Jump to content

мнение за конкретна обява А6


Recommended Posts

Някой колега от София гледал ли е тази кола

или ако някой може да я погледне да пише на лично

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11382106729022411&f1=details&slink=4phpmg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Тази я карахме да я види един наш познат майстор.Но прегледа приключи бързо-вдигнахме я и кората под двигателя беше стабилно омаслена и майстора каза,че няма какво повече да я гледа. :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми стана интересно,как отивам на майстор с кола която съм харесал да купувам,вдига я на повдигача,вижда кората мазна.казва това е кенеф,пуска я и аз си тръгвам.

Редактирано от Petkovm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен омасляването ,под двигателя имаше изкаран някакъв градински маркуч за картерните газове,който не беше свързан към никаква система.  Майстора беше много възмутен и от това...  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този градински маркуч най вероятно се е измукнал от дупката на пластмасовото коляно за картерните изпарения под всукателния колектор,за това е и омаслено от долу.При мен съм го побългарил по абсолюно същия начин,наглеждам си маруча от време на време дали си е на мястото щото се беше измъкнал веднъж.Това не е признак за дРоБ автомобил ! А и да не е омасляването от там,майстора трябва да види от каде точно е,престави си че е някоя гарнитура за 20-30лв и кво,колата вече не става.........хахаха.Нова само в магазина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя кола течеше от гарнитурите на капаците на клапаните (V-образен), целия двигател беше мазен, включително и носачите. Имаше масло чак до маншоните на предните полуоски. Гледам аз отгоре - нищо не се вижда (на канал при смяна масло я видях). Викам брех това почна да гори много масло бре. Купих си две гарнитури, 3 часа работа и вече не изпускаше. Спря да гори масло :) . Та с моя дроП, дРоБ или там каквото е, можеше да си обикалям по екватора със 160 на темпомат ... ако имаше магистрала там де... дълга 48 000 км. Ще си врътне 2 почетни обиколки на Земята с const 160 като нищо. Щях да спирам само за зареждане с бензин.

Старателно измитият моторен отсек хваща окото, но не се знае откъде ще протече като лейка, какво и колко ще тече. Честно казано предпочитам там да си има прахоляк, та да знам какво да очаквам. Всичко може да стане с всяка кола по принцип дори и гаранционна да е, но специално течовете се маскират идеално след измиване. Като се олеят две-три труднодостъпни семерини, кулери, турбота, дори под възд. филтър... не е като да няма откъде да течат съвременните коли, нали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая, мотора е мит и пак е омазан...
Всичките ми коли съм купувал с мръсен (прашен) двигател, а всяка мита и с пигментирали маркучи и гумени детайли съм проверявал обстойно ... макар, че няма как да разбереш за кратко време, какво го е придизвикало.

Някой забеляза ли "мистично изчезналия" антифриз (може да е от много причини) ?!?
 

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от такива "майстори" врачки....А по добре ли е собственика да свали кората да я измие,да измие мотора отдолу ,и всичко е ОК..

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тая кола не е първа младост. Гарнитура на картера сигурно трябва да се извади целия мотор от коша за да се смени както при мен / А4-ка? 

 

Не е кой знае какъв проблем но е трудоемък за ремонт . Глупаво е още повече от майстор да отпише така кола която е на 10+ години.

А вземете един рендак на тия години и километри, съмнявам се да изглежда така , но това е друга тема

 

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен омасляването ,под двигателя имаше изкаран някакъв градински маркуч за картерните газове,който не беше свързан към никаква система.  Майстора беше много възмутен и от това...  

Този майстор, по-добре повече не го ползвай. Представям си как поставя диагнози при кола без кора под мотора :scherzkeks:

Нещата, които описваш са елелементарни за отстраняване, освен ако теча на масло не е от дупка 4х4см от блока на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен омасляването ,под двигателя имаше изкаран някакъв градински маркуч за картерните газове,който не беше свързан към никаква система.  Майстора беше много възмутен и от това...  

Съвсем нормално е това, какво те притеснява ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...