Jump to content

Адаптация и ъпдейт софутер скоростна кутия


Sag

Recommended Posts

  • Отговори 376
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да и аз разговарях с него .

Даже се бяхме разбрали около средата на седмицата да отида.

Но днес бях в Porsche Varna

За да видя от каде точно е проблема и ми отговориха че всичко по колата е ОК със изключение на хидросъединителя.

Сега утре ще търся маистор във Варна да я ресеклиВарн

В Porsche ми направиха оферта

Нов хидросъединител + смяна на маслото 4800 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз разговарях с него .

Даже се бяхме разбрали около средата на седмицата да отида.

Но днес бях в Porsche Varna

За да видя от каде точно е проблема и ми отговориха че всичко по колата е ОК със изключение на хидросъединителя.

Сега утре ще търся маистор във Варна да я ресеклиВарн

В Porsche ми направиха оферта

Нов хидросъединител + смяна на маслото 4800 лв.

А от какво се оплакваше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zapochna da rita i pri svalqne i pri vdigane na predavki + vibracii

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

 

ПИСАНЕТО НА КИРИЛИЦА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох цялата тема и ми стана интересно за А4 мултитроник дали може да се направи флаш или ъпдейт на софта, и дали има смисъл при положение, че нямам определени оплаквания. Това са данните, моля запознатите да споделят мнение:

 

Address 02: Auto Trans       Labels: 01J-927-156.LBL
   Controller: 8E2 910 155 F
   Component:  V30 01J 2.5lTDI RdW 3400
   Coding: 00001
   Shop #: WSC 00814
   VCID: 2A2781ABC5E7
No fault code found.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не видях софт с по-голям номер от 3400 за тази кутия, но това беше само на пръв поглед и не бях сигурен. Дали ще има ефект от евентуално флашване или няма смисъл при положение, че си работи? Благодаря за бързия отговор!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zapochna da rita i pri svalqne i pri vdigane na predavki + vibracii

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

 

ПИСАНЕТО НА КИРИЛИЦА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!

Пиши тук да след рециклиране на хидросъединителя.

Какви са отзивите- майстора и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера най-накрая и аз успях да ида при krematop и ми ъпдейтва скоростната кутия,двигателя и таблото..И след разговор с krematop,стигнах до извода да ми спре егр и вихровите клапи,макар че ми е сменен егр с чисто нов и вихровите клапи са почистени и лостчетата на моторчетата са сменени.После покарах няколко километра бавно и плавно,да се наместят нещата.И после минах двеста и кусур километра къде бързо ,къде бавно.Впечатленията ми са много добри,по-добре стана ,отколкото очаквах.Скоростите се сменят супер незабелижимо,направо не се усеща момента на смяната.Двигателя стана доста по-пъргав,кара се с кеф колата.На Д сега е както преди беше на С,много яко взе да дърпа таз кола,аз съм много доволен,разликата от преди е повече от видима.Така че ъпдеитване и спиране на егр и вихрови клапи ,и стават чудеса с таз кола.Благодарен съм много на krematop.Разхода извънградско вчера в дъжда при около 100 км /час ми го даде 6.0/100,това за мен е супер,преди ми беше 8,2-8,4/100 при таз скорост,а днес покарах градско и си натисках,за да видя разликите във вървенето,разхода за около 30 км в града ми го даде 12,1/100,като преди ми беше 15-17 /100,да не кажа и повече.Така че това са ми наблюденията от ъпдеитването,аз съм много доволен,благодаря на krematop.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ДПФ ли си колега?

 

8.3 ми даде днес на мен на прибиране от гръцко с климатик и багаж до горе - каране сериозно 140 км/ч по гърцката магистрала, 160 по нашата от Дупница до София и изпреварвания между Сандански и Дупница... като цяло към 100 литра за 1200 км отнесе, което си е пак 8.3, ама на Тасос са яко баири и завои..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без ДПФ съм,така я купих,беше махнат.После го забраних компютърно,че беше направено много зле.И сега при ъпдейтването наново ми го забрани ДПФа krematop.Значи за около 4 месеца минах към 10 хиляди километра,основно извънградско.Стара загора варна през бургас незнам вече колко пъти,и къде ли не ходихме,и в румъния,пълна кола,по магистралата с 140,отвреме навреме малко повече,ама никога не съм имал разход под 8,0 обикновенно е към 8,2-8,4.Явно има ефект от тез ъпдейтвания,отделно че и колата видимо за мен повече върви,като дам газ бая се втурва,без да се замисля,преди пак вървеше много,но сега е по добре.Те и гръцките горива предполагам са по-хубави от нашите,аз карам с премиум дизел,малко добавка отвреме навреме протек.Климатика аз не го спирам,работи си винаги.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сипвам на Сандански до горе ОМВ maxxmotion и си цъкам с него.. по-скоро заради товара и жегата (беше 32-36 градуса през цялото време почти) разхода ми е над 8.. иначе 7.3-7.5 ми прави до Гърция. Другото е, че тоя път знаците с ограниченията не ги гледах... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7,3-7,5 тва си е супер разход,аз досега под 8 не съм имал,не че е голяма разлика,казвам го като факт,и то за доста пъти по 300 километра без спиране .Сега съм доволен от резултата,да спира да вали и да ходя нанякъде да покарам пак.При мен забелязах преди,че дали карам с 120 или с 160,разликата е супер минимална примерно 8,2 и 8,4.Доста експерименти си проведох с таз кола как върви,как гори и т.н.Тез разходи ги давам от компа на колата,от колонка два пъти ги засичах за около 800 км и излезе на колонка и по комп едно и също,и засега по колонка не го смятам,не ми се занимава,явно е точно извънградското.При градското преди ми даваше грешка,при пълен и празен резервоар даваше разлика в градското,сега ми изглежда,че тази грешка я няма,пак малко време ми трябва да покарам още някои друг ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз правя 7/100 разход ако галя нещата с ДПФ и катализатори. Говорим за наистина с цел каране лекинко. С повечко зор 8/100. 10/100 извънградско правих преди седмица, даже над 10./100, но настъпването беше ЗВЕРСКО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако карам на магистрала със 140-150 км/ч е под 8/100 разходът, но в идеални условия ако е равно :) Ако е баирче по магистралата, рЕзко се променят нещата. 

В конкретния случай беше маршрут Благоевград - Дупница - Кюстендил - Гюешево :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, 4-5 дена след ъпдейтване на скоростна кутия,мотор и табло ,резултатите са повече от задоволителни за мен-извънградското ми падна от 8,4 на 6,4/100 ,а градското от 16-17 на 12,5/100,грешката между пълен и празен резервоар в показанията ми изчезна,сега показва едно и също,също така и радиото ми си работи извън града без проблеми,от софия до стара загора,и по други дестинации,радиото си работи без проблеми.А и егр и вихрови клапи-спрени и забранени,дпф също,няма нужда в бг от тез неща.само пречат на колата да върви яко,и да гори по- малко.Моят съвет е-които не е доволен нещо по колата-ъпдейтване при крематоп или кои където си прецени,ефекта е очевиден и положителен.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави си сметка тая кола щом е харчила 16/17 преди това какво е състоянието на тоя двигател. Ще закрепи още някво време и после чудесата ще започнат да се случват. Жалко само, че никой не обяснява тука как е купувал двигатели от морга и е правил основен ремонт преди да пусне разпада за продажба щото нали е в "перфектно състояние", няма как :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо и няма на колата и на мотора,супер са си,първо,че много неща могат да се ремонтират,ако се наложи,второ,никой не е женен за колата си и да я кара още 20 години.Така че карам си колата с кеф и въобще даже и не ми минава през ума,че и има нещо на колата,щото нищо и няма.Като се потроши,хвърлям я,купувам си следващия модел 2009-2010,и така.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И много коли забелязах,че горят много,защото моторите им са накичени до безобразие с катализатори,дпф,вихрови клапи,егр,соленоиди които ги управляват,вакуумни клапани и какви ли не глупости.Ако живееш в германия,добре ,съгласен съм,искат ги тез неща.Ама които си живее тука,не са му нужни.Това е все едно един състезателен кон да се състезава с 120 килограмов жокей,или с 60 килограмов.Тез всички накичени по двигателя неща го спират,взимат му от мощноста,отива повече  гориво.Така че в случая лично според мен по-високия разход не е критерии дали двигателя е издухан или не.То ако ти прави регенерация на дпф през 5 минути колко разход ще стане,много ясно че доста,ама двигателя няма нищо общо с това.Имам Б4 от 93 година,върви си колата и не се е издухала за 22 години,така че спокойно,тез двигатели като се обслужват навреме и с що годе качествени материали,и нямат инженерни дефекти,ще изкарат бая време.Нещата който са си консумативи-масла ,филтри,дюзи,и т.н, така или иначе трябва да се сменят като си натрупат часовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия неща се слагат освен за екология и за икономия на двигателите. За това и съвременните такива са с по-малък обем, по-малък разход и по-голяма мощност. Ама ние сме далеч по-напреднали от останалия свят. И логиката е обратна, не живеем в Германия точно заради подобни андрешковщини, а не обратното :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...