elemeNt Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Здравеите, след като продадох вечното Ауди 80 реших да се спра на А4. Задължително условие е да е на газ, за да мога да го карам, а не само да го гледам. Периода в който колата трябва да е родена е 96-9 демек възможно най-евтина,но все пак с прилични екстри. Защо се спрях на Ауди?Защото получавам качество на ниска цена-това след като месеци наред търсих сполучливо бмв за тия пари и не намерих! Доколкото разбрах проблема със скъпата ходова част е частично решен срещу 300лв за комплекта накладки?! Комплекта ремъци и ролки около 180лв за модела. Нещо друго което трябва да знам за колите че смятам смело да се метна на една от посочените по-долу от мен обяви http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11378552431221906&f1=details&slink=4iepzh http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381512796139499&f1=details&slink=4iepzh Давайте съвети че ми се кара.1.Къде са и проблемните зони?2.Къде да гледам на огледа?3.Кое излиза скъпо за подръжка на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 (Редактирано) Двигателя поне за мен е железен, но се ослушвай за стържене в задната му част, ако има значи проблема е верига или обтегач (който са скъпи), ако колата е след 98ма обтегача е електронен и е почти двойно по-скъп, но пък през 98ма решават проблема с бързото износване на дисковете ( това го бях чел някъде когато си купувах моята кола ) и имат някой гъзариики, като: подгряващи пръскалки на чистачките ( аз мойте ги отскубнах, защото се бяха запушили, а новите бяха 30-40лв и си купих обикновенни за 7лв 2бр), подгряващи ключалки и подгряващи и прибиращи се странични огледала и по-красив волан. Огледай под входящия колектор има едно пластмасово коляно, ако е омаслено, значи е спукано, то не е проблем, но за решаването му се налага свалянето на целия колектор иначе двигателя винаги ще е омаслен. Огледай всички външни гуми и пластмаси за следи от пребоядисване ( то много трудно да намериш не пребоядисвана кола в БГ ) Погледни и най-малките детайли като: Коланите дали когато ги откопчаеш се прибират бързо или се мотаят, ел.стъклата свали ги качи ги и виш дали скърцат, това е предпоставка за проблем с водачите ( решава се за около 30 лв, но са си разправии), лампата на Аир Бега трява да гасне малко след всики останали, защото някой път автоджамбазите ги включват към тая за маслото и двете гаснат по едно и също време, а дейтвително Аир Бег не отчита. Погледни вътре във фаровете, ако над крушката има кафеви петна значи рефлектора е заминал и ще трябва да се рециклира за около 100лв, защото иначе фара не свети изобщо. огледай предните седалки дали имат луфт нагоре надолу и в страни и когато решиш да я преместиш дали се защипва без проблем, ако НЕ значи искат смяна водачите на седалките, а те се намират трудно. Предницата ти е ясна. Може и да съм забравил нещо, но ако се сетя ще ти пиша.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96342&hl= Редактирано 17 Октомври 2013 от alter_breed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Тези 180 лв които си предвидил за ремъци и ролки -забрави,като сметнеш и обтегачите и водна помпа отиваш на 500лв с прилична отстъпка.Масло филтри и зимни гуми и обслужването излиза колкото една 80-ка,с тези двете от обявите които си пуснал доста проблемни зони ще имаш.Няма какво да очакваш от А4 за 2000 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bugssy Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 (Редактирано) От 2000 лева спокойно може да стигнат и 4500 като крайна сума ! Зависи от ремонтите който следват ... Ауди за 2000 лева е като бомба със закъснител. Но пък знае ли се може да имаш късмет ...Както каза колегата по горе ... няма какво да очакваш от А4 за 2000 лева ! Ще ти дам пример с окачването - еднин комплект на Лемфьордер е около 1 000 лева , може да сложиш и комплект от 350 лева , но колко е качествен си е под въпрос ! Редактирано 17 Октомври 2013 от bugssy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Arfondiev Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Нали няма да се жениш за желязото.Моето мнение е че от скъпата кола загубите са по големи.А кола се купува според парите.Скачай смело и се наиграй.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 (Редактирано) Не виждам нищо лошо или грешно в закупуването на евтина кола от даден модел, стига да е подготвен купувачът за отстраняване на проблеми. Шансът да се купи евтина кола и да се кара без проблеми е малък. По-добре се насочи към 1.8Т, в противен случай ще си поредният с тема 2-3 месеца след закупуването на 1.8 с питане как може да му се сложи турбо. Редактирано 17 Октомври 2013 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shawn Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Аз от личен опит мога да потвърдя че от А4 за 2000 лева не може да се очаква нищо хубаво. Не знам защо си се отказал от твоята 80-ката колега, но една 80-ка за 2000 лева ще много по добър избор...П.С. Ако ще се хвърляш на някоя от тези обяви ще те посъветвам да разнищиш изцяло състоянието на хидравликите им Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 (Редактирано) Сложният ник ебати Купето АБК е зел за около тея пари С бордкомп и климатроник ... и нов салон ебаси Ще еВа и А4-то Редактирано 17 Октомври 2013 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3x Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Здравеите, след като продадох вечното Ауди 80 реших да се спра на А4. Задължително условие е да е на газ, за да мога да го карам, а не само да го гледам.Бягай далече, колега, от този модел ....на мен за последните 5 години ми излезе ок 10 бона за части и труд и не повече от 70 000 км, верно гледам всичко да му е наред на автомобила и след 25-30 сменени носача, реших да сменям цели комплекти, уви дори турските които уж били по-добри, 420-450 лв и те не издържат, скъса ли се долен носач, колата клеква след 1000 км почват и другите. Предвид поддръжката, скъпия годишен данък, каско .... дали ще караш на газ/метан или 100 октана, това няма никакво значение. Съвета ми е ако искаш що годе прилична кола за добри пари със смешна поддръжка ...опел вектра Б Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Бах тея носачи-те кашкавалени били. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване