guner25 Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Има ли понятие свещи за газ или не? И колко електрода трябва да бъдат свещите? Ще сменям свещи утре и незнам дали да вземам стандартните си 3 електродни bosh,преди беше на бензин само и сега ми предстои смяна,но вече е и на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 Слагай си тези, които по каталог дават за мотора (3/4 електродни) - няма свещи за "газ". Карал съм с 3 и 4-ри електродни, двигателя работи отлично. В момента 100-цата е 3 електродни Шампион от Кокича. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 5 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 Мерси колега,малко се притеснявам при развиването на самите свещи.Но дано се развият без проблем старите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riseup Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 Развий ги на загрял двигател, но завиването задължително на студен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 5 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 (Редактирано) Реших проблемите с високите обороти,със смяна на ст.моторче.Паля студена за 10сек държи 1200 после постепенно падат на 1000 и при 90 градуса точно 900-950об.И на газ като я карам оборотите са същите.Така добре ли е според вас? :)/>/>/> Свещите бяха свалени при леко загрят двигател и после изчакахме да изтини не напално де(то от 80 градуса трудно ще изтине :hilezh:/>/>/> )Няма да има проблем според мен :zustimm:/>/>/> Забелязах обаче друго карам я на 5 на 120кm/h. и изключвам от скорост и падат да 600 после веднага отиват на 900об. (това е на газ,на бенз не съм я пробвал) не гасне,но защо го прави? Другото което има едно гадно нормализиране на оборотите на празен ход от порядъка на 50-100об.нагоре и надоло.Но мисля да сменя въздушен филтър и да правя наново реглаж на изпарителя. :bia:/>/>/> Редактирано 5 Април 2013 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 За по-добра работа на газ е добре свещите да са с 1 електрод на 0.7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 Аз карам само с 3 или 4 електродни свещи над 10 години вече и двигателите работят отлично на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yori2 Публикувано 12 Май 2013 Доклад Share Публикувано 12 Май 2013 За по-добра работа на газ е добре свещите да са с 1 електрод на 0.7Колегата е прав. Принципно едноелектродни свещи на 0.7 разстояние са свещите за пропан бутан и метан.Виж в някой каталог. Номера по Бош беше FR6DC+ ако не се лъжа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 13 Май 2013 Доклад Share Публикувано 13 Май 2013 Направих си експеримент. Много време карам колата с триелектродно NGK. Смених го с едноелектродни някакви,намерих из гаража дори не са еднакви всичките. Зачистих ги и с луфтомера ги причуках на 0.7 всички,завих ги запалих- работеше добре. загасих и се качих че беше късно. Изненадата дойде на другия ден като тръгнах за работа. Усеща се голяма разлика. Познавам си колата. Работи много по-добре от колкото с триелектродните. Вече втора седмица карам със старите едноелектродни свещи и като ги сменям някой ден с нови то пак ще сложа едноелектродни.Още вечерта след като видях ефекта от едноелектродните свещи,извадих и от другото ауди триелектроден бош и му навих някакви смесени едноелектродни, зачистени и свити на 0,7 и при него ефекта е положителен и се усети веднага. Явно газта иска къса искра право надолу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 Просто са ти били за смяна 3-ри електродните свещи. Колкото е по-голяма искрата по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 Възможно е и да са били за смяна вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 14 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 (Редактирано) И аз нямам проблем с 3 електродните,които си ги дават.Минах 2000км, на газ само свеща свети Та нали и 1 2 3 4 електродни свещи дават една изкра в крайна сметка,важното според мен е да работи Редактирано 14 Май 2013 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 Разликата между моноелектродни и такива с повече е, че издържат повече последните. Искрата винаги търси най-малкото съпротивление, т.е най-близкия електрод. За мен иридиевите са за предпочитане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 За по-добра работа на газ е добре свещите да са с 1 електрод на 0.7 Какъв да е дизайнът на свеща няма нищо общо с горивото. От значение е само формата на горивната камера.Прието е (и доказано в практиката), че двуклапанните мотори на ВАГ се държат най-добре с триполюсни свещи (аз предпочитам НГК).Е предполагам, че няма да се разсърдят и на някое иридиеов Денсо ... но независимо, че е еднополюсна свещ, денсото е доста по-различна от "стандартен" бош. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 Не си прав ама хич. Свеща е от ОГРОМНО значение за това как ще тръгне фронта за горене.За газ предимно преоръката е да са едноелектродни и с най-малкото заводско разстояние което можете да намерите. Тая работа с "причукването" не я приемам за нормална. Разстоянието трябва да е малко защото пробивното напрежение на газо-въздушната смес е по-високо от това на бензино-въздушната. За пример моите легени по книга ги дават с 1.1 мм а най-малките с това топлино число и конструкция е 0.8 и аз си ги карам с 0.8. Като в момента съм сложил основно Денсо защото ми идват евтино под 15 лева копмплекта обикновени едноелектродни свещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване