Jump to content

Тропане на спирачните апарати на А8, 98 г


Wengen

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

 

Писал съм и преди по темата, че като се движа по павета се чува ясен тропат от спирачните апарати и като натисна леко спирачките явно се обира някакъв луфт и тропането изчезва. Писаха ми колеги, че имало някакъв ремонтен кит или нещо друго, но така и не разбрах добре. Моля, ако някой има идея от какво става така, имайте предвид, че съм сменил накладките отпред и са нови, както и дисковете, и най-важното ако някой майстор се наеме да ги оправи да не тропат ще бъде много доволен. Колата си спира супер, но нещо в апаратите е хлабаво и тропат по павета и по дупки. 

Надявам се някой да даде съвет и да мога да отстраня този проблем, който не е свързан с безопасността, но много ме дразни!

 

Благодя предаврително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши на ЛС или се обади на Пепи (buzzi), може да има начин да ги излекува :nixweiss:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при дъждоваление (как обичам тази остаряла вече и непотребна дума) и мокро време вие ли ти нещо от спирачните апарати, при съвсем леко натискане и или отпускане на спирачките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има централен тампон на апарата който се сменя,преди време се бях поровил за проблема,но не се сещам къде затрих инфото,колегата е с 4 -те накладки по спомен,та от него е драмата,като се върна дано не забравя пак да потърся.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има централен тампон на апарата който се сменя,

И фейсът е с 4 накладки на апарат, но е коренно различен. Аз си купих 3 апарата от морги, докато сглобя 1 нетракащ. В едната част на апарата има отвори в които влизат два водача. Водачите са леко триъгълни като сечение, за да не клеясва една бронзова втулка, нахлузена на водачите, а над втулката има дефакто гумена втулка, която не се продава в Порше. Гумата се протрива като стар капут, от натискът между металната втулка и отворът, който се получава, като апаратът захапе диска и предаде натиска на неподвижната част от апарата и шенкела, като накрая даже се скъсва. Там вече има луфт, който трака. Няма проблем със спирането. Аз бих си взел сега 2 апарата от фейсовица и до там с ядовете. Като карах старата осмица, още Спас не беше заредил фейсове, та ръсих по 250 кинта за апарат на някакви араби и джамбази.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест, Зефс, моля те какви апарит точно да търся та да ги сменяq че не разбрах и ще станат ли на моя звяр 98 година? Можеш ли модел нещо да ми напишеш? Освен това ми се струва, че и задните потракват, а те не са ли различни? Извинете ме за дилетанските въпроси, нали?:) А ако Бузи има идея как да ги направи тези което са на колата и това да реши проблема съм готов да действаме! Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифтовите А8, след 2000г. са с различни предни, че и задни апарати. По-читави и не тракат. Твоите са конструктивно недъгави. Ако ти се занимава да си купиш от морга спирачни апарати и дискове от Фейслифтова А8 ще се оттървеш от тракането. Ремонтът на твоите се свежда до замяна на гумените водачи, а тях едва ли някой ще ти продаде отделно. Аз съм проверявал в Юнитрейд (сега Порше Юг)и не се продаваха като ремонтен комплект. Не е зле да се провери още веднъж дали не са ги запродавали тези чудеса.

Редактирано от зеФс
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Зефс! Как точно да им задам въпроса на тези от Порше, да питам продават ли гумени водачи за предните спирачни апарати на А8, 98 г. Това ще бъде ли достатъчно?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те гледат в ЕТКАта и нещата, които се продават са с номерца на чертежа.  Водачите, които ти тропат са два от вътрешната страна на апарата. някакви пишлета, по спомен около Ф-10 мм. и дълги по 4 - 5 см.  Ще взема да мина и да ги питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ги питаш и ти отговорят, ми пиши лично и ти благодаря предварително, ако си направиш този труд! Аз пък ще взема да пиша на Бузи да видим какво ще каже!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах, продават само прахозащитните на буталата... А целия апарат е 1870 на брой.

Би могъл да сложиш други гумени тръбички, в моята бях натикал маркуч и не тракаше, но оргиналните са затворени като капут във външния край, а в основата са нагърчени като маншон за каре и щракват в жлеб, така че пазят втулките и водачите от влага и кал. Може и ти да ги смениш с по един маркуч, да наквасиш всичко с грес и... да се оглеждаш за фейслифт или Опел астра...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здавейте, след смяна на задни накладки на 8-цата 2002г- започнаха да тракат особенно по павета,свалих колелото мислех че е от окачването, но не е.Самият апарат има малко луфт и той трака,като натисна спирачката и спира,споменаха ми за някакви прожинки,които държат накладките или апарата.          При смяната ли не са направили нещо както трябва ,или какда си го оравя ,знаете ли какъв е проблема.



Помогнетеееееееееееее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък опел Астра? Да не би да стават от тях?

Не бе.. една идея по-лека поддръжка имат.   :bgdev:

 

Помогнетеееееееееееее

Ма това Д2 или  д3 е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едни пружинки, които при монтажа може да не ги сложиш добре, въпреки че внимаваш и тогава тракат като за световно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то не е зор, лесно е. Но без да ги свалиш не става. Пружините натискат накладките по посока на центъра на главината и те с едни "уши" се притискат към неподвижната част на апарата. Трябва да развиеш двата болта и апарата да изпадне навън, при което се наместват пружините. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото Вебасто имат сервиз и представителство по ботевградско в Сф. Може да е автоматична и да се включва на студено и заедно с мотора, може и да е с дистанционно, което е изгубено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

автоматична е ,до колкото разбрах,как се рабира че работи,като е студено и колата е студена като вкл.климатр. на hi и веднага трябва да духа топло или.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...