Jump to content

Онлайн магазин EBC в българия (има ли реално такова животно ?!?)


Recommended Posts

Та, колеги става дума за този онлайн магазин:
http://www.ebcbrakes.bg/

 

До колко е официален представител на EBC или е отново поредния предлагащ ментаци ?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Официален представител са.
В сайта на EBC единствения представител за БГ са Хеед-91 -  http://ebcbrakes.com/where-to-buy-international/europe-automotive , онлайн магазина, за който питаш е техен.
Аз се възползвах и вече съм с предни EBC-та, по-натам и задни. Човека е много разбран, взех си дискове (бяха на поръчка), после размислих и ги върнах без грам проблем за да поръчам друг модел - нарязани и надупчени.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цифрите са съвсем нормални за такъв клас компоненти.
Сравнени с ATE, разликата съвсем не е фрапираща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не е чак толкова.

За А6 С5 нарязани и надупчени:  288мм - 277лв,   312мм - 315лв

Това за комплект.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах от 288 на 312 с други супорти. Има разлика, но не е фрапираща, нека улегнат още малко, че са нови. И визията не е лоша, а за комуникацията с хората писах по-горе.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официален е магазина и си дават отстъпка. Цената е същата ако си ги поръчаш от Англия. 



Какви са тези цифри :Eyecrazy:

 

За това което предлагат са ниски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах от 288 на 312 с други супорти. Има разлика, но не е фрапираща, нека улегнат още малко, че са нови. И визията не е лоша, а за комуникацията с хората писах по-горе.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Би трябвало да усетиш разликата при серия от спирания - не трябва да се предават след третото скачане на педала както всичкия "нормален" афтърмаркет...

 

Това ако си взел и читави накладки със спортните дискове, а не зелената серия (стандартни)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Някакви по-конкретни впечатления от ЕВС.

Интересува ме основно сравнено с оригинални дискове и накладки.

Например чувам, че са доста по-шумни, това вярно ли е?

След това, кои серии на EBC са походящи за среден клас коли?

Например за Олроуда тези дискове USR-серията подходящи ли са? Накладки от коя серия са подходящи за кола около 1900 кг.?

По принцип целя не да спират добре в серия от спирания, а по-скоро да са добри от първото спиране, дори да се наложи интензивно/аварийно скачане на педала.

Въобще крайния ефект осмисля ли упражнението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти кажа колко изкарват понеже освен, че моята е по лека ги сложих зимата. След кратко колебание си взех yellowstuff за отпред и отзад. Спират по добре от оригиналните, после съм ползвал паджид и АТЕ. Първите 500-600 километра свирваха отвреме навреме. След това не съм ги чул. На 4ф-ката като дойде време пак такива ще взема. 

А за дискове turbogroove са най добри, от тия които предлагат в сайта.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основният въпрос е дали това реално е ъпгрейд в сравнение с оригиналните дискове и накладки.

Олроуда има известен проблем със спирането, често се споменава, че причината е в задните дискове/накладки, които не се представят на ниво за спиране на кола близо до двата тона. Руснаците с Олроуди често правят конверсии, като използват предимно компоненти от родната марка от А/S8, S4, Allroad 4f и т.н., но това е сврързано с преработка на скоби и понякога дори нови апарати.

Аз искам по-простичко решение от типа "сваляш старите и слагаш новите" без допълнително преправяне. Мога ли да очаквам по-добро поведение при спиране?

Методи, този модел, който споменаваш, е доста спортно ориентиран май?

Аз съм по-скоро или за класически дискове с червено, или за USR пак с червено.

Имат на сайта някакво оранжево EBC, ново било? От описанието не разбрах как точно е позиционирано спрямо другите.

Като пари съм почти сигурен, че ще са надолу от оригиналния сет, въпреки акцията в ПСЗ - към 850 лева за предни и 450 за задни комлекти за моята кочина.

Някой ми беше споменал, че предни 321мм с червени накладки са около 450 лева.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни тук кое какво е, преди червените бяха за ежедневки, сега са изместени от жълтите. Оранжевите са race only:

 

http://www.placeforbrakes.com/products/brake-pads-and-sensors/ebc-brakes

 

category-_image-50.jpg

 

category-_image-52.jpg

 

category-_image-51.jpg

 

category-_image-2509.jpg

 

category-_image-2521.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тези картинки синьото изглежда най-добро при всякакви условия.

Не знам обаче High dust на практика колко зле се отразява на джантите.

Аз май се обърках в горния пост - имах предвид дискове Ultimax SSR и накладки Ultimax.

Гледам, че и гладките дискове имат някакви разлики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал EBC жълто с USR Slotted на 4Ф-а и наистина спират много по-добре от всякакъв афтърмаркет... и на студено са шумни, особенно задните трудно загряват при нормално градско каране

 

Никога не съм карал оригинални дискове с накладки на същата кола и не мога да направя сравнение - като я купиш вече бяха сменяни предни + задни

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен си ми цапат джантите накладките но доста по малко отколкото АТЕ-то. При сините сигурно ще са постоянно в прах джантите. Жълтите са най добрия компромис. Питай и Цецо, и той има/ше жълти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говорих с Цецо и той коментира точно за Ultimax SSR дисковете, че са леко шумни. Не помня за какви накладки ставаше въпрос (червено или жълто), но и той потвърди, че бегуната много добре спира, като загреят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова се чудя дали гладки дискове не е по-добрия вариант за мен.

Най-важното е да е по-добре от сток-конфигурацията, защото иначе смисъл няма. Е, освен че май е по-евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...