Nikola_Petrov Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Колеги, искам да попитам има ли разлика в тези двигатели или са един и същ.Днес гледах 2 коли на едната пише 3,2 ФСИ http://nfs.mobile.bg/pcgi/photos.cgi (което е директно впръскване) и 3,2 и http://nfs.mobile.bg/pcgi/photos.cgi (което би трябвало да е многоточково впръскване). А такъв 3,2 и не намирам в каталозите на Ауди 2004-2005 г. Ако има наистина разлика, то на 3,2 и мисля, че може да се сложи газов инжекцион не течна фаза, който за 6 цилиндъра си е 1500 хубавите уредби. Дано някой е запознат повече с теэи двигатели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 (Редактирано) Линковете ти не работят ... за каква точно кола става въпрос? А6 ? А4 ? А3 ? Понеже питаш раздела за А6 ще приемем, че става въпрос за него.. съответно има два 3.2 мотора и двата са FSI (AUK и BKH) Редактирано 7 Юли 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_Petrov Публикувано 7 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 (Редактирано) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11366977180256760&f1=details&slink=3f8j5g ето я едната 3,2 и ето я и другата http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11368166719225735&f1=details&slink=3f8jop . Да за А6 питах,но ти си ми отговорил,че и двата са ФСИ .Мислех си да не би да има както при А8 два модела обикновен инжекцион и ФСИ бензинови двигатели.Мисълта ми беше,дали и на двата мотора трябва да е газов инжекцион с течна фаза без да преебава двигателя.Мерси за бързия отговор. Редактирано 7 Юли 2013 от Nikola_Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 В това купе не ФСИ са 2.4 двигателите и първите 4.2-ки... за газта на ФСИ-то питай в газаджийската тема - там са познавачите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_Petrov Публикувано 7 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Мерси за изяснението.Разглеждах вчера http://www.autocatalog.org и гледах кои са с многоточково впръскване,а не с директно и освен 2.4 има 3.0 quattro 4.2 quattro което ще рече,че трябва да гледам тези модели ако искам А6/4Ф на газ и то не течна фаза.Возил съм се един път в 4ф 4.2 и просто още не съм срещнал кола с подобна динамика и ускорение.Останах с много хубави впечатления от нея.Но за 3.0 не съм чувал нищо.,дали идва слаб на това купе . Тук гледах,че има една http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11367570143925629&f1=details&slink=3f9700 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 По-добре си купи нафтов локомотив.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Има 3.0 218кс бензин с ремък на 4F...и не е ФСИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2013 Верно е, има...но си е мотор от времето на Б6 и на половината валовете им са зацепени едно към гьотере след смяна на ангренажа Тая от обявата е направо мечта - мултитрошляк + V6 бензин... нЕкой много здраво ще нагълта кукичката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 3.0 218 к.с. не е ASN мотора, този мотор е с ремък дълъг 2 метра и 4 зъбни колела към ремъка на разпределителните валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 (Редактирано) Да, знам че е различен ... има 2-3 подобрения спрямо предшественика, сервизна акция за конзолата на разпределителните валове в която пише "ако колата не е с удължена гаранция сменете маслото от 5W30 на хW40 или xW50 и го пускайте да кара " - много яко И като добавим мултитрошлячето не виждам причина да си вкарва човек автогол със задна ножица.... като иска да кара подобен мотор да си вземе 2.4 - поне аз така мисля Редактирано 10 Юли 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 А като цяло тоя 3.0 218кс проблемен ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 Както знаеш "като цяло" Ауди нямат проблемни мотори като изключим душегубчето може би - има "специфични" проблеми Но при наличието на двигател с вериги от същото време, който следва основната "архитектура" на марката аз бих се позамислил сериозно преди покупката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 1.9тди и 2.0тди също имат някои проблеми...Според мен най-здрав се оказа тръца 1.8Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikX Публикувано 12 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2013 Мерси за изяснението.Разглеждах вчера http://www.autocatalog.org и гледах кои са с многоточково впръскване,а не с директно и освен 2.4 има 3.0 quattro 4.2 quattro което ще рече,че трябва да гледам тези модели ако искам А6/4Ф на газ и то не течна фаза.Возил съм се един път в 4ф 4.2 и просто още не съм срещнал кола с подобна динамика и ускорение.Останах с много хубави впечатления от нея.Но за 3.0 не съм чувал нищо.,дали идва слаб на това купе . Тук гледах,че има една http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11367570143925629&f1=details&slink=3f9700 преди време взехме с брат миза баща ми 3.2 FSI,трябва да спомена че в Германия такива автомобили се намират на изкл/чително добри цени,и на много добри километри,като можешда си сигурен че са реални,поне за повечетоХубава кола,много вървяща,напълно адекватна на това купе и куатрото като изискуема мощност За съжаление обаче,софийския и разход е леко притеснителен-17-18Аз бях пуснал тема и се оказа нормален....препоръчаха ми газова уредба,но при проучването ми се оказа че добрите саоколо 2.5-3к лева и нагоре,като релизират икономия от 30-40%И предвид че я кара баща ми,просто не си заслужаваше,а и спестяваш евентуалните главоболия с газаджии след това между другото,по германските магистрали при 200 дава разход 23-24,а 3.0tdi -15Въпреки това,ако планираш да я караш и притежаваш по дълго време-3.2 бензина е твоя избор,стига да попаднеш на прилична,по вероятно е от приличен дизел,а и се оказва че като че ли цената на придобиване и е по ниска,но за последното не съм убеденМожеш и 4.2 да погледнеш,като виждам мненията на хората май май има сходен разход с 3.2ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 12 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2013 Колега защо не огледаш тая http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11372399212369839&f1=details&slink=3go1ph до скоро беше 19 бона, сега човека я е свалил на 15. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 12 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2013 Доколкото знам са сменяни веригите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_Petrov Публикувано 12 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2013 Колега това ауди 4.2 дето беше 19000 лв и на другия ден беше 15500 мислех да ходя да го видя но вече го няма.Явно някои си го е взел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 13 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2013 Колега това ауди 4.2 дето беше 19000 лв и на другия ден беше 15500 мислех да ходя да го видя но вече го няма.Явно някои си го е взел Е жалко добра кола изглеждаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване