Inglo Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Здравейте, след замерване с мултицет се установи утечка.Ако някой е имал подобен проблем и знае човек , че аз нямам идея къде да я карам. Колата е 2.0ABK Авант. Мерси на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Вади един по - един бушоните , като изчезне утечката виж за какво е бушона и така ще се ориентираш кое ти яде акумулатора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Като за начало махни панела на CD-то там са ти сигурно 50 милиампера (примен се оказа само там причинита) и после колега над мен ти е написал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inglo Публикувано 6 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 Панела на CDто съм го махнал вече втори месец, защото спря да свири. Една сутрин го сложил, само светна но неиска пак да свири.Съмнявам се във CDто и фаровете, които смених октомври месец. Новите са супер измислени и фасонките на габаритите не правят хубав контакт с крушките. Неразбирам от тоци и не ми се правят грешки, затова предпочитам някои дето разбира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iordan Chobanov Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Откачи CD-то и виж дали не е от там.Има CD-та които и с махнат панел консумират ток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkut74 Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Извинявам се че ползвам темата на колегата,но понеже ме няма много по токовете искам да попитам как точно да направя замерване за утечка или по-точно мултицета как да се настрои-прав или променлив ток (AC/DC),2,20 или 200мА,доколкото разбрах сондите са поставят последователно на откачената клема при това положение ще се затвори ли веригата и примерно CD-то да може да се пусне Аз пробвах на плюсовата клема зададени стоиности 20мА и АС и мултицета полудя постоянно менеше стойностите а CD-то му присветваше светлината обозначаваща процепа за диска Извинявам се за глупавите въпроси но ще съм благодарен да опишете как точно става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Слагаш го на най - големия обхват 10А примерно , трябва да се премести плюсовата сонда в гнездото , където е за 10А също . Откачаш минусовата клема на акумулатора и слагаш минусовата сонда на минуса на акумулатора , плюсовата сонда на минусовата клема на колата и мериш . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Привет,КОлко ампера според Вас е допустимо да черпи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Ампери ако черпи лошо ... Максимално допустимата утечка е 0.05А или 50 мили ампера . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Благодаря ти че се отзоваРазрових се напред назад и някъде се споменава 0,005 - 0,015 (но и до 20 мили ампера го смятат за ОК). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inglo Публикувано 7 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Днес разкачиха в един сервиз на блвд.Любляна бутона на педният капак, замериха 0,03. Почна се с метода на изключване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 19 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2014 (Редактирано) .. някъде се споменава 0,005 - 0,015 (но и до 20 мили ампера го смятат за ОК).Според мен утечка до 15 mА може да има само автомобил без радио и аларма или сравнително нов автомобил с вградени такива. На мен алармата ми черпи около 20-тина mA, Сирената на алармата, заради това че е с вградена акумулаторна батерийка, която се зарежда от инсталацията на колата, черпи и тя около около 15-20 mA. CD-то дърпа около 5 mA. Предполагам и ЕКУ-то на колата черпи нещо нищожно като консумация и се получава обща консумация около 50 mA. В гаранционната карта на стария ми акумулатор (Exide Excell) беше указана максималнодопустима утечка от 50 mA.... Редактирано 19 Януари 2014 от Костадинов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 19 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2014 И аз това съм написал малко по - нагоре колега , ама някой не вярват ... То е ясно , че колкото по - малко толкова по - добре ама не може без СД и аларма в днешно време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване