Jump to content

Масло Aral supertronic 2 SAE 0w-30


dimitar9408

Recommended Posts

Добър ден колеги значи колата е нов внос от германия 99година 1.6 двигател и до сега е карана с маслко Aral supertronic 2 SAE 0w-30 и сега когато доиде време да го сменя се чудя с какво пак ли 0w-30 или 5w-30 или вече да мина на 5w-40, 10w-40 като марка ще бъде сигyрно Castrol. Мерси предварително на всички отзовали се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с Кастрола от къде го купуваш да не се окаже, че е някакъв боклук.

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=149244&hl=

Иначе според мен 5W40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

без да искам да засегна някой,Arala препоръчвам да го

забравиш - твърде нисък клас, бюджетни масла (нищо, че са

немски). Най-обикновено минерално масло (хидрокрек) от група

3, но с хубав пакет от добавки (ползват за добавки и група 4 и

5). Проблемът е, че %-то им съдържание е прекалено малко, за

да го наречем хубаво масло. Нямам идея от какво сте доволни

при него, но със същия успех ще сте доволни от което и да е от

т.нар. "масовка" - elf, castrol, statoil и т.н. Ако имаш

съмнения, можеш лесно да видиш за какво говоря, преглеждайки

MSDS-a им. Дори HTHS индекс не показват (умишлено се прави

това при доста от минералните масла, маркетирани като

синтетика).

На въпроса ти за Аудито- маслата за кола с газова и такава,

която се кара само на бензин са различни. А най-добрата

защита идва от extra-saps масла, които лекичко ще ти съкратят

живота на карализаторите (ако имаш все още такива, де). Ако си

склонен да преглътнеш факта, че катализаторите ще свършат

по-бързо, ето ти някои идеи за отлични, премиум масла за

максимална защита на мотора. С тях каквото и да му

причиняваш, няма да го счупиш:

1. AMSOil Premium Protection 10W-40 - масло от група 4 (РАО) и

група 5 (естери) с мноооого цинк и други благини.

2. AMSOil Dominator 10W-30 - Масло от група 5 и 4, с много цинк

и специални антидетонационни добавки + други благини.

3. Red Line 30WT (10W-30)

4. Joe Gibbs 5W-40

Ако искаш хем да имаш много добра защита (но не

максималната възможна), хем да ти живеят добре

карализаторите:

1. AMSOil Signature Series SAE 5W-30

2. Red Line 0W-40 или 5W-30

3. Silkolene PRO S 5W-40

Горните три са масла, формулирани с възможно най-добрите

бази (4 и 5), с много агресивни добавки.

4. Eneos Sustina 5W-30 - масло от група 3+, доста прилично

5. Mobil 1 Peak Life 5W-50 - масло от група 3+ (visom) с добавки

от 4 и малко 5, с приличен HTHS индекс.

Ако сложиш газ, тогава картинката леко се изменя, като 1 и 2 от

последния параграф могат да останат, но другите не.

Поздрави.

пп.Благодарности на Alex това е негово проучване .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се излагай попитай първо чичко гугъл преди да пишеш Amsoil първи произвеждат,,измислят,,пълната синтетика .Red line и Amsoil произвеждат едни от най качествените масла.

Четете колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз това извънземно масло Амсоил за пръв път го чувам Арал е сериозна марка на която са се доверили сериозни марки

Амсоил са много сериозен производител на масла. Наскоро из нета се подмяташе и статия за камион минал 600 000км. без смяна на маслото, и то беше точно Амсоил. Това че не ги знаем в БГ не значи нищо.

Гледам има уж вносител за БГ...

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ще защитя Amsoil, макар и не наложила се марка в Европа, Amsoil правят доста по- качествени масла от сума ти европейски марки. От редлайн нямам впечатления и нищо не мога да кажа. Silkolene на Fuchs също е отлична гама масла. За незапознатите и отхвърлящи други марки масла, без да са прочели и проверили в гугъл или чуждестранните форуми качества на тези масла, няма смисъл да говорим. Факт е, че на известните марки масла в Европа излязоха много ментета и ако не знаеш от кой взимаш, попадаш на боклук. Към колегата, който пита за масло, нека влезе в официалните страници на всички марки които му допадат и провери какво предлагат за неговия мотор. В последствие да провери сигурен търговец на масло, за да няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко инфо

 

През 1972 г. AMSOIL първи изкарват на пазара за автомобили 100% синтетично отговарящо на API SE стандарта. По тази причина The First in Synthetics е запазено лого на компанията. Пионери са в немалко насоки:
-първи предлагат концепцията за удължен интервал за смяна на маслото - 40 хил км / 1г.;
-първата американска компания използваща NOACK тест за изпаряемост определящ качеството на маслото;
-първи произвеждат синтетично масло за дизелови, състезателни, турбо и яхтени двигатели;
-първи предлагат синтетични масла допринасящи за икономия на гориво;
-първи произвеждат синтетчно трансмисионно масло;
-първи произвеждат синтетично масло за 2 тактови двигатели за смес 100:1;
-първи произвеждат синтетично масло за автоматични трансмисии....
Масово производителите на масла изпалзват петролни продукти, подложени на определена обработка и така ги наричат "синтетични". Една от причините е, че повечето от тях всъщност са петролни компании.
За разлика от тях AMSOIL използват основно polyalphaolefin (PAO) като базисни масла и 11 вида добавки към двигателното масло. Това определено е доста по-скъпо от петролните деривативи. Затова и не се препоръчват никакви aftermarket добавки - всичко нужно е вътре. Според специфичните нужди (бензин, дизел, състезание, трансмсии, удължен интервал, екстремна температура и др.) се подбират и комбинацията от съставки.
У нас, всеки който е опитал AMSOIL не иска да го сменя с друго масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Почти нямам време приятелю,много рядко влизам тук.Но ще ти споделя откакто карам с това масло 5W30 колата се промени,не разбирам от масла пълен профан съм но което си е качествено гласувам с две ръце за него.

:bia:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в 90% от случаите когато налееш нова масло, колата се "променя". не казваш нищо ново. а също така, самата "промяна" е по скоро втълпение или ако не малко след това нещата си идват на мястото... не казвам че маслото е лошо, но има и други европейски сертифицирани които са пълни синтетики. аз предпочитам тях . :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мерси за съветите сложих и 5w-40 Кастрол който не е румънски аа за Astalа ми казаха в момента ,че е бил румънски :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...