dimitar9408 Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Добър ден колеги значи колата е нов внос от германия 99година 1.6 двигател и до сега е карана с маслко Aral supertronic 2 SAE 0w-30 и сега когато доиде време да го сменя се чудя с какво пак ли 0w-30 или 5w-30 или вече да мина на 5w-40, 10w-40 като марка ще бъде сигyрно Castrol. Мерси предварително на всички отзовали се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Внимавай с Кастрола от къде го купуваш да не се окаже, че е някакъв боклук.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=149244&hl=Иначе според мен 5W40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerpi134 Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Здрасти,без да искам да засегна някой,Arala препоръчвам да гозабравиш - твърде нисък клас, бюджетни масла (нищо, че санемски). Най-обикновено минерално масло (хидрокрек) от група3, но с хубав пакет от добавки (ползват за добавки и група 4 и5). Проблемът е, че %-то им съдържание е прекалено малко, зада го наречем хубаво масло. Нямам идея от какво сте доволнипри него, но със същия успех ще сте доволни от което и да е отт.нар. "масовка" - elf, castrol, statoil и т.н. Ако имашсъмнения, можеш лесно да видиш за какво говоря, преглеждайкиMSDS-a им. Дори HTHS индекс не показват (умишлено се правитова при доста от минералните масла, маркетирани катосинтетика).На въпроса ти за Аудито- маслата за кола с газова и такава,която се кара само на бензин са различни. А най-добратазащита идва от extra-saps масла, които лекичко ще ти съкратятживота на карализаторите (ако имаш все още такива, де). Ако сисклонен да преглътнеш факта, че катализаторите ще свършатпо-бързо, ето ти някои идеи за отлични, премиум масла замаксимална защита на мотора. С тях каквото и да мупричиняваш, няма да го счупиш:1. AMSOil Premium Protection 10W-40 - масло от група 4 (РАО) игрупа 5 (естери) с мноооого цинк и други благини.2. AMSOil Dominator 10W-30 - Масло от група 5 и 4, с много цинки специални антидетонационни добавки + други благини.3. Red Line 30WT (10W-30)4. Joe Gibbs 5W-40Ако искаш хем да имаш много добра защита (но немаксималната възможна), хем да ти живеят добрекарализаторите:1. AMSOil Signature Series SAE 5W-302. Red Line 0W-40 или 5W-303. Silkolene PRO S 5W-40Горните три са масла, формулирани с възможно най-добритебази (4 и 5), с много агресивни добавки.4. Eneos Sustina 5W-30 - масло от група 3+, доста прилично5. Mobil 1 Peak Life 5W-50 - масло от група 3+ (visom) с добавкиот 4 и малко 5, с приличен HTHS индекс.Ако сложиш газ, тогава картинката леко се изменя, като 1 и 2 отпоследния параграф могат да останат, но другите не.Поздрави.пп.Благодарности на Alex това е негово проучване . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Колега аз това извънземно масло Амсоил за пръв път го чувам Арал е сериозна марка на която са се доверили сериозни марки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerpi134 Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Колега не се излагай попитай първо чичко гугъл преди да пишеш Amsoil първи произвеждат,,измислят,,пълната синтетика .Red line и Amsoil произвеждат едни от най качествените масла.Четете колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Колега аз това извънземно масло Амсоил за пръв път го чувам Арал е сериозна марка на която са се доверили сериозни марки Амсоил са много сериозен производител на масла. Наскоро из нета се подмяташе и статия за камион минал 600 000км. без смяна на маслото, и то беше точно Амсоил. Това че не ги знаем в БГ не значи нищо.Гледам има уж вносител за БГ...Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Може и топлата вода да са измислили но аз не съм ги чул и такова масло не бих си сложил в колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 7 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2013 Тук ще защитя Amsoil, макар и не наложила се марка в Европа, Amsoil правят доста по- качествени масла от сума ти европейски марки. От редлайн нямам впечатления и нищо не мога да кажа. Silkolene на Fuchs също е отлична гама масла. За незапознатите и отхвърлящи други марки масла, без да са прочели и проверили в гугъл или чуждестранните форуми качества на тези масла, няма смисъл да говорим. Факт е, че на известните марки масла в Европа излязоха много ментета и ако не знаеш от кой взимаш, попадаш на боклук. Към колегата, който пита за масло, нека влезе в официалните страници на всички марки които му допадат и провери какво предлагат за неговия мотор. В последствие да провери сигурен търговец на масло, за да няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerpi134 Публикувано 7 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2013 Още малко инфо През 1972 г. AMSOIL първи изкарват на пазара за автомобили 100% синтетично отговарящо на API SE стандарта. По тази причина The First in Synthetics е запазено лого на компанията. Пионери са в немалко насоки:-първи предлагат концепцията за удължен интервал за смяна на маслото - 40 хил км / 1г.;-първата американска компания използваща NOACK тест за изпаряемост определящ качеството на маслото;-първи произвеждат синтетично масло за дизелови, състезателни, турбо и яхтени двигатели;-първи предлагат синтетични масла допринасящи за икономия на гориво;-първи произвеждат синтетчно трансмисионно масло;-първи произвеждат синтетично масло за 2 тактови двигатели за смес 100:1;-първи произвеждат синтетично масло за автоматични трансмисии....Масово производителите на масла изпалзват петролни продукти, подложени на определена обработка и така ги наричат "синтетични". Една от причините е, че повечето от тях всъщност са петролни компании.За разлика от тях AMSOIL използват основно polyalphaolefin (PAO) като базисни масла и 11 вида добавки към двигателното масло. Това определено е доста по-скъпо от петролните деривативи. Затова и не се препоръчват никакви aftermarket добавки - всичко нужно е вътре. Според специфичните нужди (бензин, дизел, състезание, трансмсии, удължен интервал, екстремна температура и др.) се подбират и комбинацията от съставки.У нас, всеки който е опитал AMSOIL не иска да го сменя с друго масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 8 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2013 няма смисъл да ми говориш за масла приятел. ако прочетеш някой от мойте мнения ще разбереш защо.... иначе със здраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerpi134 Публикувано 8 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Почти нямам време приятелю,много рядко влизам тук.Но ще ти споделя откакто карам с това масло 5W30 колата се промени,не разбирам от масла пълен профан съм но което си е качествено гласувам с две ръце за него. Редактирано 9 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 8 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2013 в 90% от случаите когато налееш нова масло, колата се "променя". не казваш нищо ново. а също така, самата "промяна" е по скоро втълпение или ако не малко след това нещата си идват на мястото... не казвам че маслото е лошо, но има и други европейски сертифицирани които са пълни синтетики. аз предпочитам тях . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar9408 Публикувано 9 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2013 Колеги мерси за съветите сложих и 5w-40 Кастрол който не е румънски аа за Astalа ми казаха в момента ,че е бил румънски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване