bsdnikolov Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 При теб - не.1. Модулът ти не поддържа би-ксенон, а от там и отделни дневни във фара.2. Нямаш допълнителното окабеляване.3. Фарът ти е чист ксенон, трябва да сменяш много неща в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelin88 Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 (Редактирано) Модулът мисля че подържа би ксенон. Редактирано 2 Март 2015 от Ivelin88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Какъв номер е?Сега се разрових из архива. Не, модулът ти не поддържа би-ксенон. Address 09: Cent. Elect. Labels: 8P0-907-279-23-H.lbl Part No SW: 8P0 907 279 A HW: 8P0 907 279 A* Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0501При теб го няма байт 21! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelin88 Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Ясно благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 След известно чудене, къде и е мястото на тази информация, реших да я поставя тук, пък винаги може да се премести.Става дума за Steering Wheel модулите, поставяни на Audi 8P/8PA и техните видове и възможности. Моля колетите да помогнат да допопълниме информацията. Оставил съм празна последната колона, защото аз мога в момента да запълня само половината от редовете и. Ще ми се да я попълниме цялата. За отправна точка използвах програмата ЕТКА. Ето и тя какво даде като инфо за поставяните модули: Steering Wheel: Slip Ring: И на базата на кръстосаните таблички, съставих тази (ако някой открие неточност, да казва, не съм безгрешен): Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 И тъй като не съм виждал Sportback със стария волан, а очевидно се ползва и Slip Ring type 1 (8Р0-953-549) във втората табличка, започва да става интересно!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Това щях да напиша и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Изкарах от ЕТКА и взаимо-заменяемоста на модулите. Става още по интересно. Примерно, при 1К0-953-549: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 (Редактирано) Искам да си сложа заден парктроник,но при всички положения сензорите да изглеждат като оригиналните и да се монтират отвътре на бронята.Някой правили ли го е.Евентуално ако намеря работещ от морга или другаде оригинален ще е още по-добре.Ако е оригинален освен датчиците,модула,зумера и окабеляването друго необходимо ли е?От други модели-А6,А4 например става ли?Какво мислите за този:http://www.avitel-bg.com/meta-active-park-4Ако някой е попадал на обяви за продажба във или извън България може да сподели линкове.Благодаря! Редактирано 3 Март 2015 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Ето и официалното мнение на Ауди: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Не е никак нечувано, прави се. Разбира се не бива да очакваш че е работа за 1 час - имаш бая окабеляване по цялата дължина на колата, т.е. ще имаш да свалиш бая интериорни детайли плюс задната броня. Трябва внимателно дупчене (най-добре по шаблон) и до колкото знам капачките на сензорите са труднички за намиране... трябва да си ги боядисаш в твоя цвят - масово ретрофитнатите парктроници са с черни капачки, което е отвратително според мен (освен ако колата ти не е черна очевидно) Ако набавиш всичко в рамките на ден би трябвало да си готов.Модулът трябва да е подбран спрямо моделгодината на колата ти, тъй като по-новите използват по спомен съвсем различна връзка към автомобила, т.е. км другите контролери. Т.е. не всеки модул ще стане. В тази връзка и бих се придържал към компоненти от/за A3 8P... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Искам да няма разлика от оригиналния-задължително ще се боядиса.Ако не намеря оригинален какво ви е мнението за този:http://www.avitel-bg...a-active-park-4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 (Редактирано) Original A3 / S3 / Cabrio genuine OEM PARK AID Kit - 8P7 054 630: For Audi A3 / S3 / A3 Sportback / S3 Sportback / A3 Cabrio 8P from 2003 to 2013 P.S.Това е оригинален. Но е по-скъп = 600 лева. Редактирано 3 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 600лв е сериозна цена,макар че в ауди ще ползвам 20-на % надолу.Верно че е оригинален и е най-доброто решение,но ако изпадне от ибей или другаде добра оферта ще се възползвам.За този пише че се използва за оригинално вграждане на ВАГ http://www.avitel-bg...a-active-park-4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Често срещано твърдение "OEM supplier" или че се използва за оригинално вграждане. В >90% от случаите - лъжа.Намери си оригинала и си спести главоболия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Предимството пред оригиналния е,че датчиците са пригодени за броня която фабрично е без парктроници.На оригиналния трябва да се слагат допълнителни държачи.Какви проблеми може да има според теб-с монтажа или работата му? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 На приятел, пролетта монтирахме на нетовото А4 В6 заден парктроник VALEO. Монтирахме го на точните места според ELSA. Накрая всичко изглеждаше като поставяно в Ауди. Но след няколко дена се обади, да вкара колата в гаража на канала. Единия датчик се *баваше, но чак след каране на колата. Проблемен се оказа този до генерацията, не му понася явно топлината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 За мен най-големият риск при таква система е надеждността! Ако не можеш да се довериш 99% на сигнализацията, която ти дава, то не само е ненужна, ами е по-добре без нея!! Ако ще караш назад и ще ти сигнализира за 3 от 5 колчета, много, много бързо ще съжалиш, че не си взел оригиналното и изпитано, а икономията ще ти излезе през носа. Това е система за сигурност при паркиране и като такава, аз лично бих дал още 200 или 300 лева за нея, иначе по-добре да си спестя изцяло упражнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 И аз мисля така.....но технологиите по принцип няма как да заместят напълно уменията на водача,така че.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 (Редактирано) В бранша, в който аз работя има понятията "Safety related systems" и "Systems for situational awareness only".Въпреки, че парктроника е категорично от втората категория, подобна система се изгражда задължително с определено ниво на интегритет поради риск от най-малкото потенциални материални щети, ако системата не е достатъчно надеждна, което я превръща директно във вредна (дори не просто излишна!).Т.е. ако не можеш да имаш голямо доверие в интегритета на системата (макар и тя да не измества задкормилното устройство!) тя се превръща в играчка, която смущава и обърква, вместо да помага. Далеч не казвам, че само оригиналните имат нужното качество, но пък се знае със сигурност, че оригиналните го имат, за други - joro09 - до колкото си спомням ти имаше по-късна МоделГодина - имаш ли меню във FIS-а на таблото? Ако да, то управлението на оригиналния паркторник е принципно интегрирано в менюто, което ти позволява да променяш някои елементарни настройки като типа на тоналността, силата на звука и т.н. Нещо, което би "пропуснал" при неоригинален парктроник. Редактирано 3 Март 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 4 Март 2015 Доклад Share Публикувано 4 Март 2015 (Редактирано) Да имам меню на дисплея,в момента не излиза нищо за парктроника,предполагам че ако се сложи оригинален и се монтира както трябва ще се покаже тази опция в менюто за която не бях чувал.Какво имаш в предвид под типа на тоналноста? Редактирано 4 Март 2015 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiFan7 Публикувано 4 Март 2015 Доклад Share Публикувано 4 Март 2015 Здравейте колеги. В момента разглеждам лостчетата за управление на темпомата в интернет и ми направи впечатление, че за 8П има два номера : 8P0 054 690 и 8P0 953 513 с буквичка накрая (мисля, че е за цвета) . Та някой може ли да посочи разликите между тези два номера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2015 @joro09 - в такъв случай да загубиш и интеграцията ми се вижда меко казано тъпо Да, като се инсталира, ще трябва да се активира опцията в таблото и ще ти се появи съответното меню. Тоналността - има няколко различни тоналности/честоти на пищене, между които можеш да избираш. Същото и за силата на звука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Март 2015 Доклад Share Публикувано 4 Март 2015 Здравейте колеги. В момента разглеждам лостчетата за управление на темпомата в интернет и ми направи впечатление, че за 8П има два номера : 8P0 054 690 и 8P0 953 513 с буквичка накрая (мисля, че е за цвета) . Та някой може ли да посочи разликите между тези два номера? Разликата е, че 8P0 953 513 ... е само лостчето: Докато 8P0 054 690 е OEM Retrofit Kit , който включва в себе си освен лостчето и кабелчето от синята букса до модула + свински опашки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 5 Март 2015 Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 (Редактирано) Ето и официалното мнение на Ауди: От представителството ми казаха ,че само парктроник с номер 8P0919475G или М могат да сработят на А 3ката. От А3 или ТТ. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 6 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване