългите спират ли се, или чак като огася колата ? 
На а3 и а4 съм вижал 3-4 секунди след запалването късите светлините се включват, но премигват по няколко пъти, май бяха със ксенон понеже светеха бяло фаровете, на какво се дължи тава и може ли с този модул да се направи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом пипнеш ключа всичко си става както трябва да бъде. Демек пускаш габарити , и с още 1 превключване пускаш къси. Премигват щото е ксенон.

Идеята с дългите е да щадиш ксенона, и също така фаровете светят с 30% и нямаш почти никаква консумация, така и колата харчи по малко гориво :excl:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мигането се получава от плавното включване на светлините.Производителя изрично е споменал,че плавно включване на ксенонови светлини е недопустимо.А и няма как да накараш ксенонова крушка да свети на 30% като и подадеш по-ниско напрежение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за темата!

От около година съм  на друга марка МПС :rotcol:  ,но се убеждавам,че форума винаги си е на ниво!

За сведение-информацията от темата е доста по-изчерпателна от тази в сайта на производителя/търговеца!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

пич тва с модула е благинка!но! с това монтиране на дългите незнам какво се цели??? плюсовете са значително по-малко от минусите да ти светят дългите.незаслепяват теб, но срещу теб хората си им светиш в очите па макар и на 30 процента от светенето си.обяснението на един колега където му ги пляснаха на дългите беше че да му пазели рефлекторите на късите... :badgrin:  все едно тая кола ще я кара 30 години...в случая дразнещото е това че хората пак не четат закона и всеки си прави квото му е кеф без да се замисли за останалите шофьори.изрично е написано ако МПС-то няма фабрични дневни светлини да се включват КЪСИ светлини.разбери ме правилно!не се заяждам просто се навъдиха адски много хора с модули на дългите които заслепяват отвратително!дано някой ден нещата малко порозовеят....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще ти кажа че цяла америка кара с този стандарт и незнам на да има проблеми със заслепяването. Ела мога да ти демонстрирам...... А що се слага на дългите, щото повечето коли са с ксенон и така щади ксенона :badgrin:

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

верно щади ксенона имайки впредвид,че 80% от афтермаркет ксенона е китайски за 55 лв комплекта баласти+крушки наистина това е невероятна икономия,все едно се връщаме назад по времето на бкп: икономия за 5 лв,разходи да я направим - 10лв. :) а акта той е само 50 лв от някой,който сутринта е станал накриво с палка забучена някъде и дебне на кой да си изкара яда. :)

Като цяло замисъла на модула е добра - имам подобен на ибизата,палят се късите на 100% 20 сек след като си запалил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.Темата е пусната с единствената цел да улесня колегите,които имат желание да монтират подобен модул.

Целта за автоматичното включване на дългите е защото при много често включване/изключване ксеноновите светлини(на късите) горят,написал съм го изрично.

От както съм монтирал модула,с ръка на сърце ти казвам,че НИТО един не ми е премигнал или нещо подобно в знак,че съм го заслепил.Това беше първото нещо което проверих-дали ще преча на другите.Е не им преча....

Ако не вярваш,мога да ти покажа...

А относно закона........да го спазва който иска.Аз не желая.За мен лично тоя закон е начин КАТ да цоцат парички от народа.

Със здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,на едно мнение сме за повода на този закон,може би и на още доста с такава цел.Адмирации за устройството,целта му е ясна - ако вече нямах монтирано подобно сигурно щях да монтирам това да ми пали късите на ибизата(на аудито авт.се вкл късите след палене),но това кой как тълкува закона и решава дали да го спазва е единствено негова работа. :) със здраве.

 

П.С.не случайно споменах цената на китайския ксенон - добра халогенна крушка е на почти същата цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз поставих същия модул на колата си, свързан към дългите светлини на 30% напрежение. Мога да гарантирам, че на тази сила на светене, фаровете ми през светлата част на денонощието не заслепяват или дразнят другите водачи!

Плюсове за мен:

-пестя ресурса на късите си

-в пъти по-ниско натоварване на инсталацията на автомобила

 

Предполагам, че ако бъдат настроени на 100% ще заслепяват, та ако мислите да ги използвате така, по-добре да бъдат свързани към късите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! До преди седмица бях горд собственик на Рено Сценик. Имах модул за DRL, закупен от форума, много добро изпълнение. Три години не съм имал никакъв проблем с него. Свързва се към дългите и има функция от 20 до 100% светене на дългите. Също има функция "изпрати ме до вкъщи" , която се настройва 0 сек до 1 мин. Настройките се извършват с ключа за светлините или с компютър, защото модула има ПИК процесор.Модула може да се свърже и към габарита т.е и подсветката в колата, но изисква малко преправяне на инсталацията.

Сега вече съм с А4 все още не съм сложил модула за DRL, но ще го сложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,

 

Търся вариант на БЗ за подобно решение - основно искам да наблегна на това да се намали товара върху Алтернатора и разбира се щаденето на инстлацията, лоста и т.н. Проблем със забравянето включване на светлините за сега нямам - явно вече е навик.

 

Но колата я карам много - по 5 к на месец и при инсталирането на подобно решение или ДРУГО ??? с възможност за намаляване товара върху алтернатора съм сигурен, че предимствата ще са доста, а най-вече върху разхода на гориво.

 

Да разбирам ли, че монтирането на DRL /и кой? / е решението на моя казус или можете да ми предложите нещо друго???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решение е,най-вече заради разтоварването на цялата осветителна система-крушки,рефлектори,инсталация,алтернатор и най-вече ключа за фаровете(и разбира се евентуален акт от КАТ).За икономия на гориво е много трудно да се определи колко ще има такава.

Модели и видове DRL,вече има колкото щеш.Гледай да не е само с автоматично пускане на фаровете,а да има и плавен старт и намалена мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ауди а4 99 кабелите същия цвят като  на снимката ли са, ще отварям пространството под педалите (колегите са писали че е по-лесно) да не ги търся 100 години?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали са същите,но за по-сигурно ги провери.И да -отдолу е по-лесно.В края на първия пост съм уточнил,че не е необходимо да се отваря толкова,колкото аз.Тогава идеята беше да се види кое къде отива. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Свързах модула на а4 б5 на 30% на дългите когато светне светва леко лампата за дългите като при колегата, това проблем ли е или само контрола?

Кабелите ги свързах зад бушоните има пластмасов капак който се отваря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен светва леко лампата и все още не съм се подпалил в движение  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh: .Не мисля ,че е проблем,просто връща ток към индикацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ме питаха за цвета на кабелите ще използвам темата на колегата и за а4 99г, не мога да кача снимки в чужда тема

1.Сваля се кората под волана 4 болта 8

2.Отваря се пластмасовия на предпазителите, трябва да се внимава да не се чупят пластмасовите щипки

3.Като се отвори се виждат всички кабели на предпазителите

  http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://prikachi.com/users/leo_beast/139b.jpg&imgrefurl=http://audibg.com/forum/index.php?showtopic%3D70662&h=626&w=875&sz=152&tbnid=6CGAJivwUQcT8M:&tbnh=87&tbnw=121&zoom=1&usg=__9tFPb8HPOoujsA_KMwMq4gK3uDY=&docid=jS-f43oFNH1dtM&sa=X&ei=1jzoUcnkOcHAtQbM1YDQDQ&ved=0CD8Q9QEwAg&dur=451

 

предпазители

18 19 бели кабели са дългите

36 черно зелен плюс след контакт. кл 15

22 сигнал от габарити

 

под релетата има дебели червени кабели с постояннен плюс от там през предпазител 15А ходи постоянния плюс лъм модула

маса взех от ламарината имаше резба и навих един болт

 

Всичко запоих и изолирах хубаво, модула с една свинска опашка хванах да не шава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Колеги някой правил ли е това упражнение на А3? Ако има такъв да пише дали всичко е идентично с колата на колегата написал темата :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И при мен светва леко лампата и все още не съм се подпалил в движение  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh: .Не мисля ,че е проблем,просто връща ток към индикацията.

Освен чрез изваждане на самата лампичка , има ли друг вариянт за отстраняване на тази неприятност. И още нещо:  докато работи модула се чува едно леко жужене , но не мога да преценя дали идва от модула или от лампичката за дългите светлини - нормално ли е това жужене ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма никакъв шум. Прегледай задължително от къде идва. Крушката на индикацията няма как да жужи, така че виж модула.

За да не свети индикацията,трябва да се върже един диод за да не връща към нея, но не е проблем това че свети леко. Освен ако не те дразни де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Проблема е решен. Оказа се ,че жуженето идва от реле близо до модула , което не е било на мястото си. Що се отнася до крушката , за сега не ме дразни , но може по-нататък да сложа едно диодче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...