Jump to content

Препоръчайте ел.техник


Inglo

Recommended Posts

Здравейте, след замерване с мултицет се установи утечка.Ако някой е имал подобен проблем и знае човек , че аз нямам идея къде да я карам. Колата е 2.0ABK Авант. Мерси на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вади един по - един бушоните , като изчезне утечката виж за какво е бушона и така ще се ориентираш кое ти яде акумулатора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало махни панела на CD-то там са ти сигурно 50 милиампера (примен се оказа само там причинита) и после колега над мен ти е написал 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Панела на CDто съм го махнал вече втори месец, защото спря да свири. Една сутрин го сложил, само светна но неиска пак да свири.Съмнявам се във CDто и фаровете, които смених октомври месец. Новите са супер измислени и фасонките на габаритите не правят хубав контакт с крушките. Неразбирам от тоци и не ми се правят грешки, затова предпочитам някои дето разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че ползвам темата на колегата,но понеже ме няма много по токовете искам да попитам как точно да направя замерване за утечка или по-точно мултицета как да се настрои-прав или променлив ток (AC/DC),2,20 или 200мА,доколкото разбрах сондите са поставят последователно на откачената клема при това положение ще се затвори ли веригата и примерно CD-то да може да се пусне :nixweiss:

Аз пробвах на плюсовата клема зададени стоиности 20мА и АС и мултицета полудя постоянно менеше стойностите а CD-то му присветваше светлината обозначаваща процепа за диска :steinigung: 

Извинявам се за глупавите въпроси но ще съм благодарен да опишете как точно става :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш го на най - големия обхват 10А примерно , трябва да се премести плюсовата сонда в гнездото , където е за 10А също . Откачаш минусовата клема на акумулатора и слагаш минусовата сонда на минуса на акумулатора , плюсовата сонда на минусовата клема на колата и мериш .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разкачиха в един сервиз на блвд.Любляна бутона на педният капак, замериха 0,03. Почна се с метода на изключване :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

.. някъде се споменава 0,005 - 0,015 (но и до 20 мили ампера го смятат за ОК).

Според мен утечка до 15 mА може да има само автомобил без радио и аларма или сравнително нов автомобил с вградени такива. На мен алармата ми черпи около 20-тина mA, Сирената на алармата, заради това че е с вградена акумулаторна батерийка, която се зарежда от инсталацията на колата, черпи и тя около около 15-20 mA. CD-то дърпа около 5 mA. Предполагам и ЕКУ-то на колата черпи нещо нищожно като консумация и се получава обща консумация около 50 mA. В гаранционната карта на стария ми акумулатор (Exide Excell) беше указана максималнодопустима утечка от 50 mA....

Редактирано от Костадинов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това съм написал малко по - нагоре колега , ама някой не вярват ... То е ясно , че колкото по - малко толкова по - добре ама не може без СД и аларма в днешно време :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...