buzzi Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Заради не регламентиран разход на масло реших да разгледам и подменя въпросния клапанкак работи ,тоя гадпонатиснах пластмасата и под капачката гума с пружинамисли и ето какво измислихАко развъртите капачката за маслото и запалите мотора ,капачката подскача,дадете ли газ капачката хлопва плътно от вакума в мотора,е така работи и клапана с мембраната,подмених моя и гумичката към капака на клапаните за 20 тина лв и след някой ден ще дам отзиви.ако Клапана не работи коректно ,,завишения разход на масло е гарантиран.:rolleyes:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Пепи, целия клапан си сменил, така ли? Има ли голямо значение какво производство и марка е новият? Пиши за отзиви, че нещо и при мен ме съмнява този клапан, а за тези пари не пречи подмяната му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maglata75 Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Аз преди 3 години ,смених въпросната мембрана (имаше кафява на цвят гняс точно там в клапана ),та така харча на масло в градски премеждия и страдания не се промени-сиреч имах си доливане на моторно масло 5в40 около 1л. на 2000км.Но по магистралата по спомен 1200км. не долях и грам- "и до ден днешен е така по описания начин, шофирам като дърт вампир нали си ми е баба яга агрегата е АФН 1.9Няма инженерно повторение на такъв дизелов мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 (Редактирано) трбва да се смени и гумичката от долу,тоест не трябва да има пропуск картерната вентилация за да може мембраната да затвори,а за марка ,друга освен тази и оем не намерих,гледах сравнявах не намирам причина да се дават други пари за такова нещо,ако гумичката под клапана омаслява значи е за смяна и вакума който трябва да дръпне мембраната няма да е достатъчен,завихряне от турбото и маслените пари летят кум турбопътищата,така мисля ,реших смяната от тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=119365&pid=1823922&st=40entry1823922мисля че гумите работят сходно ако не и еднакво,дано някой немско говоряш понапише някой ред Редактирано 10 Май 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maglata75 Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 То тази гума,която се поставя на капака е под конус би могъл да сложиш скоба финна ,ако те притеснява пропуск на вентилацията от там.п.п въпросната гума е мека при мен и няма омасляване там ,уплътнява си,с леко усилие се мушва клапана .Няма ли да е по добре да се изведе вентилацията ,вън от мотора взех да се чудя аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 13 Май 2013 Доклад Share Публикувано 13 Май 2013 на мен точно това извеждане на вентилациятавън от мотора малко ми е не ясно. не е ли сметнат и вакума който прави турбото и така ако се изведе на вън ще отваря много по-късно мембраната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 13 Май 2013 Доклад Share Публикувано 13 Май 2013 на мен точно това извеждане на вентилациятавън от мотора малко ми е не ясно. не е ли сметнат и вакума който прави турбото и така ако се изведе на вън ще отваря много по-късно мембраната.Аз съм изкарал вентилацията от турбо пътя и вече 40к км. нямам проблеми.Така ,че вадете смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
huhu Публикувано 13 Май 2013 Доклад Share Публикувано 13 Май 2013 Аз съм изкарал вентилацията от турбо пътя и вече 40к км. нямам проблеми.Така ,че вадете смело. Може ли да кажеш ако може и нагледно как става! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2013 (Редактирано) Как точно си го решил? като изпълнение? метни една снимка тук една темичкаhttp://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=363285 Редактирано 13 Май 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 Вдъхновен от темата на Пепи, реших да махна декоративния капак и да погледна моя клапан в какво състояние е. Сетих се, че преди време в сервиза в който ходех (и който съм проклел) бях оставил колата да ми сменят гарнитурата на капака, понеже леко омасляваше от задната страна, и после като взимах колата ми казаха че помежду другото видели че клапана е откачен и го оправили. Махам капака и кво да видя, той си е направо отделен.Опитвали се да го лепят с нещо като течен метал Абе аз се чудя защо от време на време усещам малко странна миризма като пусна климатроника, и също така се чудех, защо след като смених гарнитурата на капака, пак ми омасляваше лекичко от задната страна. Обадих се веднага на Пепи, той поръча клапан и след два часа вече бях с нов.Извинявам се от името на HTC за тъмните снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 Самия капак на клапаните май има няква решетка (да се обират маслените капчици) или не знам точно какво, точно там, където влиза въпросния клапан.В една тема бях чел, че на някаква кола, която имала разход на масло и препоръчали смяна на капака на клапаните.Иначе на мен сър Шарана разхода ми е около литър на 13 000 км, една смяна.Не знам да се занимавам ли с тази картерна вентилация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 (Редактирано) Абсурд е да загубиш литър масло от такова нещо според мен.Моя разход на 10-11 хиляди километра е около 300мл., като загубата на масло заради този проблем вероятно се измерва в капки.Тук проблема е в неизмерения въздух който влиза от атмосферата, и целия прахоляк с него, както и това че дебитомера вероятно е давал различни от желаните стойности.Моя и на Пепи мотора (AVG) както предполагам и AFN нямат такава решетка за която говориш.За другите не зная. Поогледай клапана, ако е счупен се вижда с просто око.Освен това смяната не е скъпа и е елементарна и става за десет минутки.А и ще си спокоен. Редактирано 14 Май 2013 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 Как точно си го решил? като изпълнение?Колега, не ми дава да кача снимки. Дай майл да ти ги пратя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maglata75 Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 Колега, не ми дава да кача снимки. Дай майл да ти ги пратя.Пробвай пак и други се интересуваме от въпросното упражнение ,от няколко положения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 Пробвай пак и други се интересуваме от въпросното упражнение ,от няколко положения.Пробвах всичко и все ми дава, че файла и прекалено голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 Качи ги в снимка.бг примирно и после ги добави в поста си, като моите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 преди време пусках една тема за пасат б5 1.9 131 коня, който харчеше супер много масло, над литър и половина за 5000км. нещо такова. на жената и бяха сменили в фолксваген сервиза, турбината, интеркулера и егр. като последните две така и не мога да си обясня какво общо имат с разхода на масло. но както и да е разхода на масло си остана и кулера се пълнеше ама здраво. тогава с жената решихме да сменим капака на клапаните, защото при този мотор клапана за картерна вентилация е в капака и се сменя заедно с него. уж го отварях този клапан и не видях нищо проблемно в него. но го сменихме и наскоро жената пак мина през сервиза и каза че вече няма никакъв проблем с маслото, тоест не мърдало изобщо. Та явно че може от там да дава голям разход на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 От там идва - като се разбрица тоя клапан налягането от турбото (със всичките му пикове и спадове) почва да идва в картера и познай какво мазало става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 От там идва - като се разбрица тоя клапан налягането от турбото (със всичките му пикове и спадове) почва да идва в картера и познай какво мазало става Не си прав колега.При скапан клапан като не затваря добре и турбото като прави налягане и издърпва маслото през него.И ето ти необясним разход на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 Тъй де - обратния ефект. Мисълта ми беше че скапа ли се клапана заради турбото почват "вихрушките" в картера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 (Редактирано) Ето снимките:http://pe6o82.snimka.bg/automobiles/tdi.751961 Упражнението е лесно само трябва да прекарате маркуча на място където няма да пречи на нещо и да го фиксирате с 2-3 свински опашки и задължително да е масло устойчив.Моят е шарен понеже изпадна аванта Редактирано 15 Май 2013 от Pe6o__ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 А другия край на клапана отворен ли стои? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 (Редактирано) А другия край на клапана отворен ли стои?Имаш предвид на маркуча ли? Да , хванал съм го със свински опашки за гредата под пасажера. Аз съм на мнение , че след покупката на колата едно от първите неща които трябва да се направят са: почистване на смукателните колектори, изкарване на картерните газове на вън и изолиране на ЕГР( EGR ) - клапана. Понеже маслените пари + отработените газове = ГРЕС в смукателният колектор! Редактирано 15 Май 2013 от Pe6o__ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 Т.е. белия маркуч с зелена линия си завързал под колата? Мен ме интересува, защото не съм много запознат, той клапана нали има два изхода, единия е маркуча на снимката, дето отива под колата а другия как е? Гледам, че до клапана на тръбата след дебитомера си затапил един маркуч със скоба. Това не е ли този който идва от клапана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 Т.е. белия маркуч с зелена линия си завързал под колата? Мен ме интересува, защото не съм много запознат, той клапана нали има два изхода, единия е маркуча на снимката, дето отива под колата а другия как е? Гледам, че до клапана на тръбата след дебитомера си затапил един маркуч със скоба. Това не е ли този който идва от клапана? Клапана има един вход и един изход.Входа е в/у капака на клапаните а изхода отстрани. Сиво - зеленият маркуч съм го сложил на мястото на свитият ( затапеният ) маркуч. Ти ако искаш може да махнеш този маркуч и да сложиш някаква тапа, но при всички положения на трябва да дърпа въздух от там. Така както съм го направил просто като е отворен клапана парите отиват в атмосферата.Малко не е еко ама то аз да и съм и проблема на атмосферата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване