b4a4 Публикувано 6 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2013 (Редактирано) Преди 2 3 както си карам и решихда пусна климатика но не завартя вентилатора на парното, оказа се че беше изгорял бушон смених го и всичко си тръгна , но днес пак не тръгна проверих бушона и е драв .Сменях вентилаторчето но не се оказа от него не знам какво може да е ? някои да е имал същия проблем? Става дума за ауди 80 б4 1.9 tdi 90 h.p Редактирано 6 Юни 2013 от b4a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 6 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2013 (Редактирано) На първо време е нужно да уточниш тоя климатик заводски ли е или е жабарско творение?После не си писал дали напълно ти е отказал вентилатора на парното,т.е. можеш ли да го пускаш от врътката със степените без да включваш климатика?И другото,което е важно,измери на самата букса на вентилатора какво се случва при пуснат вентилатор. Редактирано 6 Юни 2013 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 6 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2013 Климатика е заводски , колата е 95 , да напълно ми отказа вентилатора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 7 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2013 Колеги днес замерих с пробна лампа и на бушона няма ток ,от какво може да е това някое реле или ...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 7 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2013 Предполагам,че си мерил на бушон 17.Ако там нямаш напрежение,провери разтоварващото реле 5 и после се насочвай към клемореда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 7 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2013 (Редактирано) Тва реле при бушоните ли се намира? Редактирано 7 Юни 2013 от b4a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 7 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2013 (Редактирано) Тва реле при бушоните ли се намира?Баш там. Редактирано 7 Юни 2013 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 8 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2013 Хубаво де, но какво да му гледам на релето в смисал как да разбера дали работи ...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 9 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2013 Оказа се пак бушона , много мрусно се е скъсал и не сам го видял хубаво.Сега трябва да открия защо гори толкова често? Мерси за схемата колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 9 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2013 (Редактирано) Това,че ти гори 30А бушон хич не е добре.Явно имаш проблем с вентилатора на парното.Свали го,провери как са му четките,почисти го основно,почисти боклуците от въздуховодите и го смажи.Само не ми е ясно как така не ти гори термобушона в резисторния блок за скоростите,ами направо този в таблото/или термобушона е замостен,или имаш още някой консуматор свързан към тази верига/. Редактирано 9 Юни 2013 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 9 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2013 Ами не знам просто днес като дам на контакт и нещто ми избрамчава за 3 4 секунди всеено се мести някоя клапа като на климатроник а моито е климатик нз защо се чува това до сега не се е чувало ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chiquita Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Колега аз имах същия проблем на б4 1.9tdi. Отидох при един майстор (жичкаджия) и като ми видя бушоните ги събра в една шепа и ги изхвърли. Те бяха от тези китайските които се продават и по левчетата. Накара ме да отида да купя хубави бушони- немски или австрийски (продават се по бензиностанциите на лукойл, и ми обясни, че на китайските крачетата са по тънки и не прави хубав контакт. Това беше миналата година от тогава проблеми нямам. Надявам се да съм ти бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 13 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Мерси пичага н0 моите са от старото поколение всмисъл от онея гадето им се вижда жичката , вземах ги от еди транспортер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 27 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Момци давам директно по въпроса: изгармя ми бушона на осветлението на километража и врътките на парното и климатика , смених го и след тва спря да свети таблото уредите си бачкат показват си но не свети , сменях др таабло изгоря и то каде може да е проблема , някои сблъсквал ли се е с тоя проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 Димера на таблото ти е сдал багажа най-вероятно, тоест пътечката на таблото за него, по едно време имах същия проблем след една моя глупост и резулатата беше гореспоменатия от теб, след презапояване на въпросната пътечка нещата се оправиха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 27 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 е добре но защо изгоря и др табло презапохме му 2 патечки и се оправи , няма логика ако моето е било преебано защо др и то изгоря ...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойчо Точев Публикувано 27 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 защо изгоря и др табло?Кабела на багажника окъсява, затова горят две писти на таблото.Оправи го незабавно, защото може дати създаде много по-големи проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 27 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2013 ще го проверя но преди 7 8 месеца като я купих отстраних тоя проблем ще видя утре благодаря за сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 28 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 момци не е от кабелите на багайника проверих ги здрави са беше скъсана лампичката за осветление на пепелника опражих я но нито таблото сжети нито врътките на парното какво може да е ...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 28 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 някои нещо да обади по моя вапрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 имаш късо по веригата след реостата, от жълтата букса на таблото ( не помня кой пин) излиза захранване за врътките на парното, подсветка на плеара( оригиналния),сигнал за бустера на допълнителните уреди и тнт, не е от кабела на багажника. Потърси там проблема. При късо гърмят пътечките на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 29 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 затова ли не ми свети и дисплея на сд-то уж не е оригинално но и тоои спря от време на време пресветва но не, мисля че е от това как да го проверя то неможе да се бръкне от никаде :Х Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 29 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 Не за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4a4 Публикувано 29 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 разглобих нищо не се вижда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 29 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 То късото не се вижда лесно, пробвай да прозвъните веригата с мултицет, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване