marcy Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Някой колега от София гледал ли е тази колаили ако някой може да я погледне да пише на личноhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11382106729022411&f1=details&slink=4phpmg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
from_usa Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Тази я карахме да я види един наш познат майстор.Но прегледа приключи бързо-вдигнахме я и кората под двигателя беше стабилно омаслена и майстора каза,че няма какво повече да я гледа. Редактирано 7 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Е това за какво толкова страшно е показател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Че майстора е клефук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Е тая дума не я бях чувал,може ли превод Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 http://www.bgjargon.com/word/meaning/%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D1%84%D1%83%D0%BA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 поне не се вижда че е имала проблем с мотора от направените снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Значи е дроб тая А6-ца.На снимки нищо не говори,ама на място друго излиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 (Редактирано) На мен ми стана интересно,как отивам на майстор с кола която съм харесал да купувам,вдига я на повдигача,вижда кората мазна.казва това е кенеф,пуска я и аз си тръгвам. Редактирано 6 Ноември 2013 от Petkovm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
from_usa Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Освен омасляването ,под двигателя имаше изкаран някакъв градински маркуч за картерните газове,който не беше свързан към никаква система. Майстора беше много възмутен и от това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 Този градински маркуч най вероятно се е измукнал от дупката на пластмасовото коляно за картерните изпарения под всукателния колектор,за това е и омаслено от долу.При мен съм го побългарил по абсолюно същия начин,наглеждам си маруча от време на време дали си е на мястото щото се беше измъкнал веднъж.Това не е признак за дРоБ автомобил ! А и да не е омасляването от там,майстора трябва да види от каде точно е,престави си че е някоя гарнитура за 20-30лв и кво,колата вече не става.........хахаха.Нова само в магазина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 На моя кола течеше от гарнитурите на капаците на клапаните (V-образен), целия двигател беше мазен, включително и носачите. Имаше масло чак до маншоните на предните полуоски. Гледам аз отгоре - нищо не се вижда (на канал при смяна масло я видях). Викам брех това почна да гори много масло бре. Купих си две гарнитури, 3 часа работа и вече не изпускаше. Спря да гори масло . Та с моя дроП, дРоБ или там каквото е, можеше да си обикалям по екватора със 160 на темпомат ... ако имаше магистрала там де... дълга 48 000 км. Ще си врътне 2 почетни обиколки на Земята с const 160 като нищо. Щях да спирам само за зареждане с бензин.Старателно измитият моторен отсек хваща окото, но не се знае откъде ще протече като лейка, какво и колко ще тече. Честно казано предпочитам там да си има прахоляк, та да знам какво да очаквам. Всичко може да стане с всяка кола по принцип дори и гаранционна да е, но специално течовете се маскират идеално след измиване. Като се олеят две-три труднодостъпни семерини, кулери, турбота, дори под възд. филтър... не е като да няма откъде да течат съвременните коли, нали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 (Редактирано) В случая, мотора е мит и пак е омазан...Всичките ми коли съм купувал с мръсен (прашен) двигател, а всяка мита и с пигментирали маркучи и гумени детайли съм проверявал обстойно ... макар, че няма как да разбереш за кратко време, какво го е придизвикало.Някой забеляза ли "мистично изчезналия" антифриз (може да е от много причини) ?!? Редактирано 7 Ноември 2013 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 7 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 (Редактирано) Аман от такива "майстори" врачки....А по добре ли е собственика да свали кората да я измие,да измие мотора отдолу ,и всичко е ОК.. Редактирано 7 Ноември 2013 от sunshai Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Колеги тая кола не е първа младост. Гарнитура на картера сигурно трябва да се извади целия мотор от коша за да се смени както при мен / А4-ка? Не е кой знае какъв проблем но е трудоемък за ремонт . Глупаво е още повече от майстор да отпише така кола която е на 10+ години.А вземете един рендак на тия години и километри, съмнявам се да изглежда така , но това е друга тема Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 13 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 Освен омасляването ,под двигателя имаше изкаран някакъв градински маркуч за картерните газове,който не беше свързан към никаква система. Майстора беше много възмутен и от това... Този майстор, по-добре повече не го ползвай. Представям си как поставя диагнози при кола без кора под мотора Нещата, които описваш са елелементарни за отстраняване, освен ако теча на масло не е от дупка 4х4см от блока на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 15 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2013 Освен омасляването ,под двигателя имаше изкаран някакъв градински маркуч за картерните газове,който не беше свързан към никаква система. Майстора беше много възмутен и от това... Съвсем нормално е това, какво те притеснява ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване