Jump to content

Не иска да запали


okops

Recommended Posts

Намери сервизния бутон и дезактивирай алармата/поне моята има такъв скрит бутон/.Така я елиминираш напълно/включително и имобилайзера/ и трябва да може да палиш и караш без проблем.Пък утре майстора ти ще я препрограмира отново,явно нещо се е ошашкала.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами утре сутринта освен да се чуя с моя човек и да му кажа,че ще я деактивирам чрез тоя бутон.Дано да е от нея,че прибързахме с диагнозата за бубина,пък и се бех разбрал със Спас утре да ходя да пробвам една негова.Ама според мен също нещо се е ошашкала.Ще видим утре и ще пиша резултати.Пак споменавам,че 40 мин преди да ми направи тия мизерии бъзиках копчетата по дистанционното и много вероятно да съм активирал някакви защити.Но по ме интересуваше защо гасне в движение... <_</>/> Дали може да има такъв вид защита,да спира тока и колата да гасне в движение.

И сега чета таа книжка.Какво означава:Интелигентен токов датчик?

Редактирано от audi_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма общо между алармата и липсата на искра, ако алармата е сравнително нова. Тогава прегледай комутатора и бобината.

Тази аларма прекъсва през собствено реле вътре в нея верига, която монтажника избира по своя преценка, но по правило захранването. Поне при мен така я бях вързал. Като е активен имобилайзера и е прекъснат черния кабел, дори на контакт и да върти стартера, лампите на таблото не светят и не се запалва мотора. Ако е стара алармата, това реле вътре се прекъсва от платката и почва да прави такива номера, но в един момент абсолютно престава да пали, защото релето напълно разпада веригата през контакторите, които не може да затвори.

За да получиш абсолютен отговор, трябва да види някой как точно е вързана алармата, какво прекъсва и кога точно изчезва искрата. Чрез опции от книжката можеш да шунтираш алармения имобилайзер. Но това няма да реши проблема, ако вече релето е нагоряло или прекъснато.

За мен проблема е чисто електрически и е или в бобината, комутатора или в окабеляването на алармата.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега излизам.Ще пиша малко по късно за резултатите.Но некак си ме съмнява бобина и комутатор.Забравих да кажа,по едно време колата запали като върнах ключа :hilezh: въртя въртя нема и нема палене нема и искри.като върнах ключа на ляво и колата запали :stupid: .но преди това както бях писал си играх с алармата.Тръгвам и ще пиша за резултати по късно :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и клемореда да ти прави мизерии - да губи захранването на бобината. Обърни внимание докато въртиш на стартер и НЕ ПАЛИ дали ти светят лампите на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,готова е колата.Баш имобилайзер се оказа.Разбъзикал съм алармата.Препрограмираха я,колата пали,върви си нема никви ядове :dance:/>/> :dance:/>/> Акумулатора зарежда в движение 13V,с пуснати фарове,музика и т.н.ОК е засега.

Редактирано от audi_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми Ради факта,че като слезнах одеве,нарочно завъртях без да изключвам имобилайзера и колата НЕ ЗАПАЛИ!!!Изчаках малко дадох на контакт,изкл.имобилайзера и колата си запали без проблеми. :gruebel:/> :gruebel:/> Много странно съвпадение ще дойде и от двете да е бил проблема знам ли :hilezh:/> Времето ще покаже ако има и други ядове :rolleyes:/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 е много малък заряд, за ремонт на алтернатор или диоден блок си.

П.С. Ради може да каже как съм се специализирал в убиване на нови акумулатори :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко горе долу трябва да зарежда Иво?Предишното ми купе пак беше в тези граници около 13 :gruebel:

Редактирано от audi_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13.6 с пуснати всички консуматори е минимума.

Без товар с консуматори не трябва да минава 14.3.

Усмъртих наскоро нова Варта с мъждукащ заряд 12.9-13.1 и добре, че Ваското 1 откри къде с екрие причината (окисление на кербовката отвътре, от към кабела на масовата клема :blink: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи съм баш на Минимума.Стрелката подминава съвсем малко 13.... при пуснати консуматори.Ама толкова и си седи като дам на конакт.Като я запаля,без да пускам консуматори пак седи на толкова :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година септември мисля,че беше едно приятелче мереше акумулатора с мултицет.Показанията бяха точни по мултицета и уреда в колата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това,че майстора ти е препрограмирал алармата е добре,ама помисли какво би ти се случило,ако я ошашкаш някъде из полето и майстора ти е далече.Задължително го посети отново и го накарай да ти върже сервизния,изолиращ бутон,за да може да я изключваш при нужда,или поне да ти покаже кои кабели да замостиш при проблем.Освен това,повечето нормални аларми,за да влязат в програмируем режим трябва колата да е на контакт и тогава да се оперира с бутоните по определен начин.Идея си нямам как ти си успял да я разпрограмираш само с игра с бутоните.Та то ако така лесно се правеше утре може съвсем случайно пак да го направиш.Има нещо сбъркано в тая аларма,или пък майстора ти е толкова майстор.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен нема нищо сбъркано в алармата.Командите които и подавам не е задължително да е на конакт колата.Просто са комбинации от копчетата.алармата ми е сложена на 4.11.2010 година и от тогава до преди 2 дена,или деня в който ми беше проблема абсолютно никакви ядове не ми е правила.Разбирай.Боравил съм само с едно копче.Отключвам,паля-гася и после зключвам :zustimm:/> Дори батерията не ми е паднала още на 1вото дистанционно :hilezh:/> Факт е,че колата върви както преди.Ако направи проблем ще пиша.Ако са бубини,комутатор и др.неща таа кола днес немаше как да я карам.Ако направи проблем ще пиша естествено :zustimm:/> Времето ще покаже както бех писал по назад.Ако има нещо друго сменяме и такаа продължаваме :hilezh:/> А сервизния бутон го знам къде е.Няма проблем.Има ли ядове ще го позлвам естествено :dance: Свързан си е без проблем :zustimm:

Редактирано от audi_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да е така. Както каза jordanik, трябва да са през контакт или след неговото изключване. ДА не би да е вързал кабела след контакт, по спомен оранжев на тези аларми на едно място с червения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно в 2та часа дето я бъзикахме.мерихме токове и всичко останало колата в повечето време беше и на контакт сега като се сетя.Може би и тогава да сме натиснали и активирали нещо :zustimm: Точно така,тук сте прави.Просто сега се сетих.Както и да де.Иначе за тези кабели дето говорите идея си немам и неразбирам от свързване и т.н. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...