Kabraksis Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Добър вечер колеги, колата до сега само я припалвах на бензин, но дойде време и реших да я покарам на бензин. Какъв е проблема, като настъпя педала до долу колата буквално забива и изведнъж се качват оборотите. Някой може ли да ми даде някакви причини, по които да търся?Възможен ли е недостиг на гориво поради карането на газ?A4 1.8 125 hp ADR обикновенна газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Проблема е ясен колега. Колата ти е запушена яко. Решението е добавка за отпушване на инжекцион. По принцип знам, че е по-добре да я сложиш преди пътуване извънградско, защото тогава двигателя е на по-високи обороти за дълго време и има по-голям ефект от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pmendev Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 А тази добавка за отпушване на инжекцион може ли да се ползва периодично с превантивна цел? Да кажем на 10К - 15К км да се правят по един 200км извънградско с добавката, като през това време пак понякога се кара на бензин колата. Като цяло - ако изключим паленето на бензин - опитвам се на 1000 - 2000 км да имам поне 100км извънградко на бензин (обикновно на Хемус). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kabraksis Публикувано 30 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 (Редактирано) Някакви ценички на такива добавки и марки да ми препоръчаш колега?Другото... Това скоро се е получило, преди си покарвах и на бензин и нямаше проблем. Толкова бързо да се получи това? Редактирано 30 Септември 2013 от Kabraksis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Нищо не се е запушило, карай седмица на бензин и пак ще говорим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kabraksis Публикувано 1 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Така и мислих да направя. В петък ми предстои път, ще покарам на бензин. Благодаря колеги, че се притесних. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 мойта кола е същата и като ми направи тоя проблем я карам около час на бензин и сичко си е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kabraksis Публикувано 1 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 (Редактирано) Да, днес сутринта я покарах на бензин и се оправи.Макар малко мудна... Но ще й почистим дюзите и ще стане като нова. Редактирано 1 Октомври 2013 от Kabraksis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 (Редактирано) Мислех да пускам нова тема , но тази се вписва в картинката. Появи индентичен проблем с моето ауди точно на 4 ,000 оборота прекъсва ряско все едно удря прекъсвач и след 2-3 секунди се оправя.На всички предавки го прави. Проблема го има и на газ и на бензин . С газов инжекцион съм.горивния филтър е сменен преди 8-9000км и въздушния тогава е сменян.Днес малко ще се поизпъваме на бензин да видим дали ще има промяна. Редактирано 17 Февруари 2015 от CHERVEQ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luka Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 свещите ,как са ти ,на колко км. са ,също и кабелите на свещите...аз имах идентичен проблем миналото лято /колата е б5 1.8 125/ есента смених свещи и кабели и сега е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 17 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2015 (Редактирано) Свещите са на около 15 000 кабелите също сменовал ги е газаджията за кабелите има некви данни че са сменяни след като е купена колата 2008 -9 в България.Интересното е че днес нямаше и помен от проблема и незнам ко да мисля.Как така ту го има, ту го няма. Редактирано 17 Февруари 2015 от CHERVEQ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaron Публикувано 19 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Този проблем,явно има 5-6 варианта.При мен същото оплакване-На БЕНЗИН ЗАБИВА,на газ си върви супер.Ходих да чистят инжекторите,нищо не се промени.По ирония на съдбата влязох за основен на двигател.Сменена бе главата.Проблема изчезна.Но се появи друг проблем,гърми на газ.След един такъв гръм ми спука гумените преходници на входящите колектори и пръсна кутията на въздушния.Интересно ми беше защо двигателя не иска да задържи работа,при откачени колектори ( все пак си смуче въздух,макар и директно).Както и да е от 2 месеца карам с леко спукани гуми и счупена кутия на въздушния и колата ПАК ЗАБИВА НА БЕНЗИН.Боботи по различен начин обаче,сякаш въздушната смес не е горима и двигателя се чуди какво става,гърми от ауспуха,натискаш педала и започва да боботи се едно набира гориво и въздух,а не влиза в работен цикъл...При махнат въздушен филтър,няма разлика и от тук смятам,че проблема не е от това,че смуче въздух от дупки тук там.За да ми гърми на газ,газаджия каза,че имам проблеми с тока...Минах 4 сервиза за авто ел. пуснаха един кабел от клемата към двигателя защото не прави хубава маса и стартра въртеше се едно баба ми го върти на ръка...Вече не знам къде да ходя,кой да търся за да я оправи тази кола веднъж за винаги.Само обикалям по сервизи и все се появява нов проблем...(Колата е а4 1.8 1995 125магарета). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Точно от дупките по пластмасовите колектори тук-там работи лошо на бензин - взима неотчетен от дебитомера въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 проблема при мен е че проблема е ту го има ту го няма и го прави и на газ и на бензин.и то на около 4000 оборота подскача все едно удря прекъсвач даже и на 5 предавка.в понеделник в бокса и ще разберем истината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 сега ново явление е че се чува нещо да цъка под волана или поне аз от там го чувам. колата не гори масло ,нито антифриз нищо!!!!в повечето случай като прекъсне 1-2 пъти и придължава да си върви нормално нагоре или надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 след ВаГ-ком има отклонение при ламда контрола трябва да е -10+10 при мен на бензин влиза в границите след около 10 минути на топъл мотор обаче на газ е със стойности от 21до 25?имаше грешка за образуване на смесите ,но след истриване не се появи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Направете качествена настройка на ГИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 (Редактирано) Смятам да мина стенд в БРЦ за настройка ,но искам да оправя проблема на бензин.сега проблема е и достигането на максимални обороти и почнах да се съмнявам в това дали нелапа въздух от някъде. Редактирано 24 Февруари 2015 от CHERVEQ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 днес след повторно мерене на жаг ком и мерене по системата се появи проблем с бобина. и по обяснение на човека колата губи масата. в момента който го прави проблема се губи връзката на колата с компютъра и понеже се проследи връзските бобината предава масата на компютъра. сега търся кола с такъв мотор за проба, щот този вариат сменяй наред съм го играл и като сапунка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 отпадна бобината сменях. минава се на вариант късо или прекъснат кабел.проверени свещи кабели бобини Възможно ли е проблема да е от засмукване на въздух!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaron Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Колега,преди минути семних кабелите на свещите и свещите и колата се оправи!!!Спуканите гуми не оказват влияние почти никакво.От долната част на кабела се виждаше къде е удряла искрата в на майка си г...за.От там е гърмяло на газ,а на бензин тресеше.Също така преди седмица бях писал,че стартера не въртеше,въпреки нов акумулатор и сменени четки и т.н.Оказа се,че масата не е добра,един кабел от клемата към болта на двигателя за маса оправи нещата и сега е добре.При положение,че ламбда сондата ми на катализатора никога не е работела,че съм чистил дебитомер,дросел и т.н.че кутията на въздушния+гумените преходници са нацепени,колата върви гладко и адекватно!!!Предърпването,което и Аз имах,преди време и не можех да открия се премахна,когато смених главата при основния ремонт...Монтьора каза,че главата е тотално заминала.Инжекционова кола на 500 000 км + която от сума ти време се кара с обикновенно газово,няма как да не сдаде багажа.От карането на газ клапаните са били влезли в леглата...За сравнение ще дам,че сега и мотора ми е в сервиз.Бях тръгнал да си правя ремнта сам безуспешно.След пълно разглобяване и сглобяване на двигателя,не искаше да държи обороти да форсира и т.н.Не можехме да си обясним,защо...Но сега разбрах.Разместили сме паричките на клапаните+че като сменихме 3-4 клапана не измервахме изобщо дали са равни към валовете...От там двигателя започва да не знае какво става...На ВАГ-ком и какъвто и компютър да закачиш кола от преди 2000 няма да отчете грешка там.Преди 2 год,като сменях ролки ремъци...Майстора каза "Мотора на тази кола,въпреки,че е на 500к+км е чук"е наистина машините са много здрави,но не са неразрушими...Още тогава явно,главата е била износена,но ако не се отвори,няма как да се разбере.Така,че ако придърпва и не са кабели,свещи/дебитомер,дросел,запушен маркуч на бензина/бензинова помпа,моята версия е да се отвори и да се види главата в какво състояние е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 не ми се дават пари по тя кола колега.Не ми се обяснява каква е точно схемата с колата ,но от авгус до сега съм минал 10000 км и нямаше ядове.има някви наченски за изясняване на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 2 Март 2015 Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 проблема решен : датчик на колянов вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване