jivkomg Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Колата е А4 1.8Т 99г. и загрява само на място при много продължително каране в градски условия,закачих я на комп и показваше че работи на 96 градуса,когато я изгася и оставя 5 минутки след това пак запаля е някаде към 100 градуса и започва да пада,това го прави при всяко гасене и палене,датяиците са сменени,термостата сащо,дори реших да направя проба и махнах термостата и я закачихме на комп пак и изчакахме да вдигне пак 90 градуса,дори стигна 98 градуса и це цакна ел перката,след като охлади до кам 93 градуса реших да я изгася и да проверя след 5 мин на колко градуса ще трагне и отново същия проблем.паля ч на над 100 градуса и пада постепенно.Ако някой знае какво е да помага.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Защо мислиш, че имаш проблем? Нормално е след като загасиш колата температурата да се покачи - нали не върти водната помпа, как да се охлади мотора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 (Редактирано) Нищо ти няма на колата.Всичко си е както трябва. Изпревариха ме Редактирано 12 Август 2013 от Petkovm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivkomg Публикувано 12 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Защо мислиш, че имаш проблем? Нормално е след като загасиш колата температурата да се покачи - нали не върти водната помпа, как да се охлади мотора...имал съм голф със същия мотор и никога не го е правил,не е ли нормално да се покачи с малко и да не го отчете ваобще на таблото,а и ми се струва че 96 градуса е много когато работи мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Това е работната температура на този мотор.И моята е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivkomg Публикувано 12 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!и всеки пат ли след като я изгасиш вдига повече градуси Редактирано 12 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Ами да.Поне колкото пъти съм гледал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivkomg Публикувано 12 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!моята стига едн чертичка преди 120 на моменти,няколко пати ми се случи и на място да вдигне над 90 за момент и пак да се върненормлно ли е? Редактирано 12 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Е чак малко преди 120 не енормално в трафик държи 96-98,като я изгася и малко след това 105-106 и като я запаля слиза на нормалните.Перките работят ли ти както трябва?Моята единпът мина 110,когато счупи водната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivkomg Публикувано 12 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 ами уж работят,днес пк ще проверявам виското,другата рботи със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 (Редактирано) Провери дали водния радиятор не е кърпен някога, защото може да са го скопили и да не охлажда на 100% от обема си.А с какъв антифриз си? Редактирано 12 Август 2013 от alter_breed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Колега имаш ли ГИ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Изобщо не е нормално това, има проблем някъде колата просто още е в начален стадий. И трите ми 1,8Т повече от 94-95 никога не са вдигали каквото и да правя. Иначе 88-93 градуса е работния диалазон, виското трябва да има предостатъчно капацитет да се справя без помощта на ел перката, която за толкова години никога не съм чувал да се включи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Така е колега, ел перката до колкото знам е за аварийно охлаждане. Докато караш, под каквото и да е натоварване и престой, примерно в задръстване, стрелката не трябва да мърда от 90, мръдне ли значи има нещо ''гнило''! След, като изгасиш колата, особено сега в жегите е нормално, като запалиш след това температурата да е малко по-висока, както казаха колегите по-нагоре. Температурата я гледай само по ваг, тея градуси на диагностичния режим на климатроника, са малко неточни, например при мен на 49-ти канал показва с 5 градуса повече от колкото на ваг ком!Ако си с ГИ виж си изпаритела как е вързан, при мен от там беше драмата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivkomg Публикувано 12 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Провери дали водния радиятор не е кърпен някога, защото може да са го скопили и да не охлажда на 100% от обема си.А с какъв антифриантифриза е точно този които трябва,червенияКолега имаш ли ГИ? Така е колега, ел перката до колкото знам е за аварийно охлаждане. Докато караш, под каквото и да е натоварване и престой, примерно в задръстване, стрелката не трябва да мърда от 90, мръдне ли значи има нещо ''гнило''! След, като изгасиш колата, особено сега в жегите е нормално, като запалиш след това температурата да е малко по-висока, както казаха колегите по-нагоре. Температурата я гледай само по ваг, тея градуси на диагностичния режим на климатроника, са малко неточни, например при мен на 49-ти канал показва с 5 градуса повече от колкото на ваг ком!Ако си с ГИ виж си изпаритела как е вързан, при мен от там беше драмата!аз не я гледам на борда. Гледам само на ВАГКолега имаш ли ГИ?да имам но го гледахме и трабите са варзани читаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Къде ти е вързан изпарителя,ако е на масления охладител ще грее,ако е на маркучите на парното значи проблема е другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivkomg Публикувано 12 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Единия маркуч е на парното а другия е на охладителя Редактирано 13 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spitfire924 Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 (Редактирано) Виско перката лятото много играе при бензиновите матори - цитирам едно мое мнение, за тест на виското: "Най-сигурния тест е отвън като е 25-30 градуса , слагаш едно паве на газта или някой авер да държи 2000-2500 оборота вдигаш капака и заставаш до перката, след известно време трябва плавно да зацепва и да започва да фучи, вервайте ми шума е невъобразим и няма как да се сбрърка, отделно и доста се усилва въздушния поток над нея. На виското му трябват освен температура и обороти за да зацепи като хората. Не си правете експерименти със заварянето, виждал съм разни интересни работи, сгънати капаци, спукани радиатори, помляни въздуховоди, от дебалансирано виско и строшена перка , хората са си го сметнали, че трябва да се върти с X обороти за да няма проблеми. Конверсията към електричка , не си струва парите - ще си купиш 3 муфи за тия пари дето се дават да се направи като хората, отделно е трудно начинание при A4ките при положение че отпред игла да пуснеш ще се изгуби." Водната помпа, наред ли е? Челния радиатор чист ли е? Съотношението антифриз вода как е , имай в предвид, че антифриза има лоши охладителни свойства и не трябва да се прекалява с него, има уредчета които мерят концентрацията. Редактирано 12 Август 2013 от spitfire924 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 Цитиране на предходен пост!Единия маркуч е на парното а другия е на охладителяотиваш на газаджия да ти вържат изпарителя само на маркучите за парното и после пак гледай градусите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jivkomg Публикувано 30 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2013 Пробвах доста варианти с виското и др.Тази кола с този мотор има ли ел моторче което да върти водата докато е изгасена и ако има къде е,за да разбера работи или не ако има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 30 Август 2013 Доклад Share Публикувано 30 Август 2013 Няма и това е причината след кратко време като я запалиш да е малки завишена температурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 Здравейте, ще пиша тук защото не искам нова тема да отварям, уикенда (до днес вкл) бях на Рибарица, и с течения на обстоятелствата бях се ядосал повече от нормално, на едното изкарване на возилото реших да се 'гъзарея' и явно сбърКах от 3к оборота тръгване а у гас мас играене на обороти (май и на съединителя нещо му се случи) едно друго последва една ЕБАХТИ вонята на изгоряло (като на пласматаса), в последствие температурата не се вдигна (дори не помръдна) но като отворих капака на колата под всмукателния колектор си димеше направо (сменях преди време тройник отдолу и го видях че сега е баш сцепен ((отново)). Забелязах и нещо странно, на желязната тръба успоредно на всмукателния колектор там където отдолу на нея влиза друга тръба има като засъхнала бяла гняс. От тази случка колата не е палена 2 дни, преди това я отавих 10 минути да работи без драми но уви вонята не се махна. Та днес сутринта рано рано хванах си пътя към София, уви колата по пътя към магистралата почна да стопля. Таблото ми не е калибровано и когато загрее (90 по табло) си седи на 2 чертички преди 90тката (сиреч на това табло ако стане точно 90 - лошо тръгва да топли). Преди да кажете може да не е така - термостата е сменен просто като слагах таблото с фис не го калибровах, та така де тръгнах към магистралата и почна да топли, спрях 5 минс работа на мястп - чудесно няма проблем качих се на магистралата 130-140-130-140 чудо няма грижа - по едно време излизам от 2ри тунел (изкачването) пак беше тръгнала да постопля, пуснах я по инерция - пак си дойде на място работата - със ГИ съм и преди имах драми със охлаждането но ми вързаха изпарителя към не знам си къде точно и вече няма грижа, но сега това ме притеснява - кажете от къде да почвам да търся проблем или кажете къде да ходя да го оправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване