habana Публикувано 23 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2013 Здравейте колеги! Тук една лампа светна с двигател на таблото ....закачих го на VCDS и отчете три грешки като основната беше "intake manifold presure sensor...bank 1 а другата беше същата само че беше ( bank2) .После се появи и подобна грешка .....intake manifold flap position .... и ето тука ударих на камък . Питам ви имате ли някаква идея какво да гледам и да почиствам или ремонтирам че таз лампичка ме вбесява. Погледнах в youtube.... и там видях един клип как един човек е разглобил един смукател с трите клапички и сменяше износените уплътнители на оста им не зная как да ви го обясня. Стъпкови мотори гледам има всеки смукател той ли се прецаква. Кой ги ремонтира , и може ли да се ремонтира въобще. От Ауди ми поискаха 1000 лева за всеки смукател с моторчетата. направо изпаднах в ужас. Дайте съвет как да ги оправя и какво да гледам от къде да започна. Щях да забравя става въпрос за Ауди А5 3.0 TDI quatro coupe 2008 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 24 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2013 Мой пост от тема в съседен подфорум: ...Да използвам да похваля и да препоръчам/за пореден път/ Мишо. На таблото ми светна лампа, във Враца разчетоха грешката като моторче ляв всмукателен колектор. Мишо потвърди, но ме посъветва да не бързам с ново моторче /всъщност с цял колектор, тъй като почти винаги новото моторче не успява да се адаптира към стария колектор, нов колектор е над 850 лв./. Та, на въпроса, Ауди предлагат ремонтни комплекти, които включват рамото на моторчето и някакви дреболии покрай него. Комплектите са под 50 лв.. Рамото е модифицирано, дупките му стоят леко различни, поне това е, което на мен ми направи впечатление при сравняване. Моите бяха поразбити. След смяната се налага и обучение/адаптация или нещо от сорта, нещата не свършват с простата смяна. Но е факт, че повече от месец нямам проблеми, онзи ден ходих при Мишо и сменихме и рамото на дясното моторче, там вече падна доста разглобяване. Мисля, че информацията ще е полезна на колеги с 3.0 тди. Не ти върша много работа,защото не знам номера на комплекта,а Мишо е в София.Поразпитай някой местен капацитет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 26 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 За съжаление не може да се разбере дали са заминали т.нар. 'рамена' или 'щангички', които движат клапите.Или самото ел.моторче не бачка, в което има зъбни колела, които се чупят. Друго се сетих - нали уж 240к. 3.0тди двигател е с модифицирани колектори, които не правят тези драми като при нас? Явно не точно....... Има доста варианти за решение на проблема:*Най-скъпият и 100% ефикасен е смяна с нов комплект всмукателен колектор.*Смяна само на ел.моторчето - горе долу 50% от цената на целия комплект. + изчистване на нагара.*Смяна на рамото с ремонтен комплект както е казал колегата Emilion. + изчистване на нагара.*Профилактично разглобяване и почистване и обратното сглобяване - не е ясно колко ще изкара докато светне пак 'чека'! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 2008-ма няма как да е 240-к.с. моторя... ASB ще да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 26 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 А бе баш си е 240к.с., в А5 3.0тди само такива ги гледам, макар и 2007г.Но това не пречи да не е 'новият', а да е ASB с изсмукани още 7-8 кончета в името на маркетинга.Изцяло нов модел пускат - трябва да е с 'чисто нов' двигател! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 Прав си - аз съм се объркал... от "новия" вид са, с 4 буквените кодове Явно проблемите с колекторите си остават в някаква степен актуални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
habana Публикувано 5 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2013 Братя аз свалих колектора който дава грешка, и там намерихме разбити втулки едни пластмасови такива като от бакелит ми се видяха. Рамото (лостчето) също е леко разбито и намерих такова в магазините даже ето номера му ако някой иска да го смени парт Н: 059198212 . Относно нагара незнам дали е проблем за моторчето но разбитите втулки най вероятно ДА .Луфта е доста голям на цялата рейка на колектора . Проверих в магазините цената бие 900 лева . Взех да търся ремонтни втулки НЯМА!!! Иначе гарнитурка има рамо има обаче гадовете не продават най важните неща от колектора който са консуматив като накладките на колите. Обърнах германия, нета и къде ли не и НЯМА И НЯМА!!!! Сега търся начин да ги рециклирам аз но все пак ако някой знае нещо за майстори който са открили топлата вода по добре да ги потърся. Не си струва да купуваме цели колектори заразди 6 втулки вътре в него който са нищо. Всички дизели около 2,7 и 3.0 ТДИ страдат от тези проблемни колектори а VAG продължава да ги прави по тоз тъп начин и да не продават ремонтни дреболий. Ето погледнете намерих един сайт в YOUTUBE и ще разберете колко е смешен проблема . Говорих с някой известни майстори казаха че стъпковите мотори много рядко се повреждат и да не слушам официалните сервизи защото много лъжат и ти приберат парите с лека ръка а не казват какъв е проблема. Та ако някой ме разбира да попита някой майстор който познава или ходи при него той може да знае как се преправя по български измисления германски колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Август 2013 Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 Стругар не може ли да направи втулките от друг материал и да се реши проблема с тях? Ще излезе без пари и вероятно ще е по-надеждно от оригиналните втулки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
habana Публикувано 6 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2013 (Редактирано) Съжалявам че като го бях резглобил не ги снимах да ги видите. Но най накрая и това със стругаря ще направя. Не знам полиамида дали има термоустоучивост че като глеам бакелитови ми изглеждат детайлите. Редактирано 6 Август 2013 от habana Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 5 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2013 (Редактирано) ако някой има прежален колектор , мога да се заиграя с втулките , но не винаги е там проблема , поне не е било при тези които аз съм сненял с ремап не може ли да се изключат тези моторчета ? Редактирано 7 Декември 2013 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 можем да изключим моторчетата на клапите софтуерно и повече няма да имате проблеми. цената на удоволствието при нас е 300 лева. можем да го комбинираме с чип-тунинг и така нататък ПоздравиВасил КойчевMadness Motorsport Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/swirl-flap-repair-for-2-7-3-0-tdi-inlet-intake-manifold.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване