jordanik Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 (Редактирано) Намери сервизния бутон и дезактивирай алармата/поне моята има такъв скрит бутон/.Така я елиминираш напълно/включително и имобилайзера/ и трябва да може да палиш и караш без проблем.Пък утре майстора ти ще я препрограмира отново,явно нещо се е ошашкала. Редактирано 23 Април 2013 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 (Редактирано) Ами утре сутринта освен да се чуя с моя човек и да му кажа,че ще я деактивирам чрез тоя бутон.Дано да е от нея,че прибързахме с диагнозата за бубина,пък и се бех разбрал със Спас утре да ходя да пробвам една негова.Ама според мен също нещо се е ошашкала.Ще видим утре и ще пиша резултати.Пак споменавам,че 40 мин преди да ми направи тия мизерии бъзиках копчетата по дистанционното и много вероятно да съм активирал някакви защити.Но по ме интересуваше защо гасне в движение... <_</>/> Дали може да има такъв вид защита,да спира тока и колата да гасне в движение.И сега чета таа книжка.Какво означава:Интелигентен токов датчик? Редактирано 23 Април 2013 от audi_lover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 (Редактирано) Според мен няма общо между алармата и липсата на искра, ако алармата е сравнително нова. Тогава прегледай комутатора и бобината.Тази аларма прекъсва през собствено реле вътре в нея верига, която монтажника избира по своя преценка, но по правило захранването. Поне при мен така я бях вързал. Като е активен имобилайзера и е прекъснат черния кабел, дори на контакт и да върти стартера, лампите на таблото не светят и не се запалва мотора. Ако е стара алармата, това реле вътре се прекъсва от платката и почва да прави такива номера, но в един момент абсолютно престава да пали, защото релето напълно разпада веригата през контакторите, които не може да затвори.За да получиш абсолютен отговор, трябва да види някой как точно е вързана алармата, какво прекъсва и кога точно изчезва искрата. Чрез опции от книжката можеш да шунтираш алармения имобилайзер. Но това няма да реши проблема, ако вече релето е нагоряло или прекъснато.За мен проблема е чисто електрически и е или в бобината, комутатора или в окабеляването на алармата. Редактирано 24 Април 2013 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Сега излизам.Ще пиша малко по късно за резултатите.Но некак си ме съмнява бобина и комутатор.Забравих да кажа,по едно време колата запали като върнах ключа въртя въртя нема и нема палене нема и искри.като върнах ключа на ляво и колата запали .но преди това както бях писал си играх с алармата.Тръгвам и ще пиша за резултати по късно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Може и клемореда да ти прави мизерии - да губи захранването на бобината. Обърни внимание докато въртиш на стартер и НЕ ПАЛИ дали ти светят лампите на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Светят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 (Редактирано) Пичове,готова е колата.Баш имобилайзер се оказа.Разбъзикал съм алармата.Препрограмираха я,колата пали,върви си нема никви ядове :dance:/>/> :dance:/>/> Акумулатора зарежда в движение 13V,с пуснати фарове,музика и т.н.ОК е засега. Редактирано 24 Април 2013 от audi_lover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 А дано, ма надали! :hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 (Редактирано) еми Ради факта,че като слезнах одеве,нарочно завъртях без да изключвам имобилайзера и колата НЕ ЗАПАЛИ!!!Изчаках малко дадох на контакт,изкл.имобилайзера и колата си запали без проблеми. :gruebel:/> :gruebel:/> Много странно съвпадение ще дойде и от двете да е бил проблема знам ли :hilezh:/> Времето ще покаже ако има и други ядове :rolleyes:/> Редактирано 24 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 13 е много малък заряд, за ремонт на алтернатор или диоден блок си.П.С. Ради може да каже как съм се специализирал в убиване на нови акумулатори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 (Редактирано) Колко горе долу трябва да зарежда Иво?Предишното ми купе пак беше в тези граници около 13 Редактирано 24 Април 2013 от audi_lover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 13.6 с пуснати всички консуматори е минимума.Без товар с консуматори не трябва да минава 14.3.Усмъртих наскоро нова Варта с мъждукащ заряд 12.9-13.1 и добре, че Ваското 1 откри къде с екрие причината (окисление на кербовката отвътре, от към кабела на масовата клема ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Ами значи съм баш на Минимума.Стрелката подминава съвсем малко 13.... при пуснати консуматори.Ама толкова и си седи като дам на конакт.Като я запаля,без да пускам консуматори пак седи на толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Не вярвай на волтметъра, мерни с мултицет.П.С. скалата на волтметъра не е линейна, но осезаемо тва си личи над 14 волта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 Миналата година септември мисля,че беше едно приятелче мереше акумулатора с мултицет.Показанията бяха точни по мултицета и уреда в колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 (Редактирано) Това,че майстора ти е препрограмирал алармата е добре,ама помисли какво би ти се случило,ако я ошашкаш някъде из полето и майстора ти е далече.Задължително го посети отново и го накарай да ти върже сервизния,изолиращ бутон,за да може да я изключваш при нужда,или поне да ти покаже кои кабели да замостиш при проблем.Освен това,повечето нормални аларми,за да влязат в програмируем режим трябва колата да е на контакт и тогава да се оперира с бутоните по определен начин.Идея си нямам как ти си успял да я разпрограмираш само с игра с бутоните.Та то ако така лесно се правеше утре може съвсем случайно пак да го направиш.Има нещо сбъркано в тая аларма,или пък майстора ти е толкова майстор. Редактирано 24 Април 2013 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 24 Април 2013 Доклад Share Публикувано 24 Април 2013 (Редактирано) Според мен нема нищо сбъркано в алармата.Командите които и подавам не е задължително да е на конакт колата.Просто са комбинации от копчетата.алармата ми е сложена на 4.11.2010 година и от тогава до преди 2 дена,или деня в който ми беше проблема абсолютно никакви ядове не ми е правила.Разбирай.Боравил съм само с едно копче.Отключвам,паля-гася и после зключвам :zustimm:/> Дори батерията не ми е паднала още на 1вото дистанционно :hilezh:/> Факт е,че колата върви както преди.Ако направи проблем ще пиша.Ако са бубини,комутатор и др.неща таа кола днес немаше как да я карам.Ако направи проблем ще пиша естествено :zustimm:/> Времето ще покаже както бех писал по назад.Ако има нещо друго сменяме и такаа продължаваме :hilezh:/> А сервизния бутон го знам къде е.Няма проблем.Има ли ядове ще го позлвам естествено Свързан си е без проблем Редактирано 24 Април 2013 от audi_lover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Не би трябвало да е така. Както каза jordanik, трябва да са през контакт или след неговото изключване. ДА не би да е вързал кабела след контакт, по спомен оранжев на тези аларми на едно място с червения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Т.е. да е шунтирал имобилайзера?На БСМ- ките май е кафяв и оранжев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 Принципно в 2та часа дето я бъзикахме.мерихме токове и всичко останало колата в повечето време беше и на контакт сега като се сетя.Може би и тогава да сме натиснали и активирали нещо Точно така,тук сте прави.Просто сега се сетих.Както и да де.Иначе за тези кабели дето говорите идея си немам и неразбирам от свързване и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване