Jump to content

Ц4 или Б5


Recommended Posts

Здравейте, искам да сменя б4-рката си с б5 или Ц4. И двете гледам да са бензин с газ. Ц4 е по-голямо, по-добра возия, но не знам кое от двете е по-евтино за подръжка в сравнение с б4 ми. Моля за съвет :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 114
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Толкова ли е зле това АСЕ? Няма ли как да е безпроблемно на газ? Пък и е с железни носачи или бъркам?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще намериш нещо свястно при Ц4, защото модела остаря доста и предлагането е .....

По-правилният избор е Б5 макар, че и при тях търсенето на читав екземпляр си е мъка голяма, но шансът е по-голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бюджета 3000-4000 карай б4, събери пари и си купи кола след 2003 поне...От един стар котър на друг  ми се вижда безмислено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б 4 ми я удариха и няма смисъл да я правя при положение че ми дадоха 1000 лв и очаквам толкова от застраховката. Идеята ми е да дам 500 лв и от мен щото без кола не се стои. Интересуваше ме кое е по-евтино за поддръжка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-евтина за поддръжка е Б4 -  АБК с газ и 1.9ТДИ (1z). 

Ако отидеш на Б5, най-евтини за поддръжка са 1.6 и 1.9ТДИ (1z). 1.6  е слабоват, но пък с газ харчи малко.

1.9 си е същият мотор, като този в последните Б4-ки.....както и да го въртим - АБК е най-евтин за поддръжка, с най-нисък разход като пари....но и такива вече трудно се намират читави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2500 лв Б5 ще е пълна гробница. Далеч не е най-великият модел на Ауди. Има читави, но са по-скъпи.

Ц4 - нямам големи наблюдения. От това което гледам в мобиле.бг - много изморени ми се виждат.

Както каза колегата над мен - може би най-добре да заложиш на Б4 или да си търсиш нещо по-ново, но друга марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една много лачена (на снимки) дизелова Б4...Ц4 е хубава платформа но за 3000 се купува и пак се налива по нея, както и с Б5, там повече дори.

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11384268460884731&f1=details&slink=4tz7nm

 

...виж линка

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако съм на мястото на колегата този път за тези пари, около 4000лв бих заложил на Мерцедес-Бенц, модела W210, по-известен като очиларка, по възможност с дизелов двигател и ръчна кутия. Голяма работа е този мерник отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата модела, са коли, които ако успееш да намериш в добро състояние си заслужават. С4 е машина, която е опростена като цяло, но откъм електроника е лишена. Докато Б5 е малко по-сложна и съответно по-нова, което води до по-лесна комуникация между компонентите в автомобила и компютърната диагностика. Като собственик на двете, бих предпочел Б5, като при мен и двете коли са с дизелови двигатели Б5 е с АФН, а С4 е с АЕЛ. Б5ицата ми доставя повече удоволствие при шофиране по междуградски път и градско, докато С4 е добра, но по-скоро за магистрално пътуване. И като цяло, ако намериш запазена кола, която и от двата модела да е (макар, че ще е трудно), няма да сгрешиш. Все пак за бюджета който си определил, погледни Пасат Б4, от 1994 до 1997 година, може би това е моделът, в който са събрани част от качествата на Б5, Ц4 и изключително ефтината поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц4 не е ли по-висок клас и оттам по-здрава следователно?! Отделно същите години имат повече екстри. Отделно возията. А и тия тампони на макферсоните. И тия фланци дето не знаеш кой ще протече и къде ще те изненада? Затова си мисля за същите пари Ц 4. Или бъркам някъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц4, Б5, Б4 VW, Audi фланците, за които говориш, са абсолютно еднакви. На Б5ицата ми е протичал единия, смених го с оригинален. На Ц4-ката отзад на главата (както е при АБК на Б4) два пъти се пука, но се слага неоригинален. Тампоните на макферсоните, не са чак такава болежка, поне според мен. Имам и Пасат Б3, който е със същите тампони, та от там съм на това мнение.

Далеч, не означава, че една кола от по-висок клас трябва да е по-здрава, дори напротив, възможно е да е по-усложнена с цел повишаване на комфорта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далеч, не означава, че една кола от по-висок клас трябва да е по-здрава, дори напротив, възможно е да е по-усложнена с цел повишаване на комфорта.

С такова впечатление съм останал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c494658

Имали сме и Б-4 и Ц 4 .Не може да се сравняват.Има достатъчно Ц-4 с АБК мотор но разликата в теглото е около 200 кг.Ако избирам аз бих заложил на нещо от сорта.От опит ще кажа че от по евтина кола загубите са по -малки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не Б4 то според мен Ц4 е по удачният избор, по висок клас си е малко и си мисля че е от последните модели правени от инженери а не от маркетингови специалисти ;)

 

но ниистина зависи какво точно можеш да намериш на пазара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и за 1700 лева да я спазариш, пак няма да ти се върже сметката, защото само до узаконяване вече ще си минал 2000 лева. А качествено обслужване за 500 лева, плюс нещо непредвидено, няма как да стане на тази кола. Като никъде в сметката не съм включил калника и вратата. Имай предвид, че и след покупката ще трябва да поддържаш колата, а при новия внос и не само винаги изкача по нещо, докато не я вкараш в пътя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...