dildo2 Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Здравейте колеги.Имам проблем с малената помпа може би,но искам да се допитам до Вас за привода на делкото за маслената помпа(ако някой има снимков материал ще съм много благодарен).Два пъти месечно ми се случва като запаля колата двигателя да чука и лампата на маслото да свети постоянно.При няколко пъти палене и гасене и форсиране на високи обороти нещата се оправят,но не миксля,че е нормално и,че това е добре за двигателя.Моля всеки който има идея за решаване на проблема да драсне нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 16 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2013 Смени маслената помпа,няма да е излишно като свалиш картера да погледнеш и лагерите,и не отлагаи,че аз го ирграх тоя филм та от немарливост ремонта ми стъпи на 800лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dildo2 Публикувано 17 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Чувал съм,че и масления филтър може да ми прави мизерийка,но не разбирам защо го прави само понякога и то през голям интервал от време.Дали да не пробвам да сменя масления филтър(нищо,че го сменях заедно с маслото преди 2500км)...??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 А да не си налял някаква помия вместо масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Чувал съм,че и масления филтър може да ми прави мизерийка,но не разбирам защо го прави само понякога и то през голям интервал от време.Дали да не пробвам да сменя масления филтър(нищо,че го сменях заедно с маслото преди 2500км)...???Разбира се че с масло и маслен ще почнеш !Маслен Бош само !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dildo2 Публикувано 17 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Маслото е наливно "немско" 15W40 и маления филтър не е Бош,както Vitcik съветва и май ще е добре да се вслушам с съвета му и да сменя филтъра първо.Един познат ми казва,че може да е от привода на делкото за маслената помпа имало някакво зъбно колело и ако се е изронил зъб прави проблем само понякога? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 А защо сипваш масло 15-ка масло? Не претендирам да съм голям разбирач, ама като че ли е гъстичко за нашите коли, ако и NE-то да е по-старо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dildo2 Публикувано 17 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Като я купих колата преди 8 месеца,предният собственик е карал с такова и затова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskoukov Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 При мен беше така от масления филтър! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 На мен ми се е случвало след смяна на масло да ми задържи маслената помпа.След палене лампата не угасна и повдигачите не спяха да тракат.Угасих я и техника си имаше едно приспособление което се закача на бормашина,свали делкото и разкара помпата.След това за две години нито веднъж не ми се е случвало подобно нещо.Та си мисля,че може и да ти прави номера помпата,докато някой ден спре завинаги.Ама то с тези "оригиналните" части по магазините,като нищо може да си уцелил менте филтър.Колега по-горе е споменал за калпаво масло,а аз мога да споделя,че до сега съм карал аудитата с 15,10,5 в 40 ,всякакви марки и цени масла и никога,ама никога съм нямал проблеми с маслото,(да чукна на дърво) .Случвало се е филтър,помпа или датчици да дават проблеми,маслото да го гори или да тече,ама в 99,99 % от случаите маслото няма вина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dildo2 Публикувано 18 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 няколко дни я карам и нямам проблем,да не е затишие пред буря само.не знам как мога да прокарам и аз помпата да не се е събрала мръсотия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 (Редактирано) Смени си маслото, почисти си картера, цедките и т.н. Ще си блокираш двигателя и тогава хилядарката не ти бяга! Редактирано 21 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dildo2 Публикувано 23 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2013 известно време нищо не съм коментирал,но ми прави впечатление,че когато светне лампата на маслото(макар и рядко да се случва) и като я форсирам кам 3000-4000 оборота и гасне и всичко е О.К. Как мислите,колеги утре да мина ли да взема нов маслен филтър или ...? П.П. счупих си и лявото стъкло на фара ако някой продава да ми пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 24 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2013 Най вероятно байпасниа клапан на помпата задържа и затова не качва масло.Смени си помпата или поне я отворете за ревизия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dildo2 Публикувано 24 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2013 Значи няма да има нужда да сменям масленият фитър май,щом е толкова сериозно.Колко ли ще струва помпата + работата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 24 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2013 Не пречи да смениш филтъра , в пъти по-лесно е от колкото да махаш картер и помпа.Все пак филтъра е 10-15 лв качествен.Иначе гарнитура картер от 10 до 60 лвПомпа от 60 до 200 лвтруд 50-100 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dildo2 Публикувано 24 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2013 Ще послушам НСОНСО и Vitcik.Първо ще почна от филтъра,защото е най-безболезнено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dildo2 Публикувано 15 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 След няколко седмично наблюдение след смяната н масленият филтър установих,че не е от него,защото симптомите си продължават.Може би е клапана на маслената помпа и не задържа и докато подкачи масло чука,докато не я форсирам до 3000-4000 об. и за секунди се оправя.Но мисля,че всяко едно такова чукане при палене е сериозно.Помпа ли да сменям или да направя ревизия на клапана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 (Редактирано) Какъв филтър сложи ?!Марка имам предвид ! Редактирано 15 Юли 2013 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dildo2 Публикувано 15 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 (Редактирано) MAHLE. В магазина ме убедиха,че ако проблема е от филтъра с този забравям за него,но ...Цитиране на предходен пост! Редактирано 15 Юли 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Забравяш понякога ... Пробвай с Бош !!!Имах пусната тема точно за маслените на тези мотори !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dildo2 Публикувано 15 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Чудя се дали проблема е във фитъра,защото този маслен филтър с който взех колата преди да сменя маслото не беше някаква известна марка и нямаше проблем,а сега сменям 2 нови и чука.Нямаше "бош" в магазина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Търси такъв ... ОЕМ пак прави ядове ... Аз няколко пробвах преди да го установя това с Бош-а ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 (Редактирано) Добре и евтино звучи,проблема да е от филтъра,но не е...не се занимавай повече с него....надявай се проблема да е в маслената помпа....и да не са биели.... Редактирано 15 Юли 2013 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dildo2 Публикувано 15 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 значи мислиш,че ако сложа Бош ще е О.К. И проблема не е,че клапана на помпата остава отворен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване