k0mara Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 (Редактирано) Здравейте колеги. Сутринта температурите бяха доста ниски около 1градус и ми направи впечатление, че колата запали по-трудно от нормалното, след което започна да се чува странен шим от средните духалки, без да съм включил парното, нещо като бълбукане! Карах около 15км и колата вече беше започнала да загрява нормално. След като паркирах ,преди да я загася подадох газ и този шим като бълбукане отново се чуваше. Колата е 1.9тди пд 116коня ако е от значение. Благодаря предварително на отзовалите се! Поздрави. Редактирано 18 Ноември 2013 от k0mara Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0mara Публикувано 18 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Никой ли от вас не е имал такъв проблем? Преди малко като я запалих, показваше 8градуса и пак се чуваше, възможно ли е да има въздух в системата и да се чува бълбукане от духалките? Макар, че антифриза ми е между мин и макс! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Има въздух в радиаторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0mara Публикувано 18 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!А как се оправя този проблем и мога ли сам да го отстраня? Редактирано 19 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 23 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2013 Има 2 тръби където влизат в купето, горе до акумолатора. На едната си има пробка и белег от нея се обезвъздушава системата. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cadence Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!при мен и двете тръби имат нещо като вентили (като на гумите) пробвах от там да обезвъздуша и от едната излезе зелена течност пък от другата нищо не излезе и не истана никакво налягане! дали не збърках някъде?шума продължава да се чува Редактирано 3 Декември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 2 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2013 (Редактирано) Я ми кажи откъде си,по-точно какво означава ника ти? Редактирано 2 Декември 2013 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 4 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 Колега Cadence,ти си изспуснал фреона на климатика,защо пипаш щом си нямаш понятие незнам.Като застанеш пред колата,отляво на акумулатора са тръбите на климатика,а от дясно са маркучите на радиаторчето на парното.На левия маркуч има малка дупчица за обезвъздушаване на системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cadence Публикувано 4 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2013 Колега Cadence,ти си изспуснал фреона на климатика,защо пипаш щом си нямаш понятие незнам.Като застанеш пред колата,отляво на акумулатора са тръбите на климатика,а от дясно са маркучите на радиаторчето на парното.На левия маркуч има малка дупчица за обезвъздушаване на системата.благодаря за отговора колега,няма да си пъхам носа където не ми е работа вече Я ми кажи откъде си,по-точно какво означава ника ти?Cadence е среда за проектиране и симулация на интегрални схеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cadence Публикувано 11 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2013 Колега Cadence,ти си изспуснал фреона на климатика,защо пипаш щом си нямаш понятие незнам.Като застанеш пред колата,отляво на акумулатора са тръбите на климатика,а от дясно са маркучите на радиаторчето на парното.На левия маркуч има малка дупчица за обезвъздушаване на системата.колега намерих ги най накрая тея маркучи и видях дупчицата за обезвъздушаване ,но незнам как да го направя.да не зема да направя пак някаква глупост. ще ми обясниш ли как става номера? не искам да експериментирам пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 Здравей колега,напиши в търсачката <обезвъздушаване а4> и ще видиш три страници.То и аз съм го научил от форума,но четох доста време преди да напиша нещо.Общо взето при загрял двигател и отворен термостат се издърпва леко въпросния маркуч(с дупчицата)и гледаш да потече плътна струя антифриз,след това блъскаш маркуча докрай и готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 13 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2013 Ако бълбукането не е от охладителната течност .... провери състоянието на хидравличната рейка дали не тече , защото съм чувал подобни шумове от кола която течеше рейката доста .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване