Jump to content

A4 AFN губи цилиндри след изфорсиране???


dud3to

Recommended Posts

Привет на всички,та въпросната аномалия се получава при изфорсиране на място,и на 1 скорост след 3500об/мин.Двигателят почва да се тресе се едно работи на 2-3 цилиндъра и пуши сиво,това продалжава около 10-15сек след което се стабилизира.Ходих при 10 майстора,един вика пренадува,друг повдигачи,маслена помпа,трети ГНП.Та се почна свалих турбото не беше мн мръсно почистих го,качих ме го пак същото.След това заедно с смяна на ангренажа сменихме всички филтри и повдигачи,ново масло Мотул 5w40 пак същото.Сложихме манометър да замерим налягането на маслото като е студена при изфорсиране достига 6,5-7bar и разтоварва като загрее даржи 5бар при пълна газ, 2бар-2000об/мин.Преди празниците я закарах да погледнат ГНП-то,свалиха я стендоваха я и човекат каза няма какво да и се прави работи идеално,дюзите работят.Всички вакуми са сменени,Н75 работи,актуатора работи,не набива грешки незнам какво да правя вече.Гледам и други хора имат този проблем но никои не казва нищо.Ако някои се е справял с такъв проблем ще съм мн мн мн благодарен да сподели как го е отстранил.Колата е Ауди А4 97 АФН,от София съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, как така след тези ремонти все още имаш проблем? Това е характерно при тези двигатели, когато турбината пренадува. Виж дали тя работи добре и коректно. От друго не знам. Но не форсирай двигателя студен и до тези обороти, особено на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,турбото работи коректно мерено е по време на движение с VCDS/VAG-COM/,няма пренадуване всичко е ок.На 4 и 5 предавка до 190км/h няма проблем не влиза в авариен режим.Колата си харчи нормално проблема е само на място и на 1 предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не я форсирай така, безсмислено е! Проблем има, но явно ще се покаже по-ясно в по-късен етап. Карай я спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е клапана за налягане на маслото. Въпреки, че сте мерили за момент може да прави по-високо налягане и да се отваеря някой клапан.

Според мен, ако е недостиг на гориво ще е още по-изразено под товар, а не на място. Тогава трябва много повече гориво.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

 

Проблемът е същият като от видеото,още не е отстранен проблемът.Което ме притеснява,идва лято трябва да се пътува а така ме е страх да я карам.Знам ли какво може да ме изненада някъде по път.Ходих при още 2-ма майстори и те се чудат какво може да и е ,след всичко което съм правил по колата.Никои ли не се е сблъскал с този проблем???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=140630 описват същия проблем и човека казва че му пренадува турбината....Интересното е че и моята турбина пренадува,но нямам такъв проблем с АФН на

Редактирано от w0r7h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички,та въпросната аномалия се получава при изфорсиране на място,и на 1 скорост след 3500об/мин.Двигателят почва да се тресе се едно работи на 2-3 цилиндъра и пуши сиво,това продалжава около 10-15сек след което се стабилизира.Ходих при 10 майстора,един вика пренадува,друг повдигачи,маслена помпа,трети ГНП.Та се почна свалих турбото не беше мн мръсно почистих го,качих ме го пак същото.След това заедно с смяна на ангренажа сменихме всички филтри и повдигачи,ново масло Мотул 5w40 пак същото.Сложихме манометър да замерим налягането на маслото като е студена при изфорсиране достига 6,5-7bar и разтоварва като загрее даржи 5бар при пълна газ, 2бар-2000об/мин.Преди празниците я закарах да погледнат ГНП-то,свалиха я стендоваха я и човекат каза няма какво да и се прави работи идеално,дюзите работят.Всички вакуми са сменени,Н75 работи,актуатора работи,не набива грешки незнам какво да правя вече.Гледам и други хора имат този проблем но никои не казва нищо.Ако някои се е справял с такъв проблем ще съм мн мн мн благодарен да сподели как го е отстранил.Колата е Ауди А4 97 АФН,от София съм.

 Здравей , колега 

 

Мисля, че  проблема ти ще се реши като  смениш горивния филтър .Имах същия проблем и какво  ли не правих и накрая се оказа  това Като се задръсти  се получава този ефект пуши бяло и не може да се форсира Върви само като не се подава газ.  А не  го търсих там понеже скоро го бях сменил. Само че се оказа че "въпросния сервиз " го бяха промили само и отно во сложили стария  .Пиши ако се оправи проблема . Двигетла е железен и само такива простотии го прецакват. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега оправихте ли колата?Ако не сте я оправили и ако не сте изчистили всмукателните тръби го направете.На 99% съм сигурен, че там е проблема.Просто се отлепват парчета отлагания и влизат в цилиндрите.Може да ползваш и някакъв препарат от сорта на това http://avto-masla.eu/dobavki/diesel-egr-3.html , но да знаеш,че ако е много замърсена всмукателната система трябва да демонтираш,почистиш и чак сле това обработка с препарата.Поздрави и дано съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Този препарат изглежда много полезен. Предполагам ще върши и перфектна работа за запекла турбина.
  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За турбина също става, но естествено след като се разглоби.За да не търкаш като луд да махаш саждите, пръскаш и буквално се вижда как се разтварят саждите и отлаганията.Лично съм го пробвал и върши добра работа.Има още един подобен препарат,който според мен е да не казвам същият,но подобен http://avto-masla.eu/dobavki/gorivna-sistema/d-d-d-d-d/wynn-s-turbo-cleaner.html 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да втория май е специално за турбини, като пише че може и с разглобяване и без. Аз искам такова, достатъчно силно и летливо, че да разложи гнястта без да разглобявам. Писна ми да я свалям моята турбина, на всеки 3 месеца се задръства тотално, сменил съм 2 пъти вече гайките от толкова монтаж-демонтаж.
  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да втория май е специално за турбини, като пише че може и с разглобяване и без. Аз искам такова, достатъчно силно и летливо, че да разложи гнястта без да разглобявам. Писна ми да я свалям моята турбина, на всеки 3 месеца се задръства тотално, сменил съм 2 пъти вече гайките от толкова монтаж-демонтаж.

  

 Дават ги да се сменят заедно с гарнитурите всеки път като свалят, не се оплаквай толкова. Аз и тях ги сменях всеки път като се сваляше турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите на колата от клипа са на запушен филтър или горивопровод.Колата не губи цилиндри а прекъсва.Дано гняста не е стигнала до помпата.Колега провери и резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 При мен пък точно обратното. Винаги ми се е получавало това задавяне, когато турбината е тотално спекла и не работи! Случайно или не, има ли връзка или не, не знам, но след почистване никога не съм имал проблем.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Ако проблема е в недостиг на нафта... Може да се провери като по някакъв начин се изкара излишната нафта извън резервоара. При форсиране и недостиг на нафта се получава липса на излишно гориво от помпата. Но трябва да се раздели излишното горивото на помата и дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Понеже темата ми излезе като търсех решение на същия проблем, ще сппделя аз как се справих.

 

Имал съм този проблем с няколко 1.9 ТДИ  АФН , АХФ , АСВ....

Проблема идва от пренадуване, грешка не записва, не знам защо.

 

Решава чрез почистване на геометрията, и в някои случай - удължаване на лоста на геометрията с 1мм / 2 резби.

 

Дори без смяна на средна част или пипане по клапана, с времето се случва една турбина да пренадува.

 

Лог на 11канал рядко хваща проблема, може да се дължи на разлика в гориво/въздух когато сме в движение или на вакуум и т.н. НО аз лично 7-8  коли съм ги оправил по този начин.

 

П.С: За най-адекватна настройка на лоста, правя 6-7 теста както в движение така и на място, при студен и при загрят двигател, с Корекций на лоста след всеки тест, до постигане на оптимален резултат.

 

За хората който казват ( и ние всички знаем) студена кола не се форсира, още повече ТДИто - така е, но на клиента немога да му кажа как да си кара колата, а му решавам проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...