ACTROS Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Здравейте колеги!Може би някъде във форума има подобна тема,но аз поне не успях да я открия.Та,въпросът ми е следният: -По какво да разбера че турбината ми не функционира правилно.Имам в предвид без да отида на диагностика?Да,за повишаване на разхода-знам.За изгубена мощност-също знам.Само че при мен нито едно от тези неща не е осезаемо изразено.Значи,мотора ми е 1,9TDI-131PH на A4 B6 2002 година,5 степенна скоростна кутия.Разхода ми,с австрийско гориво,при каране 140-160 км/ч около 6л/100км.С Българско гориво от OMV през Румъния Унгария до Виена ми е 6,5л/100км като там разбира се в този участък съм карал с не по висока скорост от 120км/ч но това е било само моментно.Принципно скоростта средната в този участък на компютъра ми изписваше че е 89км/ч.Разбирате там има много населени места през които се минава и средната скорост съответно е много ниска.В крайна сметка,притеснява ме един непривичен звук в мотора когато е в ниски обороти.Не чувам специфичното свирене на турбината а чувам друг шум,все едно че ми е хлабаво някое гърне!Бих се радвал ако някой даде адекватно мнение!Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Принципно в ниските обороти има повече вибрации и тогава ако има нещо откачено се чува. Последните дни имах при запалване звук наподобяващ заминаваща си ролка. Точно на това приличаше шума. Оказа се съвсем друго. Една от металните щипки на кората отдолу беше разкачена и изпадаше в разни странни резонанси. Така че преди да се вкараш в някакъв сериозен филм слез по колата и огледай всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACTROS Публикувано 16 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Да.Това ми е ясно.Принципно всичките и кори отдолу си стоят.Притеснява ме само това,че не чувам специфичното свирене на турбината!А във филм сериозен няма да се вкарам,преди да съм чул доста мнения на колеги тук от форума.Иначе филма е, за 400 евро рециклиране на турбината тук в Германия.Това е в сервиз на наш сънародник.В AUDI AG Werkstatt не съм питал.Там вероятно е неколкократно в повече.Но ако се наложи ще попитам! hristtovБлагодаря ти за мнението! Редактирано 16 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Провери си меката връзка. Стои след турбото преди катализатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 при дизела се хваща лесно колата осезааемо не върви и почва да пуши доста......зашо мислиш че имаш проблем??виж да няма масло в турбо пътя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACTROS Публикувано 20 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ами аз обясних и в началото на темата.Не чувам специфичното свирене на турбината когато се натовари мотора,и чувам друг звук!А във вървенето ПОЧТИ няма промяна.За пушене,не пуши,или поне не се вижда да пуши Редактирано 20 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 21 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2013 Това с шумовете е малко трудно да се определя,трябва да е много фрапантен шумът,единственото сигорно е да свалиш маркуча,койтио излиза от кутията на въздушния филтър и се хваша за смучещия отвор на турбото,като го свалиш,провери оста дали има луфт -радиален или аксиален има ли голям луфт,по добре го рециклирай и в маркуча от турбото към кулера виж дали има масло(малко масло не е проблем,но доста масло е сигурен знак ,че си за ремонт)!!!Ако нямаш голям луфт и нямаш много масло в кулера си карай!!!Ако по принцип искаш да го караш и за напред, и хващаш един от двата признака ,който ти описах по добре си рециклирай турбината в германия,знаеш ,че ше го направят както трябва, сигурно ще дадът и гаранция ...в българия пак излиза около 800лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACTROS Публикувано 21 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Ето 2 снимки.Понеже ми е ниска скоростта на нет-а,и не успях да дочакам качването на другите снимки!Но мисля че от тези двете най добре може да се разбере за какво иде реч,макар и на мен да не ми е много ясно.В смисъл че не съм сигурен къде е точно проблема!http://prikachi.com/images/162/6584162W.jpghttp://prikachi.com/images/223/6584223d.jpg Редактирано 21 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACTROS Публикувано 21 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2013 Аре бе колеги!Няма ли някой мнение по тази тема след като погледнете снимките в линковете по долу?http://prikachi.com/images/162/6584162W.jpghttp://prikachi.com/images.php?images/223/6584223d.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 21 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2013 Омаслен ти е ЕГР клапана, съвсем нормално за кола на тези години. Направете лог на колата в движение на 100% газ и по възможност при изкачване на канал 011 и ще се разбере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 21 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2013 Такова омасляване на ЕГР клапан или там както се казва го има и при мен на същото место. Преди време когато питах един майстор за моята турбина , каза че се натрупва гняс от маслените пари и градското каране на ниски обороти. Моята кола е същата A4 1.9 TDI 2002г. и скоро може да сменям турбина понеже вие по-силно отколкото би трябвало дори и с махнат катализатор, а и казаха че е тръгнала вече, сигурно има луфт на оста но масло не харчи. Сега намерих турбина на около 120к километра от същата кола и се чудех на GT1749VA дали е нормално да има около половин милиметър луфт когато се мърда преката наляво-надясно от студената част, нагоре надолу няма никакъв луфт като се дърпа? Чувал съм че и на нови турбини имало лек луфт, гореспоменатия нормален ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 21 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2013 Идеален е гореспоменатия луфт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 Колата се закача на диагностика и се вижда колко надува. Ако не надува първо се гледа и евентуално чисти променливата геометрия.Ако турбината има големи луфтове и/или лее масло се сваля веднага и се пробва рециклиране преди да е ударила перки.Със снимки и описание на звуци няма да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 22 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!колегата,май няма въжможност да го направи или не иска....за това и е пуснал темата.......иначе съжалявам колега ,но по тези сними нищо не мога да преценя,но рядко се вижда която ,на тези години да не умаслява там....,май не си проверил нещата за ,които ти писах ? Редактирано 22 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACTROS Публикувано 27 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 Колата се закача на диагностика и се вижда колко надува. Ако не надува първо се гледа и евентуално чисти променливата геометрия.Ако турбината има големи луфтове и/или лее масло се сваля веднага и се пробва рециклиране преди да е ударила перки.Със снимки и описание на звуци няма да стане .Са,колега robobug,уважавам мнението на всички.Това всъщност е смисълът на форумите-всеки да изказва мнение.Всеки от нас знае,че първо трябва да се дигностицира,и след това да се прибягва към каквито и да е действия и ''ПРОБИ''!И тъй като аз се смятам за разумен човек,не прибягвам до ''ПРОБИ'' а помолих за мнението Ви на Вас-колеги от форума.Друго нещо: -Знаеш че като идеш на диагностика,не можеш да кажеш на специалиста който я провежда,какво точно той да провери!Той си проверява по негови си критерии!И още повече,че като отида тук в Германия на диагностика в сервиз на AUDI,те ще ми кажат че трябва да сменя турбината ЕГР-а и ред други неща,които ще ми стъпят на много висока цена!Аз съм готов да я платя тази цена,но искам да науча малко повече за проблема,и да взема адекватно решение.А за ''леене на масло'' както ти се изрази-не няма ''леене на масло''...Да,на 10 000км ми е в момента маслото (оригиналното което наливат във VW-Audi) и е малко над половината на щеката,като след смяната беше на около 2мм под максимума!Така че тук мисля че не става дума за леене на масло.А тук в Германия се кара със сериозни скорости (160-180,та и 200 км/ч) и мисля че е напълно нормално, за кола на 11 години, да харчи от 2 мм под максимума ниво на щеката след смяната, до около половината на щеката за 10 000км.Благодаря ти все пак за мнението!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACTROS Публикувано 27 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 Ето още малко снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 Ако я караш с 160-180км и ти харчи 500-600мл масло можеш да си спокоен Това омасляване го има при всички ПД и не е повод да ходиш по сервизи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACTROS Публикувано 27 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 (Редактирано) http://prikachi.com/images.php?images/574/6601574B.jpghttp://prikachi.com/images.php?images/572/6601572L.jpgЕто още 2 снимки.Благодаря ти за мнението колега Passi..Цитиране на предходен пост! Редактирано 29 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Machok Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 ти къде си в германия ,аз съм в хамбург до неделя ако искаш може да се видим да помогна ако мога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACTROS Публикувано 27 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Далече сме един от друг.В Speyer,Rheinland-Pfalz,Sued Deutschland. Редактирано 29 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin A4 Публикувано 14 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2017 Здрасти колега, имам същия проблем със същата кола! Предполагам, че за времето от 2013г до сега си го решил. Ако е така моля те пиши ми какво точно е било та се чува този шум.Защото където и да ходих се хващаха за неща който бях сменил с нови. Благодаря предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Серафим Йорданов Публикувано 14 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2017 Здравей колега ACTROS, И при мен гуменото уплътнение между ЕГР и колектора е омаслено. Реших да почистя и ЕГР, и колектора. Майстора ми, а на него имам огромно количесто доверие, ми показа снимки, положението си беше мн зле. Бяха много задръстени и двете. След почистването, колата е много динамична. Това е от мен. Масло до 10 000 км не е губила, чак на около 12 000 - 14 000 ми загуби, което е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzzaaaqqq Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Здравейте, "И при мен гуменото уплътнение между ЕГР и колектора е омаслено. Реших да почистя и ЕГР, и колектора. Майстора ми, а на него имам огромно количесто доверие, ми показа снимки, положението си беше мн зле. Бяха много задръстени и двете. След почистването, колата е много динамична." Как и с какво ги почисти? Трудно ли се разглабят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Серафим Йорданов Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Не знам как са почистени т.е. самия процес и препарати. На лс мога да ти пратя информация за майстора ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mir 85 Публикувано 31 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2023 Здравейте колеги искам да попитам за един проблем с моят голф 1.9 (101).От първа до трета има някакво забиване за секунда и после се оправя на четвърта и пета го няма.От къде може да идва проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване