Boqn Georgiev Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 Здравеите колеги преди 1 седмица купих кола от Германия ауди а3 тди 90 коня.Първият проблем студена пали веднага като загрее умира варта по 10 секунди и чак тогава пали.Другото което е както си карам на 1ва натискам здраво педала вкарвам 2ра пак варви много добре и 3та до 3 хиляди оборота спира да дурпа колата все едно сам пуснал педала вкарвам 4та и абсолиутно нищо едвам едвам набира.Има случаи спира за интервал от1 2 3 секунди и пак тръгва да набира някои ако може да помогне много ще сам благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 19 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 ако искаш пиши да направиме една диагностика и да видиме къде е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqn Georgiev Публикувано 19 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! На диагностика изкочиха малко грешки и то нищо общо с помпа дюзи и т.н Редактирано 20 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Има шанс да е дебитомера, а него може да го хванеш само с диагностика в движение. На колко хиляди километра е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VaLy0 Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Първо, честито за колата колега. Номера на двигателя ако можеш да кажеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Дебитомер, турбо пътища задръстени, егр, геометрия на турбото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqn Georgiev Публикувано 20 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Мерси начи кода на мотора е ,ALH 90 коня без променлива геометрия е турбото ! Има шанс да е дебитомера, а него може да го хванеш само с диагностика в движение. На колко хиляди километра е колата?290хиляди реални аз сам си я докарал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Значи по предписание един дебитомер издържа до 300к километра. Може първо от него да започнеш за разрешаването на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqn Georgiev Публикувано 20 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Гледам явно е сменян защото са му счупени щипките и е захванат здраво с свински опашки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Мерси начи кода на мотора е ,ALH 90 коня без променлива геометрия е турбото ! ALH е с променлива геометрия. Ако напишеш и номерата на грешките има много голям шанс да получиш и правилната диагноза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqn Georgiev Публикувано 20 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Не ги помпа но няма нищо общо с дюэи гориво и т.н нещо на климатроника беше и дреболии Редактирано 21 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Varbanov Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Проблема ти е в управлението на турбината (вакуум, клапан, актуатор, геометрия, поотделно или комбинация от тях) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqn Georgiev Публикувано 20 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Еми благодаря все пак ще го имам в предвид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqn Georgiev Публикувано 23 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2013 а не ми казахте някои ако знае защо пали трудно топла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Щото стартера ти е за ревизия.Пиши в кой град си, може някой колега да иска да ти я погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqn Georgiev Публикувано 24 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Плевен Ама студена варти и пали за 1 секунда само топла неиска Редактирано 24 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emzo Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Когато е топла, докато въртиш на стартер, гориво не се подава, докато като е студена е обратното. Имаш 3 варианта:1 ревизираш стартера2 редактираш софтуера на колата3 лъжеш ЕКУто, че колата е студена 2 и 3 отлагат за неизвестно време 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ranji Публикувано 24 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 Здравей колега, имам същатат кола,със същия мотор и имах същия проблем. Нарича се топъл старт, свържи се с Brezel (adler auto) и проблема ти е решен завинаги. Поздрави Sent from my GT-P6800 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqn Georgiev Публикувано 24 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2013 (Редактирано) v Pleven ima 1 dosta dobar 6te ida pri nego Писането на кирилица е задължително! Редактирано 25 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiA3! Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Колега какво стана с колата оправилия ? Защото аз съм със същитя преблем като твоя ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqn Georgiev Публикувано 28 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 (Редактирано) Здравеите проблема до колкото схванах от моя маистор е че АЛХ Mотора бил с променлива геометрия и ще трябва да се чисти турбото от нагар Редактирано 28 Октомври 2013 от Boqn Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqn Georgiev Публикувано 30 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2013 Колеги благодаря на всички които се опитаха да помогнат проблема е решен с малко повече мръсна газ турбото се почисти и сега върви на пушка :PPPPPPPPPPP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diksan Публикувано 31 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2013 За съжаление няма да е за дълго... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boqn Georgiev Публикувано 8 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Ами тя нз дали от напъване и мрусна газ се оправи ама маи като махнах катализатора се оправи в интерес на истината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кондузов Публикувано 9 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2013 Здравейте колеги ! Имам Ауди А3 101к.с 1.6 97год. и имам сериозен проблем с колата. Симптомите са следните: Когато е студена и я запаля работи много добре след 1,2 мин. работа на двигателя на празен ход започва да тресе, а когато тръгна няма тази мощност и не върви на моменти докато стоя на някой светофар и докато ми работи изгасва , след това я паля и е много зле не върви изобщо понякога докато превключа на 1-ва предавка натискам педала и върви сякаш съм закачил ремарке не от кола , а от трактор. Един път ми се случи докато си спирам на един паркинг и без да натискам педала на гъста оборотите се меняха в големи граници от 800 до 4000 оборота без натискане на газта. Имам и още един сериозен проблем не мога да направя диагностика на двигателя. Пробвал съм с няколко вида компютри и не могат да я закачат, иначе правят диагностика на всички останали модули като ABS , AIR BAG, и други.... вече не знам какво да правя и сега ще я карам на електричар. Ако може някой да ми помогне по този проблем и да е имал същия проблем ще ми бъде в полза. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване