Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 6


sky

Recommended Posts

Моята пали ма гледам че акумулатора го дава на 50% зареден..дали е щото карам на къси разстояния или просто вече е пътник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 961
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Отзад, беше вечер и много студено.

 

Нищо ти няма, напълно нормално е, аз съм с Good Year Ultragrip Performance 2 225/55/17 и в понеделник направих един трип от София до Видин през Враца и след това се прибрах през Петрохан Комбинацията на quttro-то и тези гуми я правят безсмъртна тази кола щото съм я карал като на сухо а пътя не беше пипнат сутринта. На връщане целия от Берковица до Годеч я разцепих да я парзалям, единствено е малко трудна за връщане в пътя като скороста мине 80км/ч но тази с тази скорост съм я пробвал на по-бързите завой. Иначе не знам какъв идиот трябва да си ако я караш нормално да се пребиеш. Примерно с импрезата е доста по-вероятно да се случи ако не е някой който знае какво се прави. Според мен са я измислили доста добре ако ESP-то е ON.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя нещо.Днес се изненадах неприятно от поведението на колата.Пътят беше изчистен, тук там имаше коловози и на един завой колата леко поднесе, при това с чисто нови гуми Дънлоп 4D /новата шарка/.Останах леко смутен, но след няколко километра отново се повтори.Не знам каква е причината.Може да е било заледено или гумите са били повече атмосфери.Слагам ги на 2.5 при гуми  225/50/17.Забравих, колата беше на автомат с включено ESP.

Има ли лед - винаги ще поднася независимо с каква кола да си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поднася, даже с кеф. Аз съм с дънлоп 3д 19" и никак не ми е трудно да врътна задницата на хлъзгав път. Прав е Толев, трудно се удържа с по-висока скорост, твърде е дълга ;)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги нов сам вав форума и имам желание да си взема А6 4f но не сам запознат относно сумите за подражката!Много ще сам доволен ако ми дадете някаква информация !Меси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей нов колега,

ние бихме се радвали особено много както ако си вземеш подобен автомобил, така и ако започнеш да пишеш грамотно и правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговори ще получиш на конкретни въпроси.

Кажи точно какво те вълнува, към какво си се насочил, двигател и т.н.

Отделно в много от темите от този род има подробна информация кой какво е правил и сменял по колата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако е замислял да си прави задницата като на S6 да се обади. Скоро ще сменям моята генерация с такава от еска и ще ми останат моите гърнета с двуцефките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола поднесе в неделя / 26.01.2014г. / та се наложи да мина / по принуда / на червено....също бях неприятно изненадан, зощото гумите са на един сезон...Почти няма износване, при това карах с по-малко от 50 км час...Сата на едно от кръстовищата на булевард ,,Сливница"...Отдавам го на това, че не беше добре почистен участъкът от платното за движение.



Някой ако е замислял да си прави задницата като на S6 да се обади. Скоро ще сменям моята генерация с такава от еска и ще ми останат моите гърнета с двуцефките.

Какви пари им искаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, ако не знаете, да ви пооткрехна :steinigung:

Куатрото се държи в зимни условия приблизително като кола на задно.

При тежка и дълга лимузина отпред и лека задница е нормално тя да занася особено при по - висока скорост и рязко свиване.

В този случай се подава газ и се върти волана лека по посока на занасянето.

И без паника, и без рязки спирачки.

 

В такива случай карам на S и винаги преди завой съм на педала на газта :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя задницата на ес-ката не е ли и тя с двуцевки. Аз дебна ибейя за гърнета от rs. Ама за сега няма оферта.

Stoil-е нещо си в грешка с волана :) или пък може моята техника да е грешна ама аз зимата в завойте влизам с обратни волани и целата газ :) и за сега излизам от тях жив и все ми се струва, че ако те послушам ще видя как задния номер ме изпреварва ;) ама бали му майката не ги разбирам тия тънкости при зимното каране.

Тия коли имат драма като всички други 4x4 страдат от адското недозавиване и предполагам всички се досещате защо. За това който не може да го дава по лекинко, другите знаят какво се прави.

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък само на предно,и в неделя останах очарован как стои на пътя.Пътувах из северна България,снега беше на ниво,и колата се държа много стабилно :).

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да към 70-80 км/час добре, но нагоре след това усещам някаква несигурност в завоите, при сняг и хлъзгаво.При 90км/час зад мен се беше залепил някакъв бус и не мръдна майка му стара, и продължава да натиска, аз отпред усещам че "танцувам" в завоите.За първа зима карам с quattro и честно казано не съм очарован.Иначе излизам навсякъде, където другите коли не успяват.Но неприятното усещане си остана.

Редактирано от dimlan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя задницата на ес-ката не е ли и тя с двуцевки. Аз дебна ибейя за гърнета от rs. Ама за сега няма оферта.

Аз бях с нормални накрайници на 3.0 дизел.

Сложих само двойни изходящи накрайници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...