Jump to content

Странен проблем със парното и климатика на б4


b4a4

Recommended Posts

Преди 2 3 както си карам и решихда пусна климатика но не завартя вентилатора на парното, оказа се че беше изгорял бушон смених го и всичко си тръгна , но днес пак не тръгна проверих бушона и е драв .Сменях вентилаторчето но не се оказа от него не знам какво може да е ? някои да е имал същия проблем?  Става дума за ауди 80 б4 1.9 tdi 90 h.p

Редактирано от b4a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време е нужно да уточниш тоя климатик заводски ли е или е жабарско творение?После не си писал дали напълно ти е отказал вентилатора на парното,т.е. можеш ли да го пускаш от врътката със степените без да включваш климатика?И другото,което е важно,измери на самата букса на вентилатора какво се случва при пуснат вентилатор.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че си мерил на бушон 17.Ако там нямаш напрежение,провери разтоварващото реле 5 и после се насочвай към клемореда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се пак бушона , много мрусно се е скъсал и не сам го видял хубаво.Сега трябва да открия  защо гори толкова често?

 

Мерси за схемата колега :supercool:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това,че ти гори 30А бушон хич не е добре.Явно имаш проблем с вентилатора на парното.Свали го,провери как са му четките,почисти го основно,почисти  боклуците от въздуховодите и го смажи.Само не ми е ясно как така не ти гори термобушона в резисторния блок за скоростите,ами направо този в таблото/или термобушона е замостен,или имаш още някой консуматор свързан към тази верига/.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам просто днес като дам на контакт и нещто ми избрамчава за 3 4 секунди всеено се мести някоя клапа като на климатроник а моито е климатик нз защо се чува това до сега не се е чувало ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах същия проблем на б4 1.9tdi. Отидох при един майстор (жичкаджия) и като ми видя бушоните ги събра в една шепа и ги изхвърли. Те бяха от тези китайските които се продават и по левчетата. Накара ме да отида да купя хубави бушони- немски или австрийски (продават се по бензиностанциите на лукойл, и ми обясни, че на китайските крачетата са по тънки и не прави хубав контакт. Това беше миналата година от тогава проблеми нямам. Надявам се да съм ти бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси пичага н0 моите са от старото поколение всмисъл от онея гадето им се вижда жичката , вземах ги от еди транспортер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Момци давам директно по въпроса: изгармя ми бушона на осветлението на километража и врътките на парното и климатика , смених го и след тва спря да свети таблото уредите си бачкат показват си но не свети , сменях др таабло изгоря и то  каде може да е проблема , някои сблъсквал ли се е с тоя проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димера на таблото ти е сдал багажа най-вероятно, тоест пътечката на таблото за него, по едно време имах същия проблем след една моя глупост и резулатата беше гореспоменатия от теб, след презапояване на въпросната пътечка нещата се оправиха :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре но защо изгоря и др табло презапохме му 2 патечки и се оправи , няма логика ако моето е било преебано защо др и то изгоря ...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо изгоря и др табло?

Кабела на багажника окъсява, затова горят две писти на таблото.

Оправи го незабавно, защото може дати създаде много по-големи проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момци не е от кабелите на багайника проверих ги здрави са беше скъсана лампичката за осветление на пепелника опражих я но нито таблото сжети нито врътките на парното какво може да е ...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш късо по веригата след реостата, от жълтата букса на таблото ( не помня кой пин) излиза захранване за врътките на парното, подсветка на плеара( оригиналния),сигнал за бустера на допълнителните уреди и тнт, не е от  кабела на багажника. Потърси там проблема. При късо гърмят пътечките на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

затова ли не ми свети и дисплея на сд-то уж не е оригинално но и тоои спря от време на време пресветва но не, мисля че е от това

 

как да го проверя то неможе да се бръкне от никаде :Х

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...