dud3to Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Привет на всички,та въпросната аномалия се получава при изфорсиране на място,и на 1 скорост след 3500об/мин.Двигателят почва да се тресе се едно работи на 2-3 цилиндъра и пуши сиво,това продалжава около 10-15сек след което се стабилизира.Ходих при 10 майстора,един вика пренадува,друг повдигачи,маслена помпа,трети ГНП.Та се почна свалих турбото не беше мн мръсно почистих го,качих ме го пак същото.След това заедно с смяна на ангренажа сменихме всички филтри и повдигачи,ново масло Мотул 5w40 пак същото.Сложихме манометър да замерим налягането на маслото като е студена при изфорсиране достига 6,5-7bar и разтоварва като загрее даржи 5бар при пълна газ, 2бар-2000об/мин.Преди празниците я закарах да погледнат ГНП-то,свалиха я стендоваха я и човекат каза няма какво да и се прави работи идеално,дюзите работят.Всички вакуми са сменени,Н75 работи,актуатора работи,не набива грешки незнам какво да правя вече.Гледам и други хора имат този проблем но никои не казва нищо.Ако някои се е справял с такъв проблем ще съм мн мн мн благодарен да сподели как го е отстранил.Колата е Ауди А4 97 АФН,от София съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Колега, как така след тези ремонти все още имаш проблем? Това е характерно при тези двигатели, когато турбината пренадува. Виж дали тя работи добре и коректно. От друго не знам. Но не форсирай двигателя студен и до тези обороти, особено на празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dud3to Публикувано 10 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Здравей колега,турбото работи коректно мерено е по време на движение с VCDS/VAG-COM/,няма пренадуване всичко е ок.На 4 и 5 предавка до 190км/h няма проблем не влиза в авариен режим.Колата си харчи нормално проблема е само на място и на 1 предавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 Ами не я форсирай така, безсмислено е! Проблем има, но явно ще се покаже по-ясно в по-късен етап. Карай я спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 горивен филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 (Редактирано) Може и да е клапана за налягане на маслото. Въпреки, че сте мерили за момент може да прави по-високо налягане и да се отваеря някой клапан.Според мен, ако е недостиг на гориво ще е още по-изразено под товар, а не на място. Тогава трябва много повече гориво. Редактирано 10 Май 2013 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dud3to Публикувано 3 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2013 Проблемът е същият като от видеото,още не е отстранен проблемът.Което ме притеснява,идва лято трябва да се пътува а така ме е страх да я карам.Знам ли какво може да ме изненада някъде по път.Ходих при още 2-ма майстори и те се чудат какво може да и е ,след всичко което съм правил по колата.Никои ли не се е сблъскал с този проблем??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 3 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2013 (Редактирано) В тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=140630 описват същия проблем и човека казва че му пренадува турбината....Интересното е че и моята турбина пренадува,но нямам такъв проблем с АФН на Редактирано 3 Юни 2013 от w0r7h Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aronko Публикувано 5 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2013 Привет на всички,та въпросната аномалия се получава при изфорсиране на място,и на 1 скорост след 3500об/мин.Двигателят почва да се тресе се едно работи на 2-3 цилиндъра и пуши сиво,това продалжава около 10-15сек след което се стабилизира.Ходих при 10 майстора,един вика пренадува,друг повдигачи,маслена помпа,трети ГНП.Та се почна свалих турбото не беше мн мръсно почистих го,качих ме го пак същото.След това заедно с смяна на ангренажа сменихме всички филтри и повдигачи,ново масло Мотул 5w40 пак същото.Сложихме манометър да замерим налягането на маслото като е студена при изфорсиране достига 6,5-7bar и разтоварва като загрее даржи 5бар при пълна газ, 2бар-2000об/мин.Преди празниците я закарах да погледнат ГНП-то,свалиха я стендоваха я и човекат каза няма какво да и се прави работи идеално,дюзите работят.Всички вакуми са сменени,Н75 работи,актуатора работи,не набива грешки незнам какво да правя вече.Гледам и други хора имат този проблем но никои не казва нищо.Ако някои се е справял с такъв проблем ще съм мн мн мн благодарен да сподели как го е отстранил.Колата е Ауди А4 97 АФН,от София съм. Здравей , колега Мисля, че проблема ти ще се реши като смениш горивния филтър .Имах същия проблем и какво ли не правих и накрая се оказа това Като се задръсти се получава този ефект пуши бяло и не може да се форсира Върви само като не се подава газ. А не го търсих там понеже скоро го бях сменил. Само че се оказа че "въпросния сервиз " го бяха промили само и отно во сложили стария .Пиши ако се оправи проблема . Двигетла е железен и само такива простотии го прецакват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inbocalupo1 Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Колега оправихте ли колата?Ако не сте я оправили и ако не сте изчистили всмукателните тръби го направете.На 99% съм сигурен, че там е проблема.Просто се отлепват парчета отлагания и влизат в цилиндрите.Може да ползваш и някакъв препарат от сорта на това http://avto-masla.eu/dobavki/diesel-egr-3.html , но да знаеш,че ако е много замърсена всмукателната система трябва да демонтираш,почистиш и чак сле това обработка с препарата.Поздрави и дано съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Този препарат изглежда много полезен. Предполагам ще върши и перфектна работа за запекла турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inbocalupo1 Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 За турбина също става, но естествено след като се разглоби.За да не търкаш като луд да махаш саждите, пръскаш и буквално се вижда как се разтварят саждите и отлаганията.Лично съм го пробвал и върши добра работа.Има още един подобен препарат,който според мен е да не казвам същият,но подобен http://avto-masla.eu/dobavki/gorivna-sistema/d-d-d-d-d/wynn-s-turbo-cleaner.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Да втория май е специално за турбини, като пише че може и с разглобяване и без. Аз искам такова, достатъчно силно и летливо, че да разложи гнястта без да разглобявам. Писна ми да я свалям моята турбина, на всеки 3 месеца се задръства тотално, сменил съм 2 пъти вече гайките от толкова монтаж-демонтаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inbocalupo1 Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Мисля,че не само на теб ти е писнало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Да втория май е специално за турбини, като пише че може и с разглобяване и без. Аз искам такова, достатъчно силно и летливо, че да разложи гнястта без да разглобявам. Писна ми да я свалям моята турбина, на всеки 3 месеца се задръства тотално, сменил съм 2 пъти вече гайките от толкова монтаж-демонтаж. Дават ги да се сменят заедно с гарнитурите всеки път като свалят, не се оплаквай толкова. Аз и тях ги сменях всеки път като се сваляше турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FGRC Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Симптомите на колата от клипа са на запушен филтър или горивопровод.Колата не губи цилиндри а прекъсва.Дано гняста не е стигнала до помпата.Колега провери и резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inbocalupo1 Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 След всяко почистване на турбина и недоизчистване(неизчистване) на всмукателни тръби се получава така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 При мен пък точно обратното. Винаги ми се е получавало това задавяне, когато турбината е тотално спекла и не работи! Случайно или не, има ли връзка или не, не знам, но след почистване никога не съм имал проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikko46 Публикувано 30 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2013 При мен пък се е получавало когато въртя на стартер и пусна контактния ключ по-рано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Ако проблема е в недостиг на нафта... Може да се провери като по някакъв начин се изкара излишната нафта извън резервоара. При форсиране и недостиг на нафта се получава липса на излишно гориво от помпата. Но трябва да се раздели излишното горивото на помата и дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibizata Публикувано 9 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2021 Понеже темата ми излезе като търсех решение на същия проблем, ще сппделя аз как се справих. Имал съм този проблем с няколко 1.9 ТДИ АФН , АХФ , АСВ.... Проблема идва от пренадуване, грешка не записва, не знам защо. Решава чрез почистване на геометрията, и в някои случай - удължаване на лоста на геометрията с 1мм / 2 резби. Дори без смяна на средна част или пипане по клапана, с времето се случва една турбина да пренадува. Лог на 11канал рядко хваща проблема, може да се дължи на разлика в гориво/въздух когато сме в движение или на вакуум и т.н. НО аз лично 7-8 коли съм ги оправил по този начин. П.С: За най-адекватна настройка на лоста, правя 6-7 теста както в движение така и на място, при студен и при загрят двигател, с Корекций на лоста след всеки тест, до постигане на оптимален резултат. За хората който казват ( и ние всички знаем) студена кола не се форсира, още повече ТДИто - така е, но на клиента немога да му кажа как да си кара колата, а му решавам проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване