Jump to content

Помощ за избор на дискове и накладки (среден клас)


Recommended Posts

Привет колеги. Налага ми се да сменя предни и задни дискове с накладки. Бюджета е ограничен. Именно поради тази причина съм се спрял на следните марки: LPR, Febi, Brembo, Delfi, Remsa,Ferodo. В краен случай мога да се напъна за TRW, но се надявам да има качествени и от изброените. Моля за съвет. Аудито е А4 1.6 . Кара се предимно градско. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 70
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Само да спомена перипетиите на Манолео по случая с ограничения бюджет, избора на Ремса и тн. Няма такова животно като евтино и читаво.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паджид не е лош избор,вече се предлагат под марката ХЕЛА дисковете са с покритие,до сега няма драми,предполагам диска ти е плътен,предни накладки от Юнитрейд афтермаркет цена около 45 лв ,толкова и за задните,Около 55лв диск преден бр.заден малко по евтин,за съжаление там положението е кофти ,заради диска-главина,обикновено се сменят и лагери около 25/30 лв за колело,има и една гривна за АБС-а,ако се пукне ,23-26 лв е броя.....изобщо не е розово,сменяй на етапи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мога ли само да попитам, защо ти се налага смяна на задни дискове? Айде предните добре, ама задните? Иначе ако мога да предложа MEYLE, като евтини накладки. Не съм имал проблеми и спираше както трябва

,но може би свършиха малко по-бързо.

За дискове, вече марки не знам. Аз сменях моите предни дискове с оригинални чисто нови, свалени от една тоталка дето ги беше сменил човека в порше 1 седмица по-рано. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами предните са много зле. Шлайфахме ги и сега съвсем не спират. Не съм ги сменял до сега, откакто имам колаталлл 4 години. А задните имат някакви ръбове, и най-вероятно ще трабва и тях. Майстора ме посъветва от изброените да взема или TRW или Ремса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От евтните сме ползвали LPR, на два служебни буса вече слагаме и няма никакви драми. А бусовете са товарни и спирачките определено се товарят повече отколкото на коя да е кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро сменях предни дискове. Сложих MEYLE ( http://www.autopower.bg/%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA-meyle-audi-a4-sedan-8d2-b5-1.6-1155211017-g592c2-i14854816.html

) и вече 1000км нямам ядове. Цената също е добра и ги дават произведени в Германия :) (А дано ама Надали) . За накладки сложих същата марка.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да препоръчам ДА НЕ взимаш Pagid за 35000км са като нови за сметка на дисковете Zimerman.Сага ги смених с TRW разликата е космическа,а в парите нищожна.За бюджетен вариант на служебната карам с Delfi и нямам проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цимерман е класически кашкавал :balloon: многократно е писано че тези дискове не стават,но всекиму според бюджета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мога ли само да попитам, защо ти се налага смяна на задни дискове? Айде предните добре, ама задните?

Недей така.Утре мога да ти снимам моите.Като ги свалих се уплаших.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това ме подсеща да снмам фрапантните случаи като този

030272175-big.jpg?r=0

 а съвсем скоро ,махнах едни дебели 2.5 мм задни дискове.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цимерман е класически кашкавал :balloon: многократно е писано че тези дискове не стават,но всекиму според бюджета

Странното тогава е защо с TRW-то вече не са кашкавал?Някакси не е логично,а относно бюджета мисля,че са сравнително скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в общи линии ,производителите съобразяват някои неща,и продуктите им отговарят на съответните изисквания,после ,примера който съм дал е само от 1 марка ,ако си забелязал,мина ли 35 000 с трв? Ако ги изпечеш дали няма да се превърнат и те  на камък? Не бъди толкова категоричен. При мен пазя 2 кутии, на текстар,общото е само цвета ,жълт и баркода,по всичко друго нямат нищо общо една с друга ,както кутиите така и съдържанието,едните бетонови отливки ,другите прекрасно спират на една тойота ,новичка при това,TRW  e бранд и е много повече към скъпите от колкото среден клас.А относно твоя пример,сега карам с АТЕ PAWER DISK и ОЕМ накладки,защо ли,защото е престъпление да се хвърли хубав диск заради каменни накладки.Но човека иска евтино ,компромиса си е компромис ,за задни и каквито дискове да сложи ще работят ако сп система е ок,но предните ,там е друга бира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това ме подсеща да снмам фрапантните случаи като този

Майко мила....сега разбирам причината

 

Мойте задни все още са читави. Ще изкарат още 20-тина хил. км...надявам се :)

 

Иначе предните ми бяха като хармоника и рязкото спиране над 120 км беше меко казано плашещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да пестите от гуми и спирачки, никога не е било тактика, подпомагаща дълголетието..

 

Аз бих предложил на колегата да види програмите на Порше за 7+ годишните коли.

 

По спомен 680 лева са всички дискове с накладки и труда за Б6, значи за 5 може и по-малко да са.

 

Разликата ще я усетиш на мига.

 

 

 

P.S. Знам, да.. ;) луд съм.

Редактирано от Stanley_S
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С една дума затваряш очи и гледаш да не изтеглиш късата клечка  :Eyecrazy:  което ме подсеща за темата http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=116818&hl=%2B%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%BE+%2B%D0%B5+%2B%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колебая се между TRW и Ремса !  TRW мога да взема предни дискове по 28 лв/бр. А пък Ремса за 32 лв/бр. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

28 лева с отстъпка. Иначе са 62 лв доколкото помня. Това за 280 мм. За 288 мм са по-скъпи !

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лошото е, че кола с такива дискове и спирачки е опасност и за околните, не само за шофьора си и семейството му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прерових 5 големи фирми,такава цена за ТРВ няма ,нещо майтап ми се вижда цялата работа,после не знам някой да ползва 50% отстъпка че и повече,пожелавам успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Възможно е да съм допуснал грешка докато съм записвал цените. Човека ми ги диктуваше по телефона, а лисчето ми беше малко и е станала драсканица. За Ремса съм сигурен, че е 32 лв/бр., а за ТРВ най-вероятно съм разменил цените с ЛПР. Ако е така ТРВ ще ми стъпи на 46лв/ бр. И все пак коя марка да взема ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

телефонната любов не наказуема,моля ако се окаже че е станало грешка информирай ни,цена под 50 лв на брой за трв е нереална,освен човека на телефона да е първи братовчед на собственика на концерна,трв не прави толкова евтини неща.В сравнение с човека по телефона сме пълни аматьори,или не трябва да се питаме ,какво стои зад тази цена ? Не се засягай,но имаш познат, който дава извънземни цени,питай него,дано само очакванията ти не се разминат с реалността,както в цена така и в спиране,ако ще продаваш колата,по добре търси нещо втора ръка .....по евтино и вероятността да е по истинско е по голяма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се заяждам, а те питам от най-искрен интерес - каква разлика очакваш да има между дискове за 32 и 46 лева бройката, при положение, че истинските дискове за пъти по-скъпи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...