Jump to content

Лампата на маслото свети и ДВГ трака само понякога


dildo2

Recommended Posts

Здравейте колеги.Имам проблем с малената помпа може би,но искам да се допитам до Вас за привода на делкото за маслената помпа(ако някой има снимков материал ще съм много благодарен).Два пъти месечно ми се случва като запаля колата двигателя да чука и лампата на маслото да свети постоянно.При няколко пъти палене и гасене и форсиране на високи обороти нещата се оправят,но не миксля,че е нормално и,че това е добре за двигателя.Моля всеки който има идея за решаване на проблема да драсне нещо :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени маслената помпа,няма да е излишно като свалиш картера да погледнеш и лагерите,и не отлагаи,че аз го ирграх тоя филм та от немарливост ремонта ми стъпи на 800лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм,че и масления филтър може да ми прави мизерийка,но не разбирам защо го прави само понякога и то през голям интервал от време.Дали да не пробвам да сменя масления филтър(нищо,че го сменях заедно с маслото преди 2500км)...???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм,че и масления филтър може да ми прави мизерийка,но не разбирам защо го прави само понякога и то през голям интервал от време.Дали да не пробвам да сменя масления филтър(нищо,че го сменях заедно с маслото преди 2500км)...???

Разбира се че с масло и маслен ще почнеш !

Маслен Бош само !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е наливно "немско" 15W40 и маления филтър не е Бош,както Vitcik съветва и май ще е добре да се вслушам с съвета му и да сменя филтъра първо.Един познат ми казва,че може да е от привода на делкото за маслената помпа имало някакво зъбно колело и ако се е изронил зъб прави проблем само понякога?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо сипваш масло 15-ка масло? Не претендирам да съм голям разбирач, ама като че ли е гъстичко за нашите коли, ако и NE-то да е по-старо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се е случвало след смяна на масло да ми задържи маслената помпа.След палене лампата не угасна и повдигачите не спяха да тракат.Угасих я и техника си имаше едно приспособление което се закача на бормашина,свали делкото и разкара помпата.След това за две години нито веднъж не ми се е случвало подобно нещо.Та си мисля,че може и да ти прави номера помпата,докато някой ден спре завинаги.Ама то с тези "оригиналните" части по магазините,като нищо може да си уцелил менте филтър.Колега по-горе е споменал за калпаво масло,а аз мога да споделя,че до сега съм карал аудитата с 15,10,5 в 40 ,всякакви марки и цени масла и никога,ама никога съм нямал проблеми с маслото,(да чукна на дърво) :icon_smile: .Случвало се е филтър,помпа или датчици да дават проблеми,маслото да го гори или да тече,ама в 99,99 % от случаите маслото няма вина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няколко дни я карам и нямам проблем,да не е затишие пред буря само.не знам как мога да прокарам и аз помпата да не се е събрала мръсотия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си маслото, почисти си картера, цедките и т.н. Ще си блокираш двигателя и тогава хилядарката не ти бяга!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

известно време нищо не съм коментирал,но ми прави впечатление,че когато светне лампата на маслото(макар и рядко да се случва) и като я форсирам кам 3000-4000 оборота и гасне и всичко е О.К. Как мислите,колеги утре да мина ли да взема нов маслен филтър или ...? П.П. счупих си и лявото стъкло на фара ако някой продава да ми пише :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно байпасниа клапан на помпата задържа и затова не качва масло.

Смени си помпата или поне я отворете за ревизия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пречи да смениш филтъра , в пъти по-лесно е от колкото да махаш картер и помпа.

Все пак филтъра е 10-15 лв качествен.

Иначе гарнитура картер от 10 до 60 лв

Помпа от 60 до 200 лв

труд 50-100 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

След няколко седмично наблюдение след смяната н масленият филтър установих,че не е от него,защото симптомите си продължават.Може би е клапана на маслената помпа и не задържа и докато подкачи масло чука,докато не я форсирам до 3000-4000 об. и за секунди се оправя.Но мисля,че всяко едно такова чукане при палене е сериозно.Помпа ли да сменям или да направя ревизия на клапана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

MAHLE. В магазина ме убедиха,че ако проблема е от филтъра с този забравям за него,но ...

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се дали проблема е във фитъра,защото този маслен филтър с който взех колата преди да сменя маслото не беше някаква известна марка и нямаше проблем,а сега сменям 2 нови и чука.Нямаше "бош" в магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре и евтино звучи,проблема да е от филтъра,но не е...не се занимавай повече с него....надявай се проблема да е в маслената помпа....и да не са биели....:)

Редактирано от sashocos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...