ficho666 Публикувано 10 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2013 Колеги моля за помощ! Тая лява врата вече ме отчая. Днес си взех колата от сервиз, в който винаги я правя (най-добрия за града, Видин), защото съм си в Българип за малко и като си идвам искам да стегна всиииичко, което има да се стяга по тая кола, без изключение. Обаче тоя проблем не можаха да го разрешат. A проблема е следния:Преди година и половина, докато си бях във Финландия, където живея, една сутрин не можах да запаля, защото нямаше и капчица ток останал в акумолатора, тъй като беше доста студено, а явно тогава за първи път се е появила тази отечка. Закарах колата на сервиз при уния малоумници, един смотаняк я гледа отсекъде 2 часа и накрая ми взеха 160 евро само за да ми каже, че проблема е в контрол модула (машинката) на шофиорската врата. ОК, откачихме я за да не ми пие акумолатора (забравих да кажа, че първо си помислих, че акумолатора ми е слаб и след третото четвъртото падане, си купих нов) и си карах така докато не си намерих друга машинка от един пич от форума, която обаче се оказа малко по-различна и всичко си работеше освен шофьорското стъкло. Помислих си, че проблема е решен (въпреки, че не можех да си свалям прозореца), тъй като за разлика от с другата машинка, с тази машинка, когато колата е изгасена лампата на аварийните, който се намира по средата на таблото, вече не мигаше. Да ама след няколко дни пак си почна да мига. Сменихме платките на машинките, ама все в гъз, това си мига и това си е. Сега пак ми е свързана машинката с оригиналната платка, и всичко си работи, само дето не ми отчита, кога вратата ми е отворене и кога затворена. Един път е затворена и показва, че е отворена, друг път обратното, друг път си е добре, сега баш винаги си показва, че е затворена, даже и като е отворена и така. И лампата на аварийните си мига и си мига, дори когато колата е заклчючена и си седи на паркинга с часове. Та така днес обясних всичко в сервиза, след като бях на друг сервиз преди 3 дни и там ми свързаха машинката, която беше откачена няколко месеца и ми казаха, че няма отечка, а и да има е минимална и колата сами си заспилавала всички системи след няколко минути, тъй като била умна. ЕБАСИ!!! Та днес, в тоя сервиз, дето са си мои хора, ми казаха, че те не могат да открият откъде идва проблема, трябвало да е специализиран сервиз за електроника ала бала. И тая отечка, ту я има, ту я няма! И те са се шашнали и нищо не могат да направят. Хора, помагайте ако можете! Благодаря предварително! И се извинявам за дългото и може би неразбираемо обяснение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 11 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 Колега, в този сервиз с много твои хора нямат ли софтуер за диагностика... и букварче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 11 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 Много е трудно така да се прецени от къде идва.Опитай се да намериш някаква последователност,колко често и кога се появява,при какви температури и т.н. Може да е от какво ли не.Измери с мултицет,каква консумация ти дава когато е изгасена колата и се включи алармата.Много често алармите(особено неоригиналните) довеждат до изтощен акумулатор.После пробвай с изключване на отделни вериги,като махаш съответния предпазител.Пак казвам,много е трудно да се определи от какво идва проблема,особено ако не е постоянна отечка,а от време на време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 11 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 Може да си провериш колега ,кабелите където минават в маншона между вратата и купето.Издърпваш маншона откъм купето и поглеждаш дали всичко е Ок.Обикновенно на б6 се нацепва изолацията на кабелите и окъсяват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 11 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 А радиото оригиналното ли е или е сменяно?Спомням си че имах проблем с един Alpine, който бяха вързали така, че постоянно да е "стенд бай", вместо да заспива. Консумацията ми точеше акумулатора и се наложи да се промени схемата на връзване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 11 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 На един приятел също с Alpine мерихме и даваше 180 Ма отечка,и за 3-4 дни сваляше акумулатора,иначе си беше свързан правилно(червения кабел през ключа,жълтия постоянен плюс).Разменихме им местата и отечката изчезна,но и станциите не се помнеха,но по-добре така отколкото без акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 11 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 Не е само с Alpine.И при други кАстофони го има тоя момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ficho666 Публикувано 11 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 Касетофона е сменен със CD, но проблема си беше отпреди това. Аз го смених миналото лято, а това е от зимата преди миналото лято. Маншина го натискаха и размстваха, ама вратата не показа, че е отворена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 11 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 Ремонт на ключетата в бравата се очертава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ficho666 Публикувано 15 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 Къде мога да го направя и горе долу колко пари е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 15 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 с диагностика не става има си други похвати да беше в софия да ме я докараш не е толкова лесно някой път отнема дни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ficho666 Публикувано 15 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2013 (Редактирано) В Софка ще съм в Петък, ама щом отнема дни май няма как да стане...Цитиране на предходен пост! Редактирано 16 Юли 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 (Редактирано) Ако става въпрос за ключетата във вратите,не виждам какъв ще да е тоя ремонт от няколко дни.Нека някой по-запознат(който вече е правил тази манипулация) да сподели с колегата как точно се тестват и ремонтират. Редактирано 16 Юли 2013 от KM5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 Ремонта на бравите не е дни.Колегата писа, че понякога отнема няколко дни докато се разбере къде изчезва тока - т.е. се установи от къде е утечката.Тестването не е трудно - сваляш кората на вратата, откачаш буксата на модула и почваш да търсиш верига между кабелите. Ако знаеш кои цветове са кабелите на контакторите - става по-лесно. Другия вариант е да набодеш кабелите както са вързани, но после ако влезе влага ще има проблеми!!! Все пак това са си бутончета с контактни пластини Дори се срещат по магазините за електро части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ficho666 Публикувано 19 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2013 Е сега вече край! Днеска един приятел ми провери всичките кабели които влизат от вратата в купето и ги излолира. Мислеше, че проблема може да идва от там. Но не е. Купих си машинка (контролния модул) от един колега от форума, сменихме я, пак същата работа. Дърпа си ток здраво! И с новата машинка пак не отчита, че вратата е отворена. Което значи, че няма от какво друго да е. Има ли къде да отида в София утре (Събота) и да ми оправят тая гад, защото в други ден заминавам за Финландия и пак единствения изход ще е да откача машинката и да си карам без да мога да свалям прозорци и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ficho666 Публикувано 20 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2013 Хванах я! От бравата ще да е. Като ми е отворена вратата системата заспива и не дърпа ток, като я затворя и заключа пак почва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 при мен беше същата работа и благодарение на тази тема си оправих оттечката оказа се задна лява брава.не сигнализираше за отворена врата и презапоих няколко спойки на микроключетата в бравата.плафоните на вратата също не работеха .След като я ремонтирах всичко се оправи с изключение на оттечката .смених и няколко електронни модула на вратата ,но проблема остана.лампата на аварийните мигаше постоянно след като заключа и до сутринта няма грам ток в акумулатора.Решението се оказа много елементарно.Спойките на платката на бравата са залети с някакъв електро-лак който трябваше да изчистя за да ги запоя .След това обаче не ги лакирах и от влагата тая електроника се шашка и почва да ми пие тока.Докато разбера това поне 20 пъти я разглобих и сглобих.След като ги лакирах проблема изчезна вече 5 месеца нямам проблеми и всичко е наред.Аз използвах лак за боядисване на коли защото такъв имах под ръка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване