ToniBG Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 (Редактирано) Понеже ми е първа тема за ремонт моля за извинение ако нещо не е на ред. Благодарности на колегата Спас-More за това че ме снабди със стартер, противно на всичко което четох в нета за това, че ви е нужен канал или майстор - НЕ Е ВЯРНО. Нужно ви е желание, в моя случай студена кола, 2 ключа 17 - единият да е глух възможно по-дълъг, един 19 или 20 не съм сигурен тъй като преработих един ключ за свещи. Вдигаме любимото си Audi, сваляме гумата и поглеждаме стартера, държи се на 1 болт и гайка отдолу и 1 болт от горе, който не се вижда това е болта от горе, който не се вижда тук имаме гайката на винта които е отдолу. За нея ще ни трябва ключ 17 за контра и глухия 17 за гайката, главата на болта се намира малко по-назад и спокойно можете да го развиете сами като си държите контра на главата . Тук се вижда горния болт, който се навива директно на стартера. Когато ги развиете стартера си пада сам , откачаме кабелите и вече стартера е долу Вече имаме видимост към маховика внимателно почистете, особено ако имате останали парчета от старият стартер, по същият начин качваме здравият стартер, като внимаваме да го напаснем точно на място, затягаме добре и правим тест - ако всичко е ОК трябва да пали с мъркане :dance: тук вече е монтираният стартер и всичко е СУПЕР. Още веднъж се извинявам ако съм допуснал някаква грешка при пускането на тази тема. Надявам се да съм полезен на колегите започващи такъв ремонт. Редактирано 28 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Еднопосочен билет до Пловдив. ИзвиньетИ. Тук има нещо гнило. За демонтажа при петаците, по спомен вече стар, се сваля и още идин, трети болт, от обратната страна на стартера, при камбаната на скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ToniBG Публикувано 28 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 2 са колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 хубаво е да се разкачи и акумулатора,за да не стане фал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 С два болта е стартера на петака.И за по лесно се сваля акумулатота и се бърка от там за горния болт.Поне аз така правя(миналата събота го свалях 5-6 пъти). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 хубаво е да се разкачи и акумулатора,за да не стане фал.не хубаво, ами си е направо задължително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 Ехее, че той се разпаднал направо.....Добре де, не даде ли предварително някакви нишани че си тръгва за вечните стартерни полета, или просто умря от раз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 3 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 бе при тая разбита втулка отдавна е давал признаци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ToniBG Публикувано 9 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2013 1 ден и умря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts