shpeksi Публикувано 23 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2013 Мда, а още колко китайски марки има, ехееее. А бе евтиното е по добро, не знам за кво си купувате аудита като дачията е по евтинка. Тоя спор ми е омръзнало да го водя. Кой квото иска да си купува само нема нужда да ми казвате колко са гадни неща дето не сте пробвали лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 18 Август 2013 Доклад Share Публикувано 18 Август 2013 Забравих да напиша, смених накладките и на 4-те гуми накладките. Тези за разлика от на старата а6-ца скърцаха 2-3 дена по няколко пъти на ден. Оттогава няма скърцания. Идеално спират. Но за седмица има прах по джантите, въпреки че са low dust. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 19 Август 2013 Доклад Share Публикувано 19 Август 2013 За праха не бях писал, но от опита ми с ебц, зелен, червен и жълт, на предните колелета все си цапат и то бая. Това с не цапането е само в рекламата им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 (Редактирано) Да изтупаме темата малко.Някой да има наблюдения над ebc ultimax серията /за накладки/? Редактирано 14 Декември 2014 от exstasy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Вече и аз мога да си кажа моите впечатления относно дискове 3GD Sport Rotors - пълно разочарование.Купихме си заедно с мой приятел, монтирахме и предни и задни на моята и на неговата кола - E90 335. Той кара повечко а и по-екстремно и изкриви предните доста бързо, смени ги по нещо като рекламация (поне комуникацията с Хеед-91 е на ниво, по принцип иначе никой не дава гаранция на дискове). Новите ги пази доста време, над 1500 км без екстремни спирания и сега пак са му криви. Междувременно и моите се изкривиха яко, колата ще се разпадне при натискане на спирачка, като съм 100% сигурен, че нито съм ги карал екстремно, нито съм ги мокрил топли и като нови съм ги пазил доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Същия опит при мен - предни и задни турбо груув дискове с жълти накладки - 10 000 км магистрали и дисковете на путка - а карам като пенсия.Рекламация? Кур! Било от предницата на колата и скапани тампони - затова са се разбили дисковете .няма значение че всички тампони и на магарета и на носачи бяха сменени с дисковете.Сега защо сток АТЕ дискове и накладки спират вече 20 000 и не бият?Йебем ти ЕБЦ-то миризливо китайско скъпо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Наближава да сменям дискове и накладки на каруцата-със сигурност комплекта ще е АТЕ.Досега по наблюдение на хората,които пипат по мои коли са отлични. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Ате Керамик нямат нищо керамично в тях само да кажате са просто за по-малко прах и мажат някакъв "carbon-fibre" филм върху диска. От което диска става син на цвят а не посинял от прегряванеНе са подходящи с Ате Повер дискове че скърцотели.Като спирачни способности са еднакви с нормалните ате-та накладкитака че преценете си дали да взимате такива или ате-таЗа жалост за моята кола нямаше от онова Феродо с "Термо-Мост" и си поръчах ате-тата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 за червените ате накладки ли говориш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Ми за моя кендзеф има обикновени и Ате Ceramic - та не знам какъв цвят са, тая информация дето я написах я четох на самия сайт на АТЕ като обяснения за Ceramic модела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Преди малко смених дисковете (сложих Textar Pro) и накладките (Textar) на моята кочина. Прави ми впечатления,че спират сравнително не лошо още от самото начало (на старата кола като сложих нови дискове и накладки и трябваха поне 5-6км за да почне нещо да спира).Надявам се само да не се изкривят дисковете и разпеят накладките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Същия опит при мен - предни и задни турбо груув дискове с жълти накладки - 10 000 км магистрали и дисковете на путка - а карам като пенсия.Рекламация? Кур! Било от предницата на колата и скапани тампони - затова са се разбили дисковете .няма значение че всички тампони и на магарета и на носачи бяха сменени с дисковете.Сега защо сток АТЕ дискове и накладки спират вече 20 000 и не бият?Йебем ти ЕБЦ-то миризливо китайско скъпоТова говори много лошо за ЕБЦ и за вносителя им.Аз не посмях да сложа ultimax накладки и поръчах ATE. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 (Редактирано) http://www.autodela.ru/main/top/test/test_kolodky_ford_focus_ii_bosch_brembo_ferodo_hagen_mintex_pagid_sei_trw_ween_zimmermannСпоред теста Ferodo FDB отсвирва останалите марки, за сметка на най-голямото износване...но, пълно щастия няма. А аз напоследък се вълнувам от най-яко спиращите накладки които мога да бучна отзад на алдито, на разумна цена разбира се...а цената на FDB в Еврото е 47лв...мисля доста добра. Мнения от хора, които имат впечатления от това Ferodo, ще са ми много полезни.Ако има по-подходяща тема, копнете линка там, и да обсъждаме там. Редактирано 10 Април 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Eдно време А3/8L/ я оборудвах само с Тextar отпред и отзад,бяха чук спирачките,но за момента не стават.Феродо имам в момента отзад на моя кола,в най-скоро време ще изчезнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 На моята кошница пляснах отпред нови нарязани и надупчени вентилирани дискове и накладки на Starline, евтини тояги но засега се държат не толкова зле. Не скърцат, като пипна спирачките (леко, само за намаляване) и след 2-3 секунди като че леко загряват и почват да спират по-осезаемо без да променям натиска на спирачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Хм, това е интересен ефект...не съм забелязал такъв на колите които съм карал. Тонко, на една от колите си имаш Ferodo Premier( FDB) или просто някакво феродо, щото разликата между fsl и fdb e доста голяма по всички показатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Не знам точно какво феродо е отзад,така я взех,карaм,но ще се смени със сигурност.Феродо не съм казал,че са лоши,но няма да сложа от тях при смяната,искам да спира добре,колата е тежка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 (Редактирано) Хм, това е интересен ефект...не съм забелязал такъв на колите които съм карал. Тонко, на една от колите си имаш Ferodo Premier( FDB) или просто някакво феродо, щото разликата между fsl и fdb e доста голяма по всички показатели.Не знам дали ще помогне, но навремето бях взел Феродо Премиер от Кокича и ги бях монтирал в последната здрава (бечет'ри). Много, много добри впечатления от спирането - началното усилие и корекции при нормално спиране отлични, в интензивно спиране имах чувството, че се опитват да разкъсат диска на парчета тези кучета. Не плуваха, но това поне при моето относително нормално каране, за спортно не знам как ще са след второ-трето зверско спиране например. Износването е значително по-голямо, което е бял кахър, ако те отърват при аварийно спиране. Редактирано 30 Април 2015 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SYS Публикувано 30 Април 2015 Доклад Share Публикувано 30 Април 2015 Темата е била за EBC, а в момента е за всичко останало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 Е то отдавна стана ясно че ЕБиЦе са долни китайско-поръчани англо-брандирани ментаци (дисковете) а накладките им общо взето двойно по-скъпи (от читавите марки като Ате и Феродо) но нищо не предлагащи в плюс (освен многото прах) нищо и никакви шарено-боядисани плочки за домино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 3 Май 2015 Доклад Share Публикувано 3 Май 2015 Само да вметна,мисля че и в другя тема съм го писал,...приятел пътува до Германия,там е набарал некъв магазин немски с изнесено производство в китай,та колкото и да китайски,каза,че бая сервизи поръчвали от там.Стоката е едно към едно със евро 07 и тем подобни.Разликата,за цена от 50 евра ми донесе два преди диска ате чистак бърсак с подарък накладки,тук с отстъпката дисковете бяха по 140 бройката и 95 накладките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Аз не смея да пазарувам и ползвам части от Евро 007 щото ми е мил живота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 евро 07 го написах примерно,,,същите са и в косер,автосвят,и квито тем подобни се сетиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 11 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Само да вметна,мисля че и в другя тема съм го писал,...приятел пътува до Германия,там е набарал некъв магазин немски с изнесено производство в китай,та колкото и да китайски,каза,че бая сервизи поръчвали от там.Стоката е едно към едно със евро 07 и тем подобни.Разликата,за цена от 50 евра ми донесе два преди диска ате чистак бърсак с подарък накладки,тук с отстъпката дисковете бяха по 140 бройката и 95 накладките.В Германия стандарта е доста по- висок, а цените... при нас стандарта е под всякаква критика за разлика от цените Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Май 2015 Доклад Share Публикувано 11 Май 2015 Нека да не забравяме ,че Германия е на второ място в света по производство на ментета.Дискове с накладки АТЕ за 50 евро и туба масло Кастрол за 25евро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване