Hugsy Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Привет колеги. Налага ми се да сменя предни и задни дискове с накладки. Бюджета е ограничен. Именно поради тази причина съм се спрял на следните марки: LPR, Febi, Brembo, Delfi, Remsa,Ferodo. В краен случай мога да се напъна за TRW, но се надявам да има качествени и от изброените. Моля за съвет. Аудито е А4 1.6 . Кара се предимно градско. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 (Редактирано) Само да спомена перипетиите на Манолео по случая с ограничения бюджет, избора на Ремса и тн. Няма такова животно като евтино и читаво. Редактирано 10 Октомври 2013 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Паджид не е лош избор,вече се предлагат под марката ХЕЛА дисковете са с покритие,до сега няма драми,предполагам диска ти е плътен,предни накладки от Юнитрейд афтермаркет цена около 45 лв ,толкова и за задните,Около 55лв диск преден бр.заден малко по евтин,за съжаление там положението е кофти ,заради диска-главина,обикновено се сменят и лагери около 25/30 лв за колело,има и една гривна за АБС-а,ако се пукне ,23-26 лв е броя.....изобщо не е розово,сменяй на етапи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 А мога ли само да попитам, защо ти се налага смяна на задни дискове? Айде предните добре, ама задните? Иначе ако мога да предложа MEYLE, като евтини накладки. Не съм имал проблеми и спираше както трябва,но може би свършиха малко по-бързо.За дискове, вече марки не знам. Аз сменях моите предни дискове с оригинални чисто нови, свалени от една тоталка дето ги беше сменил човека в порше 1 седмица по-рано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 10 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Ами предните са много зле. Шлайфахме ги и сега съвсем не спират. Не съм ги сменял до сега, откакто имам колаталлл 4 години. А задните имат някакви ръбове, и най-вероятно ще трабва и тях. Майстора ме посъветва от изброените да взема или TRW или Ремса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 От евтните сме ползвали LPR, на два служебни буса вече слагаме и няма никакви драми. А бусовете са товарни и спирачките определено се товарят повече отколкото на коя да е кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dani_gada Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Аз скоро сменях предни дискове. Сложих MEYLE ( http://www.autopower.bg/%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD-%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA-meyle-audi-a4-sedan-8d2-b5-1.6-1155211017-g592c2-i14854816.html) и вече 1000км нямам ядове. Цената също е добра и ги дават произведени в Германия (А дано ама Надали) . За накладки сложих същата марка.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Мога да препоръчам ДА НЕ взимаш Pagid за 35000км са като нови за сметка на дисковете Zimerman.Сага ги смених с TRW разликата е космическа,а в парите нищожна.За бюджетен вариант на служебната карам с Delfi и нямам проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Цимерман е класически кашкавал многократно е писано че тези дискове не стават,но всекиму според бюджета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 А мога ли само да попитам, защо ти се налага смяна на задни дискове? Айде предните добре, ама задните?Недей така.Утре мога да ти снимам моите.Като ги свалих се уплаших. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 това ме подсеща да снмам фрапантните случаи като този а съвсем скоро ,махнах едни дебели 2.5 мм задни дискове......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Цимерман е класически кашкавал многократно е писано че тези дискове не стават,но всекиму според бюджетаСтранното тогава е защо с TRW-то вече не са кашкавал?Някакси не е логично,а относно бюджета мисля,че са сравнително скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 в общи линии ,производителите съобразяват някои неща,и продуктите им отговарят на съответните изисквания,после ,примера който съм дал е само от 1 марка ,ако си забелязал,мина ли 35 000 с трв? Ако ги изпечеш дали няма да се превърнат и те на камък? Не бъди толкова категоричен. При мен пазя 2 кутии, на текстар,общото е само цвета ,жълт и баркода,по всичко друго нямат нищо общо една с друга ,както кутиите така и съдържанието,едните бетонови отливки ,другите прекрасно спират на една тойота ,новичка при това,TRW e бранд и е много повече към скъпите от колкото среден клас.А относно твоя пример,сега карам с АТЕ PAWER DISK и ОЕМ накладки,защо ли,защото е престъпление да се хвърли хубав диск заради каменни накладки.Но човека иска евтино ,компромиса си е компромис ,за задни и каквито дискове да сложи ще работят ако сп система е ок,но предните ,там е друга бира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 това ме подсеща да снмам фрапантните случаи като тозиМайко мила....сега разбирам причината Мойте задни все още са читави. Ще изкарат още 20-тина хил. км...надявам се Иначе предните ми бяха като хармоника и рязкото спиране над 120 км беше меко казано плашещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 (Редактирано) Абе да пестите от гуми и спирачки, никога не е било тактика, подпомагаща дълголетието.. Аз бих предложил на колегата да види програмите на Порше за 7+ годишните коли. По спомен 680 лева са всички дискове с накладки и труда за Б6, значи за 5 може и по-малко да са. Разликата ще я усетиш на мига. P.S. Знам, да.. луд съм. Редактирано 10 Октомври 2013 от Stanley_S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DZVER Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 С една дума затваряш очи и гледаш да не изтеглиш късата клечка което ме подсеща за темата http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=116818&hl=%2B%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%BE+%2B%D0%B5+%2B%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 11 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 Колеги колебая се между TRW и Ремса ! TRW мога да взема предни дискове по 28 лв/бр. А пък Ремса за 32 лв/бр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 Няма място за чудене ТРВ е по добро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 28 лева на диск Д0бре де, как очаквате да има читаив дискове за 28 лева, та ако ще да пише на тях и АТЕ .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 11 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!28 лева с отстъпка. Иначе са 62 лв доколкото помня. Това за 280 мм. За 288 мм са по-скъпи ! Редактирано 12 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 Най-лошото е, че кола с такива дискове и спирачки е опасност и за околните, не само за шофьора си и семейството му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 Прерових 5 големи фирми,такава цена за ТРВ няма ,нещо майтап ми се вижда цялата работа,после не знам някой да ползва 50% отстъпка че и повече,пожелавам успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 11 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Възможно е да съм допуснал грешка докато съм записвал цените. Човека ми ги диктуваше по телефона, а лисчето ми беше малко и е станала драсканица. За Ремса съм сигурен, че е 32 лв/бр., а за ТРВ най-вероятно съм разменил цените с ЛПР. Ако е така ТРВ ще ми стъпи на 46лв/ бр. И все пак коя марка да взема ? Редактирано 12 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 телефонната любов не наказуема,моля ако се окаже че е станало грешка информирай ни,цена под 50 лв на брой за трв е нереална,освен човека на телефона да е първи братовчед на собственика на концерна,трв не прави толкова евтини неща.В сравнение с човека по телефона сме пълни аматьори,или не трябва да се питаме ,какво стои зад тази цена ? Не се засягай,но имаш познат, който дава извънземни цени,питай него,дано само очакванията ти не се разминат с реалността,както в цена така и в спиране,ако ще продаваш колата,по добре търси нещо втора ръка .....по евтино и вероятността да е по истинско е по голяма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 Колега, не се заяждам, а те питам от най-искрен интерес - каква разлика очакваш да има между дискове за 32 и 46 лева бройката, при положение, че истинските дискове за пъти по-скъпи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване