Jump to content

Проблем при студен старт


PetyrG

Recommended Posts

От една седмица насам,сутрин на студен двигател пали не вдига обороти и веднага гасне.При второ завъртане пали и няма проблем до днес.Запали чак след подаване на газ.Колата е А4 1.8Т куатро 99г. APU двигател.Никога не съм имал проблем винаги е палела от раз дори на -15.Акумулатора е на 1г.Колата е с газов инжекцион Фобос.Четох из форума,но всичко е проба грешка. и наливане на пари.Някой имал ли е проблем с този  двигател? :steinigung: :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време спри газта от крановете на бутилката,остави колата да изгори останалата газ по тръбите и покарай на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа моя проблем беше същия.Оказаха се дюзите на газта, макар че бяха на 6000 км.Челата им имат гумени уплътнения, когато те изпуснат, останалата газ от изпаритела влиза в цилиндрите, от там паленето се влошава, прекъсва не държи обороти и гърми в колекторите и така докато включи на газ.Момчето, което ми слага уредбата каза, че някаква скапана партида е заляла пазара и аз съм му клиент ххххх с този проблем, макар че в началото ми говореше за бензинова помпа.

Успех.

Sent from my LT26i using Xparent BlueTapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

От цялата работа сменихме инжекторите на рейката на газовия инжекцион.Филтрите също сменени.След няколко дни нормална работа пак същото, пали от втория път.Преди 2 дни запали на 3 цилиндъра,тресеше се цялата.Загасих и една по една свещите ги зачистих.На 3-ти цилиндър беше зацапала.Всичко сглобих и запали нормално.Закарах я на диагностика да погледнем дали има записани грешки.Уви Ламбда сонда не работи.В начина на вървеж и разход нямам промяна.Какво става не знам.Имал ли е някой подобен проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених ламбда сонда.Почистих инжекторите на бензин.Всичко е ток.Няма грешки,като я закачим на Ваг ком.Отново не иска да запали на студен двигател без подаване на газ.Дайте акъл. :steinigung::lupe::wacko:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен датчика за температура на входящия въздух казваше на ECU-то че температурата сутрин е: -24'С. Смених го, и като че ли се подобри проблема с паленето, поне тази сутрин и след обяд на пребиране от работа, запали студена от първият път като никога. И аз съм с APU, но следващото поколение (2000г.), и нямам система SAI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа моя проблем беше същия.Оказаха се дюзите на газта, макар че бяха на 6000 км.Челата им имат гумени уплътнения, когато те изпуснат, останалата газ от изпаритела влиза в цилиндрите, от там паленето се влошава, прекъсва не държи обороти и гърми в колекторите и така докато включи на газ.Момчето, което ми слага уредбата каза, че някаква скапана партида е заляла пазара и аз съм му клиент ххххх с този проблем, макар че в началото ми говореше за бензинова помпа.

Успех.

Sent from my LT26i using Xparent BlueTapatalk 2

колега къде си поставял уредбата ако не е тайна,че и аз съм от пловдив и имам същия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета.

Колата ми е 8е б6 1,9 тди 2003г. От 3 дни насам имам същият проблем, на студен двигател пали и ведага гасне, на второто завъртяне пали и работи без проблем.

Някакви идеи къде да търся причината?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Цитиране на предходен пост!

Колос МС,София, ж.к. Люлин 1 , бул.Европа 171

тел./факс: 02/ 925 14 88, 02/ 925 02 99

GSM: 0878 / 808 512

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, с ултразвукова вана ли ги чистиха и ако не е тайна колко ти струваше процедурата?

Закачат се на специална машина и се почистват под налягане,като се гледат как разпрашват горивото.За няколко часа става цялото упражнение и цената е около 40 лв за всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега проблема също може да ти е слаба батерия или проблем в ключа и чипа. Аз също тия дни имах проблеми и реших че ще почна от дистанционното след диагностика ми излезе грешка ключ.

 

днес смених батериите на дистанционното и забелязах и студени спойки по платката с чипа. презапоих всички спойки , нови батерии и о чудо сега го нямам тоя проблем . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...