Keanu Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Здравейте, искам да сменя б4-рката си с б5 или Ц4. И двете гледам да са бензин с газ. Ц4 е по-голямо, по-добра возия, но не знам кое от двете е по-евтино за подръжка в сравнение с б4 ми. Моля за съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riseup Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Б5 е гадна кола, но пък се прави до по-късно. При ц4 има вероятност да налетиш на АЦЕ и да ти се скъси живота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Толкова ли е зле това АСЕ? Няма ли как да е безпроблемно на газ? Пък и е с железни носачи или бъркам?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Едва ли ще намериш нещо свястно при Ц4, защото модела остаря доста и предлагането е .....По-правилният избор е Б5 макар, че и при тях търсенето на читав екземпляр си е мъка голяма, но шансът е по-голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Ако бюджета 3000-4000 карай б4, събери пари и си купи кола след 2003 поне...От един стар котър на друг ми се вижда безмислено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Б 4 ми я удариха и няма смисъл да я правя при положение че ми дадоха 1000 лв и очаквам толкова от застраховката. Идеята ми е да дам 500 лв и от мен щото без кола не се стои. Интересуваше ме кое е по-евтино за поддръжка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Най-евтина за поддръжка е Б4 - АБК с газ и 1.9ТДИ (1z). Ако отидеш на Б5, най-евтини за поддръжка са 1.6 и 1.9ТДИ (1z). 1.6 е слабоват, но пък с газ харчи малко.1.9 си е същият мотор, като този в последните Б4-ки.....както и да го въртим - АБК е най-евтин за поддръжка, с най-нисък разход като пари....но и такива вече трудно се намират читави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 c4 e правилният избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 за 2500 лв си търси пак б4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 За 2500 лв Б5 ще е пълна гробница. Далеч не е най-великият модел на Ауди. Има читави, но са по-скъпи.Ц4 - нямам големи наблюдения. От това което гледам в мобиле.бг - много изморени ми се виждат.Както каза колегата над мен - може би най-добре да заложиш на Б4 или да си търсиш нещо по-ново, но друга марка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 (Редактирано) Има една много лачена (на снимки) дизелова Б4...Ц4 е хубава платформа но за 3000 се купува и пак се налива по нея, както и с Б5, там повече дори. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11384268460884731&f1=details&slink=4tz7nm ...виж линка Редактирано 19 Ноември 2013 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riseup Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 За 2500 си вземи пак б4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boogin Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Аз ако съм на мястото на колегата този път за тези пари, около 4000лв бих заложил на Мерцедес-Бенц, модела W210, по-известен като очиларка, по възможност с дизелов двигател и ръчна кутия. Голяма работа е този мерник отпред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 И двата модела, са коли, които ако успееш да намериш в добро състояние си заслужават. С4 е машина, която е опростена като цяло, но откъм електроника е лишена. Докато Б5 е малко по-сложна и съответно по-нова, което води до по-лесна комуникация между компонентите в автомобила и компютърната диагностика. Като собственик на двете, бих предпочел Б5, като при мен и двете коли са с дизелови двигатели Б5 е с АФН, а С4 е с АЕЛ. Б5ицата ми доставя повече удоволствие при шофиране по междуградски път и градско, докато С4 е добра, но по-скоро за магистрално пътуване. И като цяло, ако намериш запазена кола, която и от двата модела да е (макар, че ще е трудно), няма да сгрешиш. Все пак за бюджета който си определил, погледни Пасат Б4, от 1994 до 1997 година, може би това е моделът, в който са събрани част от качествата на Б5, Ц4 и изключително ефтината поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Ц4 не е ли по-висок клас и оттам по-здрава следователно?! Отделно същите години имат повече екстри. Отделно возията. А и тия тампони на макферсоните. И тия фланци дето не знаеш кой ще протече и къде ще те изненада? Затова си мисля за същите пари Ц 4. Или бъркам някъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Точно така. А8-ците пък са най-здрави, защото са най-големи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Точно така. А8-ците пък са най-здрави, защото са най-големи...Но не са ми в ценовия диапазон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Ц4, Б5, Б4 VW, Audi фланците, за които говориш, са абсолютно еднакви. На Б5ицата ми е протичал единия, смених го с оригинален. На Ц4-ката отзад на главата (както е при АБК на Б4) два пъти се пука, но се слага неоригинален. Тампоните на макферсоните, не са чак такава болежка, поне според мен. Имам и Пасат Б3, който е със същите тампони, та от там съм на това мнение.Далеч, не означава, че една кола от по-висок клас трябва да е по-здрава, дори напротив, възможно е да е по-усложнена с цел повишаване на комфорта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Далеч, не означава, че една кола от по-висок клас трябва да е по-здрава, дори напротив, възможно е да е по-усложнена с цел повишаване на комфорта.С такова впечатление съм останал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11383902351158359&f1=details Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Скъпичка ми е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Arfondiev Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 http://www.cars.bg/c494658Имали сме и Б-4 и Ц 4 .Не може да се сравняват.Има достатъчно Ц-4 с АБК мотор но разликата в теглото е около 200 кг.Ако избирам аз бих заложил на нещо от сорта.От опит ще кажа че от по евтина кола загубите са по -малки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Keanu Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 И аз се чудя за нещо такова То не че имам възможност и за нещо повече де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A80 Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Ако не Б4 то според мен Ц4 е по удачният избор, по висок клас си е малко и си мисля че е от последните модели правени от инженери а не от маркетингови специалисти но ниистина зависи какво точно можеш да намериш на пазара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Дори и за 1700 лева да я спазариш, пак няма да ти се върже сметката, защото само до узаконяване вече ще си минал 2000 лева. А качествено обслужване за 500 лева, плюс нещо непредвидено, няма как да стане на тази кола. Като никъде в сметката не съм включил калника и вратата. Имай предвид, че и след покупката ще трябва да поддържаш колата, а при новия внос и не само винаги изкача по нещо, докато не я вкараш в пътя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване