gogotzanovsf Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 Мерси Райно, ще ми кажеш ако има, ако не по моргитеSent from my iPhone using TapatalkИмам една счупена от долната страна,може да се ползва тва което го нямаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 Ми ако дадеш брат, ще я ползвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 Е как да не дам ,е така я оставих за части да си ползваме от нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 (Редактирано) някой ползва ли това, грозно ли стърчи под седалката? Редактирано 15 Септември 2015 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Мани тея глупости ,ако колата се запали по добре да я оставиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 Хохо. Евала и тва е верноSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ociata Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Пичове възможно ли е някой бушон да се е предал понеже джамовете имат комфорт модул само когато колата е на контакт/запалена. Изгася ли я трябва да държа копчето до крайно положение. Също така в жабката нищо не свети - възможно ли е да нямам лампа там или пак да е свързано с някой бушон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 25 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2015 Може да няма изобщо лампа. Лампата е опцияSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yoan4o Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Точно така.И при мен няма лампа. Допълнителна опция е към интериорното осветление. Ако нямаш подсветки в краката твърде вероятно е да липсва и плафон в жабата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 28 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2015 Може да се ретрофитне http://www.audi-sport.net/xf/threads/guide-to-retrofit-glove-box-light.212250/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Може да е малко тъп въпрос,но да питам: Има в жабката една стойка в която може да се постави ключа.. за какво служи това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ociata Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Човек не мога да повярвам че и това е допълнителна "екстра". Осветление в краката имам, но явно за жабката не платено. И това с прозорците е супер малоумно също - каква е разликата дали съм на контакт или не да ми спреш комфорта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Да си сложиш пластмасовия ключ там(без заготовката на сервизния). Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 (Редактирано) яката работа Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Има раздел за обяви, както и продавалник, мобиле и тн. Нека не размива е темата, все пак е в техническия раздел, не в купува/продава.Филтъра за купето на б8 е преместен под жабката, вече не в двигателния отсек... Или има и под жабката и при двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 1 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 Само под жабката е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obfuscated Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 Няколко чудения за тези а4: 1. При 3.2 фси има ли я лотарията с маслото?2. За 2.0 тфси разбрах, че в америка са осъдили Ауди като след 2011 са удължавали гаранциите и са сменяли бутала/сегменти/цели двигатели на маслоядите. Знаете ли дали и в Европа има такова нещо?3. Колко би била смяната на бутала/сегменти на 2.0 тфси в порше и в квартален сервиз?4. Може ли да има кола със спортни седалки (тези с по-големите странични бордове) без спортно окачване?5. Могат ли да се сменят седалки и колко би струвало?5. Със спортно окачване може ли да се минава през спящите полицаи с 30-40 км в час без да опира нищо? Примерно този на Д. Цанков от телевизионната кула към стадиона.6. 25 000 лв малко ли са за кола 2008/9-та, куатро, 3.2 фси? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 3.2 е си ок.За 2.0ката Audi нищо не поема. Само сегменти не могат да се сменят, вървят заедно с буталата.Има вариант за спорни седалки без спортно окачване. Спортното окачване не закача никъде.Смяна на салон струва 1000, 1000+ лв.Минаването на легнал полицай с тази скорост е ....Този бюджет е малък за такъв автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex29 Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 Някой имали идея къде може да ми се оправи отварянето на дясната врата с дистанционното (разбира се освен в ауди сервиз!) като я заключа с дистанционното ,след това не се отваря от вън ,всички други врати се отварят само дясната не се отваря ,само от вътре става ! Преди ми го правеше този номер от време на време сега заби и край с отварянето реве за нови чаркове май ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yoan4o Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 Имаш три опции, понеже това е чест проблем при тези автомобили. Бравата ти е заминала. Ако я закачиш на диагностика ще видиш грешката.При мен е същото на 2те задни врати. Нова машинкаМашинка от морга Сваляне на твоята машинка, разглобяване, почистване и смазване, без гаранция че след всички тези интервенции ще се оправи. При мен при първоначално отключване едната не се отваря, но като заключа отново без да отварям и отключа пак, понякога сработва.Другата врата е безвъзвратно умряла и се отваря само отвътре, а интересното е, че не излиза като грешка на диагностиката.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deanv Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 (Редактирано) Имам проблем с дпф филтъра на А4 Б8 2,7. Преди два месеца светна че е запушен дпф. Покарах на магистралата десет километра и се оправи. Преди две седмици пак светна, само че този път колата не набира изобщо , вдига до 70 -80 по нанагорнища. Изчистиха грешката , защото не се оправи от каране и така до днес. Пак карах по магистралата , но нищо , не се оправя и не върви. Предния път като чистеха грешката не искаше да даде регенерация на дпф. Някакви идеи къде да ходя и какво да правя? Редактирано 3 Октомври 2015 от deanv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 Познат проблем, на 99% е ясно какво е.Датчик на диференциалното налягане на DPF- a. Сменя се, адаптира се, пуска се регенерация и си готов.Обади ми се, имам сервиз и правиме по 2 коли седмично с този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deanv Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 Благодаря ти за пореден път !!!! Още утре ще ти звънна, да се разберем за кога ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
obfuscated Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 Само сегменти не могат да се сменят, вървят заедно с буталата. Това ясно, въпросът е колко струва цялата процедура?Питам за някакво ориентировъчно число, за да знам дали въобще да гледам коли с този двигател. Минаването на легнал полицай с тази скорост е .... Става въпрос за големите, които започнаха да ги слагат последните години.С нормално висока кола се взимат без проблем с 30-40км/ч, но съм забелязал разни по-ниски коли почти да спират пред тях или да ги минават по диагонал.Това налага ли се с а4 б8 + спортно окачване? Имам колега, който смени а4 б5 спортно окачване за сув, че постоянно опираше къде ли не и му беше писнало. Относно бюджета - гледам цените в немското мобиле и коли на 150-200к км са 20-30к лева, коли на под 100к км са 35к+ лева.За това ли казваш, че ми е малък бюджета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Сигментите за 2.0 тфси съм ги гледал някъде около 145 лева на цилиндър оригинални цена клиент.Гарнитурата на главата беше около 150 пак оригинална.Другото са пари за майстор -там варират и някакви дребни пари които ще идат за некое уплътнение или нещо което изкочи при разглабянето.Досега съм видял няколко коли със сменени сигменти при които разхода на масло е оправен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване