davido Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Здравейте колеги, дилемата продължава вече една седмица. Няколко пъти ми даде грешка на температурен датчик G62, купих си оригинален и го смених, на следващия ден ми вдигна 105 градуса. Закарах я в сервиза и обясних на майсторите какво съм направил и я оставих. Обадиха ми се, че е термостата и съответно го смениха. Взех си колата от сервиза и си тръгнах към вкъщи, какво да видя на таблото-110 градуса, нещо което ме озадачи. Прибрах се и викнах приятел с VAGCOM да проследим температурата на компютъра и на таблото, показанията бяха верни. Обаче стигнахме до извода, че термостата, който смениха в сервиза предния ден-не отваря и маркуча и радиатора са студени. Неволно спряхме парното и стана някаква магия-термостата отвори и температурата закува на 93-94 градуса. Интересното е че като пусна парното на максимум-термостата затваря и отнова загрява до 110 градуса-по показания на таблото и на VAG. Стигам до извода, че няма циркулация на течност, недостига необходимото количество антифриз до термостата. Днес се върнах в сервиза и споделих с майстора какво се случи вечерта. Той ми каза да оставя колата, след 2-3 часа ми се обади и каза че съм за водна помпа, ок сменихме и нея. ДИЛЕМАТА ОСТАНА отново загря до 110 градуса. Колеги помагайте...Забравих да кажа, че съм изолирал изпарителя на газовата уредба. Днес направиха и тест за газове в антифриза-няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 (Редактирано) Опитай без термостат да видим,кой е виновника.Или не върви течност към радиатора,или водна помпа не са сменили или датчика лъже на таблото.Как са двата маркуча влизащия и този от към радиатора :unsure:/>/> Редактирано 10 Април 2013 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 10 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Водната помпа е сменена на 100% защото бях при тях и си взех старата, горния маркуч е топъл, а долния е студен, термостата като отвори тогава става топъл. Ако датчика лъже на таблото, значи трябва и грешно да показва и на компа на колата, съответно и на VAG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 (Редактирано) Перки включват ли? При загрят двигател :gruebel:/>/> Те питам капачката на казанчето бачка ли клапана на капачката,съскане има при 70 градуса примерно Редактирано 10 Април 2013 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 (Редактирано) АДР-а е с виско! Редактирано 10 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 10 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Капачката си работи, а какво общо има капачката с циркулацията на антифриза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Значи провери капачката на антифриза (на нея има клапа,която е проблемна), има варият термостата да не е оригинален (а обикновенните са божа работа 1 отваря на 80 друг на 100 ) Добър термостат започва от 50лв-100лв (и на АДР се сменя на канал за 15мин. на 2 болта и 1 скоба е ). другия момент е датчика да дава отклонение, но ти нали каза че си го замерил с Ваг, което изключва грешно показание. Според мен е от термостата някакъв модел от 30 лв е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 11 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Колега капачката е замерена в Порше работи клапана, термостата, датчика за температурата и водната помпа са оригинални също закупени от Порше. Днес ще разменя с един приятел таблото, защото има вероятност и то да дава грешна информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvailoSK Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Не знам как е при твоя модел но при Б4 същото се получава при лош контакт на крачетата на преобразувателя , който е на гърба на километража( прилича на мощен транзистор с 3 крачета) , или лош контакт на самите клеми на указателя за температура(там са гайки М3 - внимавай как ги стягаш след като си ги почистил, защото са много кашкавалени) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 11 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Колеги изключваме повредата да е в таблото, тествах с табло на един приятел и положението е същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 вземи му датчика и пробвайте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 11 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Два датчика имам колега един оригинален и един на HELLA, и двата показват едно и също. Явно проблема е от някакво запушване по системата, въпроса е да намеря инфрачервена камера, за да локализирам къде точно е студената зона, да мина с по-малко разглобяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Колега, антифриза минава ли през изпаритела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 12 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Да колега минава антифриза през изпарителя. Проблема е, че като спра парното тогава отваря термостата, като го пуста-затваря и започва да вдига температурата до 110 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 (Редактирано) добре ли е обезвъздушена Редактирано 12 Април 2013 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Ами търси проблема в тези клапи, които регулират притока на топъл антифриз към радиаторчето за парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 (Редактирано) A4 няма клапи които да регулират потока на антифриза към радиатора. Водата винаги върти през радиатора а отоплението на купето се регулира с клапа за въздуха не за антифриза. Така че проблема е много ама много странен и клоня към жичкаджииски щом пускане или спиране на парното се променя нещо. Съвета ми е да премерите температурата с термометър когато показва 110 и когато показва 90. Ако реално няма проблем с температурата търсете проблема по окабеляването някъде. Ако наистина е 110 и пада на 90 като спреш(?) парното оставам без думи />И нещо много ама много важно да ти кажа - веднага смени майстора. Тоя както го е подкарал на проба грешка ще ти изкара и последния лев от джоба /> Редактирано 12 Април 2013 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Изолирай изпаритела, да не минава антифриза през него, ами както си е нормално. Аз имах много ядове заради тоя изпарител. Вероятносто да е от там е малка, но все пак пробвай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 12 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Колега тая сутрин докато пътувах към работа и веднага проблема излезе на яве-прехвърли ми на газ на 90 градуса, спрях и видях че изпарителя и филтъра за газта бяха замръзнали, значи няма циркулация през изпарителя. Изолирах го и всичко се оправи. Чакам комплект мембрани и нови маркучи за да ги сменя.Много благодаря на всички колеги, които бяха съпричастни с моя проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 още в първия пост пише ,че си изолирал изпарителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 12 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Спрях колега само газта, не съм разкачвал маркучите, днес напълно го изолирах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 12 Април 2013 Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 (Редактирано) Маркучите как са на над 100 градуса Нещо те шашка без да е реалност ама какво ли е Редактирано 12 Април 2013 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 14 Април 2013 Доклад Share Публикувано 14 Април 2013 Колега при мен се получи така когато сменях антифриза,просто трябва да се обезвъздуши мн хубаво.Ако трябва налей течност през горния маркуч на радиатора.При мен се получи.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts