Jump to content

A4 1.8T ПРОБЛЕМ С ОХЛАЖДАНЕ


jivkomg

Recommended Posts

Колата е А4 1.8Т 99г. и загрява само на място при много продължително каране в градски условия,закачих я на комп и показваше че работи на 96 градуса,когато я изгася и оставя 5 минутки след това пак запаля е някаде към 100 градуса и започва да пада,това го прави при всяко гасене и палене,датяиците са сменени,термостата сащо,дори реших да направя проба и махнах термостата и я закачихме на комп пак и изчакахме да вдигне пак 90 градуса,дори стигна 98 градуса и це цакна ел перката,след като охлади до кам 93 градуса реших да я изгася и да проверя след 5 мин на колко градуса ще трагне и отново същия проблем.паля ч на над 100 градуса и пада постепенно.

Ако някой знае какво е да помага.

Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислиш, че имаш проблем? Нормално е след като загасиш колата температурата да се покачи - нали не върти водната помпа, как да се охлади мотора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислиш, че имаш проблем? Нормално е след като загасиш колата температурата да се покачи - нали не върти водната помпа, как да се охлади мотора...

имал съм голф със същия мотор и никога не го е правил,не е ли нормално да се покачи с малко и да не го отчете ваобще на таблото,а и ми се струва че 96 градуса е много когато работи мотора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

и всеки пат ли след като я изгасиш вдига повече градуси

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

моята стига едн чертичка преди 120 на моменти,няколко пати ми се случи и на място да вдигне над 90 за момент и пак да се върне

нормлно ли е?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чак малко преди 120 не е

нормално в трафик държи 96-98,като я изгася и малко след това 105-106 и като я запаля слиза на нормалните.

Перките работят ли ти както трябва?

Моята единпът мина 110,когато счупи водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали водния радиятор не е кърпен някога, защото може да са го скопили и да не охлажда на 100% от обема си.

А с какъв антифриз си?

Редактирано от alter_breed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не е нормално това, има проблем някъде колата просто още е в начален стадий. И трите ми 1,8Т повече от 94-95 никога не са вдигали каквото и да правя. Иначе 88-93 градуса е работния диалазон, виското трябва да има предостатъчно капацитет да се справя без помощта на ел перката, която за толкова години никога не съм чувал да се включи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега, ел перката до колкото знам е за аварийно охлаждане. Докато караш, под каквото и да е натоварване и престой, примерно в задръстване, стрелката не трябва да мърда от 90, мръдне ли значи има нещо ''гнило''! След, като изгасиш колата, особено сега в жегите е нормално, като запалиш след това температурата да е малко по-висока, както казаха колегите по-нагоре. Температурата я гледай само по ваг, тея градуси на диагностичния режим на климатроника, са малко неточни, например при мен на 49-ти канал показва с 5 градуса повече от колкото на ваг ком!

Ако си с ГИ виж си изпаритела как е вързан, при мен от там беше драмата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали водния радиятор не е кърпен някога, защото може да са го скопили и да не охлажда на 100% от обема си.

А с какъв антифри

антифриза е точно този които трябва,червения

Колега имаш ли ГИ?

 

Така е колега, ел перката до колкото знам е за аварийно охлаждане. Докато караш, под каквото и да е натоварване и престой, примерно в задръстване, стрелката не трябва да мърда от 90, мръдне ли значи има нещо ''гнило''! След, като изгасиш колата, особено сега в жегите е нормално, като запалиш след това температурата да е малко по-висока, както казаха колегите по-нагоре. Температурата я гледай само по ваг, тея градуси на диагностичния режим на климатроника, са малко неточни, например при мен на 49-ти канал показва с 5 градуса повече от колкото на ваг ком!

Ако си с ГИ виж си изпаритела как е вързан, при мен от там беше драмата!

аз не я гледам на борда. Гледам само на ВАГ

Колега имаш ли ГИ?

да имам но го гледахме и трабите са варзани читаво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ти е вързан изпарителя,ако е на масления охладител ще грее,ако е на маркучите на парното значи проблема е другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виско перката лятото много играе при бензиновите матори - цитирам едно мое мнение, за тест на виското: 

 

"Най-сигурния тест е отвън като е 25-30 градуса , слагаш едно паве на газта или някой авер да държи 2000-2500 оборота вдигаш капака и заставаш до перката, след известно време трябва плавно да зацепва и да започва да фучи, вервайте ми шума е невъобразим и няма как да се сбрърка, отделно и доста се усилва въздушния поток над нея. На виското му трябват освен температура и обороти за да зацепи като хората. Не си правете експерименти със заварянето, виждал съм разни интересни работи, сгънати капаци, спукани радиатори, помляни въздуховоди, от дебалансирано виско и строшена перка , хората са си го сметнали, че трябва да се върти с X обороти за да няма проблеми. Конверсията към електричка , не си струва парите - ще си купиш 3 муфи за тия пари дето се дават да се направи като хората, отделно е трудно начинание при A4ките при положение че отпред игла да пуснеш ще се изгуби."

 

Водната помпа, наред ли е? Челния радиатор чист ли е? Съотношението антифриз вода как е , имай в предвид, че антифриза има лоши охладителни свойства и не трябва да се прекалява с него, има уредчета които мерят концентрацията. :)

Редактирано от spitfire924
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Единия маркуч е на парното а другия е на охладителя

отиваш на газаджия да ти вържат изпарителя само на маркучите за парното и после пак гледай градусите.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Пробвах доста варианти с виското и др.

Тази кола с този мотор има ли ел моторче което да върти водата докато е изгасена и ако има къде е,за да разбера работи или не ако има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте, ще пиша тук защото не искам нова тема да отварям, уикенда (до днес вкл) бях на Рибарица, и с течения на обстоятелствата бях се ядосал повече от нормално, на едното изкарване на возилото реших да се 'гъзарея' и явно сбърКах от 3к оборота тръгване а у гас мас играене на обороти (май и на съединителя нещо му се случи) едно друго последва една ЕБАХТИ вонята на изгоряло (като на пласматаса), в последствие температурата не се вдигна (дори не помръдна) но като отворих капака на колата под всмукателния колектор си димеше направо (сменях преди време тройник отдолу и го видях че сега е баш сцепен ((отново)). Забелязах и нещо странно, на желязната тръба успоредно на всмукателния колектор там където отдолу на нея влиза друга тръба има като засъхнала бяла гняс. От тази случка колата не е палена 2 дни, преди това я отавих 10 минути да работи без драми но уви вонята не се махна. 

 

Та днес сутринта рано рано хванах си пътя към София, уви колата по пътя към магистралата почна да стопля. Таблото ми не е калибровано и когато загрее (90 по табло) си седи на 2 чертички преди 90тката (сиреч на това табло ако стане точно 90 - лошо тръгва да топли). Преди да кажете може да не е така - термостата е сменен просто като слагах таблото с фис не го калибровах, та така де тръгнах към магистралата и почна да топли, спрях 5 минс работа на мястп - чудесно няма проблем качих се на магистралата 130-140-130-140 чудо няма грижа - по едно време излизам от 2ри тунел (изкачването) пак беше тръгнала да постопля, пуснах я по инерция - пак си дойде на място работата - със ГИ съм и преди имах драми със охлаждането но ми вързаха изпарителя към не знам си къде точно и вече няма грижа, но сега това ме притеснява - кажете от къде да почвам да търся проблем или кажете къде да ходя да го оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...