Jump to content

Имам дилема м/у избор на свещи


Recommended Posts

Има ли понятие свещи за газ или не? И колко електрода трябва да бъдат свещите? Ще сменям свещи утре и незнам дали да вземам стандартните си 3 електродни bosh,преди беше на бензин само и сега ми предстои смяна,но вече е и на газ. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай си тези, които по каталог дават за мотора (3/4 електродни) - няма свещи за "газ". Карал съм с 3 и 4-ри електродни, двигателя работи отлично. В момента 100-цата е 3 електродни Шампион от Кокича.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Реших проблемите с високите обороти,със смяна на ст.моторче.Паля студена за 10сек държи 1200 после постепенно падат на 1000 и при 90 градуса точно 900-950об.И на газ като я карам оборотите са същите.Така добре ли е според вас? :)/>/>/> Свещите бяха свалени при леко загрят двигател и после изчакахме да изтини не напално де(то от 80 градуса трудно ще изтине :hilezh:/>/>/> )Няма да има проблем според мен :zustimm:/>/>/>

Забелязах обаче друго карам я на 5 на 120кm/h. и изключвам от скорост и падат да 600 после веднага отиват на 900об. (това е на газ,на бенз не съм я пробвал) не гасне,но защо го прави? Другото което има едно гадно нормализиране на оборотите на празен ход от порядъка на 50-100об.нагоре и надоло.Но мисля да сменя въздушен филтър и да правя наново реглаж на изпарителя. :bia:/>/>/>

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз карам само с 3 или 4 електродни свещи над 10 години вече и двигателите работят отлично на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по-добра работа на газ е добре свещите да са с 1 електрод на 0.7

Колегата е прав. Принципно едноелектродни свещи на 0.7 разстояние са свещите за пропан бутан и метан.

Виж в някой каталог. Номера по Бош беше FR6DC+ ако не се лъжа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих си експеримент. Много време карам колата с триелектродно NGK. Смених го с едноелектродни някакви,намерих из гаража дори не са еднакви всичките. Зачистих ги и с луфтомера ги причуках на 0.7 всички,завих ги запалих- работеше добре. загасих и се качих че беше късно. Изненадата дойде на другия ден като тръгнах за работа. Усеща се голяма разлика. Познавам си колата. Работи много по-добре от колкото с триелектродните. Вече втора седмица карам със старите  едноелектродни свещи и като ги сменям някой ден с нови то пак ще сложа едноелектродни.

Още вечерта след като видях ефекта от едноелектродните свещи,извадих и от другото ауди триелектроден бош и му навих някакви смесени едноелектродни, зачистени и свити на 0,7 и при него ефекта е положителен и се усети веднага. 

Явно газта иска къса искра право надолу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто са ти били за смяна 3-ри електродните свещи. Колкото е по-голяма искрата по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И аз нямам проблем с 3 електродните,които си ги дават.Минах 2000км, на газ само  свеща свети :)

Та нали и 1 2 3 4 електродни свещи дават една изкра в крайна сметка,важното според мен е да работи  :bia:

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между моноелектродни и такива с повече е, че издържат повече последните. Искрата винаги търси най-малкото съпротивление, т.е най-близкия електрод. За мен иридиевите са за предпочитане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по-добра работа на газ е добре свещите да са с 1 електрод на 0.7

 

Какъв да е дизайнът на свеща няма нищо общо с горивото. От значение е само формата на горивната камера.

Прието е (и доказано в практиката), че двуклапанните мотори на ВАГ се държат най-добре с триполюсни свещи (аз предпочитам НГК).

Е предполагам, че няма да се разсърдят и на някое иридиеов Денсо  :hilezh: ... но независимо, че е еднополюсна свещ, денсото е доста по-различна от "стандартен" бош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав ама хич. Свеща е от ОГРОМНО значение за това как ще тръгне фронта за горене.

За газ предимно преоръката е да са едноелектродни и с най-малкото заводско разстояние което можете да намерите. Тая работа с "причукването" не я приемам за нормална. Разстоянието трябва да е малко защото пробивното напрежение на газо-въздушната смес е по-високо от това на бензино-въздушната. За пример моите легени по книга ги дават с 1.1 мм а най-малките с това топлино число и конструкция е 0.8 и аз си ги карам с 0.8. Като в момента съм сложил основно Денсо защото ми идват евтино под 15 лева копмплекта обикновени едноелектродни свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...