sasasa Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Здравейте, спряха ме скоро господата полицаи и ми проверяваха светлините. Оказа се че при включване на дълги късите ми гаснат ( колата е Б5 97г с трисексионните фарове - халоген Н1, къси Н7 и дълги Н7 ). Нормално ли е това нещо или трябва при светване на дългите късите да останат светнати? Забелязвам също така вечер като карам на дълги че пред колата не е особенно осветено. Имам ли повреда някаква в осветителната уредба и каква? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Тук: http://forums.audiworld.com/showthread.php?s=86ad79e2265dc392af9f6ce4d6ebbdb1&p=18697675#post18697675има нещо по въпроса, макар да е за 100-ца / А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 А не трябва ли на късите да е H1? То сигурно няма да е това проблема, но все пак някой да се изкаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasasa Публикувано 17 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 На късите и дългите са H7 на халогена е Н1. Когато ползвам светкавицата когато колата е на къси ядове няма - късите си светят а дългите мигват. Обаче ако карам на къси и бутна лостчето напред за да превключа на дълги късите светлини изгасят. На един колега на Rav 4-ката е по същият начин. Струва ми се странно понеже осветеността пред колата не е много добра като карам на дълги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Колега,мисля че си в грешка с крушките.Трябва да се H4 едната светлина е за мъгла,а другата за дълги и една крушка H7 за къси.Аз си мисля че имаш нещо по инсталацията и най вероятно е била с фарове ВАЛЕО които са сменени с БОШ без да е променена инсталацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasasa Публикувано 17 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Не съм в грешка - гледах ги крушките ми са такива и инсталацията им си изглежда заводска, плюс това имам бутон за халогените и си бачкат. Бях чел че след и включително 97г се слагат фарове Бош с три секции а преди 97 са едносекционни с H4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 17 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 (Редактирано) Мишо, така са си фаровете Бош на А4-та, моите са същите. На фар за мъгла е Н1, а за късите е една крушка Н7 и една Н7 за дългите. Аз съм с ксенонови крушки само че в момента. При мен мисля че си светят и двете светлини едновременно. Нещо друго ще да е? Да си ти слагали скоро модулче за дневни светлини? Редактирано 17 Юни 2013 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasasa Публикувано 17 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2013 Не, всичко си е заводско по инсталациите - нищо преправяно няма. Ако може да провериш дали при теб гаснат късите когато дадеш на дълги и все пак дали ти си слагал ксенона или някой друг - възможно е при теб да са преправяли инсталацията както на линка по-горе за А6-цата. Много интересна работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 светят и двете светлини едновременно Това е нормалното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasasa Публикувано 18 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 Значи при мен има някакъв проблем, къде да го търся? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 При мен са 3-секционни,и светят къси и дълги заедно(когато се бутне за дълги лост-чето).Има нещо не както трябва при теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 Значи при мен има някакъв проблем, къде да го търся?Възможно е да ти е нагорял ключа за фаровете и там да е проблема. Разлика в ключа при дву и трисекционни фарове няма, разликата е в инсталацията и по точно в местата на два пина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasasa Публикувано 18 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 Ще сваля корите над и под волана и ще изкарам буксата да видя как са подредени кабелите. Ако там всичко е наред да търся ключ направо или е нещо поправимо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasso Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 и при мен секциите са 3 като превключиш на дълги трябва да светят и късите и дългите светлини.Само ако си и на халогени и къси и превключиш на дълги,халогените се гасят автоматично,явно швабите са преценили че при полужение че цъкаш дългите халогени не ти трябват -логично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 Мишо, така са си фаровете Бош на А4-та, моите са същите. На фар за мъгла е Н1, а за късите е една крушка Н7 и една Н7 за дългите.Не споря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 Току що проверих при мен си светят и двете крушки както предполагах. Иначе за колегата по нагоре не пипано нищо по инсталацията на фаровете за монтаж на ксеноновите крушки. Те се връзват на буксите на оригиналните Н7 за къса светлина. Само се дупчат капачките на фаровете за да мине инсталацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 18 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2013 и при мен секциите са 3 като превключиш на дълги трябва да светят и късите и дългите светлини.Само ако си и на халогени и къси и превключиш на дълги,халогените се гасят автоматично,явно швабите са преценили че при полужение че цъкаш дългите халогени не ти трябват -логичноПри мен не е така халогените си светят и да пусна дългите,светят също и късите ,99г съм фейс,а на автора на темата,97г си мисля че са със фаровете преди фейса,явно при теб е преправяна системата зада си с фейс фарове и затова имаш проблеми.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 ...,97г си мисля че са със фаровете преди фейса,явно при теб е преправяна системата зада си с фейс фарове и затова имаш проблеми.. Недей молим ти се. Прочети малко за модела, кога какви фарове се монтират, па тогава пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 (Редактирано) Ми мойта кошница е 99-та па съм си със старите грозни фарове,и аз си мислех че фейс-фаровете са от 2000-та ,но пък като се замисля преди време ми се наложи да си сменям стъклото на десния фар и набарах некъв от автоморга за 20 кинта и вътре беше различен,моя беше с повече секцийки вътре та му смених само стъклото,явно е бил баШ от най старите Редактирано 19 Юни 2013 от kostov82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 Първия фейслифт по спомен беше март или април 99г.Относно различните фарове преди фейса има такива на БОШ които се коментират в темата и ВАЛЕО които са едносекционни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 Недей молим ти се. Прочети малко за модела, кога какви фарове се монтират, па тогава пак.Нз,аз какво трябва да прочета но като отвориш мобиле и дадеш 97г.няма 1 с фейс фарове,защото Н7 са на фейските,а на фаровете преди фейса са Н4.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 (Редактирано) Колега стига моля глупости. Поне прочети мненията да се образоваш малко Редактирано 19 Юни 2013 от Petkovm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 Колега в сериозна грешка си за преди фейслифта, ако си с Бош фарове си с Н7, ако са Валео си с Н4. Това е истината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 Възможно е,несъм се замислял за разликата в Бош и Валео,просто като ги гледам си ми изглеждат еднакви,а аз досега съм попадал все на фарове от тия години все с Н4,имам няколко приятелчета с а4-ки 97 и все са с Н4.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2013 Е в тази електронна книга има доста полезни неща: http://automn.ru/audi-a4-94/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване