PetyrG Публикувано 10 Август 2013 Доклад Share Публикувано 10 Август 2013 От една седмица насам,сутрин на студен двигател пали не вдига обороти и веднага гасне.При второ завъртане пали и няма проблем до днес.Запали чак след подаване на газ.Колата е А4 1.8Т куатро 99г. APU двигател.Никога не съм имал проблем винаги е палела от раз дори на -15.Акумулатора е на 1г.Колата е с газов инжекцион Фобос.Четох из форума,но всичко е проба грешка. и наливане на пари.Някой имал ли е проблем с този двигател? :steinigung: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 10 Август 2013 Доклад Share Публикувано 10 Август 2013 На първо време спри газта от крановете на бутилката,остави колата да изгори останалата газ по тръбите и покарай на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marty979 Публикувано 10 Август 2013 Доклад Share Публикувано 10 Август 2013 Ами да ти кажа моя проблем беше същия.Оказаха се дюзите на газта, макар че бяха на 6000 км.Челата им имат гумени уплътнения, когато те изпуснат, останалата газ от изпаритела влиза в цилиндрите, от там паленето се влошава, прекъсва не държи обороти и гърми в колекторите и така докато включи на газ.Момчето, което ми слага уредбата каза, че някаква скапана партида е заляла пазара и аз съм му клиент ххххх с този проблем, макар че в началото ми говореше за бензинова помпа. Успех. Sent from my LT26i using Xparent BlueTapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PetyrG Публикувано 11 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2013 Благодаря,ще опитам да видим резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PetyrG Публикувано 5 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2013 От цялата работа сменихме инжекторите на рейката на газовия инжекцион.Филтрите също сменени.След няколко дни нормална работа пак същото, пали от втория път.Преди 2 дни запали на 3 цилиндъра,тресеше се цялата.Загасих и една по една свещите ги зачистих.На 3-ти цилиндър беше зацапала.Всичко сглобих и запали нормално.Закарах я на диагностика да погледнем дали има записани грешки.Уви Ламбда сонда не работи.В начина на вървеж и разход нямам промяна.Какво става не знам.Имал ли е някой подобен проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PetyrG Публикувано 8 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Смених ламбда сонда.Почистих инжекторите на бензин.Всичко е ток.Няма грешки,като я закачим на Ваг ком.Отново не иска да запали на студен двигател без подаване на газ.Дайте акъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 при мен датчика за температура на входящия въздух казваше на ECU-то че температурата сутрин е: -24'С. Смених го, и като че ли се подобри проблема с паленето, поне тази сутрин и след обяд на пребиране от работа, запали студена от първият път като никога. И аз съм с APU, но следващото поколение (2000г.), и нямам система SAI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sukre Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Ами да ти кажа моя проблем беше същия.Оказаха се дюзите на газта, макар че бяха на 6000 км.Челата им имат гумени уплътнения, когато те изпуснат, останалата газ от изпаритела влиза в цилиндрите, от там паленето се влошава, прекъсва не държи обороти и гърми в колекторите и така докато включи на газ.Момчето, което ми слага уредбата каза, че някаква скапана партида е заляла пазара и аз съм му клиент ххххх с този проблем, макар че в началото ми говореше за бензинова помпа.Успех.Sent from my LT26i using Xparent BlueTapatalk 2колега къде си поставял уредбата ако не е тайна,че и аз съм от пловдив и имам същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Godfather Публикувано 9 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2013 Здравейте момчета.Колата ми е 8е б6 1,9 тди 2003г. От 3 дни насам имам същият проблем, на студен двигател пали и ведага гасне, на второто завъртяне пали и работи без проблем.Някакви идеи къде да търся причината?Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PetyrG Публикувано 8 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2013 След почистване на бензиновите инжектори си пали нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Колега къде чисти бензиновите дюзи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PetyrG Публикувано 12 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Колос МС,София, ж.к. Люлин 1 , бул.Европа 171тел./факс: 02/ 925 14 88, 02/ 925 02 99GSM: 0878 / 808 512 Редактирано 13 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
davido Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 Благодаря колега, с ултразвукова вана ли ги чистиха и ако не е тайна колко ти струваше процедурата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 13 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2013 и аз това бих попитал понеже ми предстои и на мен май такава процедура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PetyrG Публикувано 16 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 Благодаря колега, с ултразвукова вана ли ги чистиха и ако не е тайна колко ти струваше процедурата?Закачат се на специална машина и се почистват под налягане,като се гледат как разпрашват горивото.За няколко часа става цялото упражнение и цената е около 40 лв за всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 16 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2013 колега проблема също може да ти е слаба батерия или проблем в ключа и чипа. Аз също тия дни имах проблеми и реших че ще почна от дистанционното след диагностика ми излезе грешка ключ. днес смених батериите на дистанционното и забелязах и студени спойки по платката с чипа. презапоих всички спойки , нови батерии и о чудо сега го нямам тоя проблем . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване