Jump to content

Audi A4 B5 1.8 ADR!? Разтегната верига на валовете???


Firefox

Recommended Posts

Здравейте, колеги! От известно време имам проблеми с А4-ката, които се изразяват основно в:

1. Сутрин, когато я паля и подавам газ губи мощност, дави се, глъхне и аха да угасне и като върна гаста се нормализира.

2. В същото време гърми през аспуха

3. Като цяло няма мощност особено в ниските обороти.

Ходих на диагностика казаха ми ламбда - сменихме я с такава на БОШ, старата пак си беше БОШ.

Ноооо симптомите си останаха. Днес ходих пак момчето ми я огледа по обстойно. Сваля капаци, датчици замерва и най-накрая отвори капака на клапаните гледа ремъка гледа и отзад веригата на валовете. Повдигна колата въртя гумите насам натам и най-накрая ми каза, че веригата на валовете се е разтегнала. Показа ми двата белега и единия, на левия вал беше изместен с около един зъб вляво спрямо белега на десния вал, който си беше точно срещу марката. Та въпроса ми е възможно ли е тези гайлета да са наистина от това, гърмежите, губенето на мощност и възможно ли е веригата да е разтегната пък обтегача да е здрав??? Защото ми каза че обтегача бил здрав!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

ДА!!! Доста по-добре става като загрее. Като че ли остава само едно леко замисляне от 1-2 секунди като и подам рязко газ и след това сякаш се отпушва.

Относно горните постове: Влади кой имаш предвид под десния вал - като застана срещу двигателя, белега на ЛЕВИЯ вал ми е избягал и то някъде с 5 мм! А иначе тракане не чувам, или поне не ми е направило впечатление да трака нещо!!!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Ами всъщност момчето не ми каза, че е прескочил зъб а само, че веригата е разтегната. Щом е разтегната това от своя страна означава ли че е прескочил зъб??? На диагностика няма записани грешки. Възможно ли е тези симптоми да са от кабелите на свещите? Самите свещи ги смених преди няколко месеца.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега знам го това, защото при мен положението е идентично. Когато запаля колата докато не включи на газ има едно страшно замисляне и заглъхване на бензин и е малко дразнещо, но когато е на газ такова нещо няма и аз реших за по-лесно да си я чакам всеки път да си превключи на газ и тогава потеглям безгрижно. И при мен не трака нито верига, нито ролки, няма грешки на компютъра,чистих дросела, дебитомера, но това забавяне си го има. Лично аз се съмнявам да е от веригата, защото ако е отпусната ще трака, а и си мисля, че ако тя може да създава такива проблеми то ще ги прави на загрял двигател, защото когато се загрее метала се отпуска. Колега ако решиш проблема драсни 2 реда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със метални и ли пластмасови колектори е колата.  Ако е с пластмасовите проблема е ясен, до днес не съм виждал кола със работеща клапа! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! От известно време имам проблеми ....

Споко колега и аз съм така. Като изчистя дросела и се оправя :). Голем смех е с тия гърмежи, ако минава някой покрай теб в този момент. Другия вариянт е малко кофти за акумулатора. Като я запалиш при първото глъхнене я гасиш и на второто палене нещата ще са по-добре.

 

Със метални и ли пластмасови колектори е колата. ....

Коя клапа? Какво общо има вида на колекторите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колекторите са метални!!! Не знам какво да правя, да ходя на друга диагностика или да купувам верига?! То и без туй почти е време да сменям ролки и ръмъци та с едното всичко направо. Между другото пича, който ми направи диагностиката ми каза че веригата струва 50 лв. Обаче зъбните колелета не трябва ли и те да се сменят??? Или те не се сменят? Ако се сменят каква цена горе-долу са, някой знае ли? Влади, този белег колко малко трябва да е вляво??? При мен нали писах, че е около 5 мм, пича каза че това си е един зъб направо!!! Дросела никога не съм го чистил. Колата я карам от 5 години. Мислиш ли колега, че може да е от него? Не би ли трябвало да покаже грешка някква на диагностика?

Редактирано от Firefox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да го почистиш, като за начало и да изчистиш грешките след това. При мен е от него, а при теб дали е така няма как да знам. До колкото си спомням, когато е мръсен не дава грешка, а градусите на които отваря не са в норма, но това този, който прави диагностиката трябва да ти го каже. Не си писал от къде си, за да могат да те насочат към някой читав майстор. Провери си и въздуховодите да няма някой сцепен след дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

От Панагюрище съм. Често пътувам до Пловдив. Така че там ми е най-удобно да я закарам евентуално.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за линка! Ще направя ред да се свържа с Жорката и да се уговорим. Иначе дебитомера го сменях преди около 2 год. с втора употреба същия като моя - Хитачи. Но тогава си излизаше грешка на компа. Като се замисля симптомите бяха почти същите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен го има същия ефект ... запалвам сутрин колата и първите минути докато е студена не ускорява - най усезаемо се усеща при изтегляне на 2-ра на някое кръстовище на което само съм намалил. Това го прави само докато е студена - лятото този ефект го нямаше, сега ако я оставя да загрее малко преди да тръгна няма проблеми. На диагнотика не показва никакви грешки.

Редактирано от darkavenger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...