Jump to content

тропа при спиране


darkavenger

Recommended Posts

от известно време се появило страно тропане, отпред в ляво при спиране и движение на свободна. Колата не ми тропа на дупки. Гледах носачите и не смятам че са зле. Имам и някакъв луфт в лявота полуоска - т.е. когато я хвана с ръка мога да я движа от главината към вътрешното каре и обратно като хода е можеби 1 сантиметър, а дясната полуоска не се движи така.

Някой ако има идея да помга, защото мисля че самото тропане прогресира.

 

колата е Ауди А4 1.8 B5 1998 год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имах това тропане като натисна спирачките  и като заковат и спира рязко  колата и се едно се намества нещо и туп! После се оправя шума от самосебе си да видим колегите какво ще посъветвате!

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същият проблем с тропането,днес лежах под колата 2 часа и всичко ми изглежка 6,

ще следя темата

Редактирано от sak1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа тропането от накладките. Бяха пилнати при поставянето им ( не знам защо). Това бе довело до 1мм буквално движение на накладката по диска. Когато натиснеш спирачката, се създаваше напрежение и изведнъж този мм се преминаваше с чукване на найладката в апарата (от този мизерен луфт. Едвам го хванахме.Без натиск на спирачката, пак почукваха тези накладки (вътре в апарата). При разните там манипалуции, почукване се получава и от нестегнати спирачни апарати. Питай и за това откъде знам...това с накладките оправихме с точкова заварка на самата накладка(изкуствено я удулжихме с мм)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се запиша и аз за подобно тропане. От ляво като минавам по неравности се чува през останалото време не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно!!! При моята а4 го има същото. При оглед на моята хванах заминал кормилен накрайник. След смяната обаче проблема остана. С интерес ще следя темата . :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по мои наблюдения при по ниски температури тропа повече, а също така ако натисна силно гумата в горния край - тропа еднократно, после колкото и да натискам и ритам - няма звук ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, интересна тема открай време при каране по неравности и бавно ми тропа и от двете страни-всички а4 ли са така ? И аз ще следя темата с интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли е това тракане да е от кормилната рейка че при мен като въртя рязко ляво дясно се чува едно чукане? :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кормилната рейка най-добре се чува на изгасен мотор на място като развъртиш волана. Но меже и карето на кормилният прът да има луфт.

Ха, интересна тема открай време при каране по неравности и бавно ми тропа и от двете страни-всички а4 ли са така ?...

Не! Обикновено само тия с разбит шарнир или кормилен накрайник. :)

Горните шарнири и накрайника тропат така, че все едно колелото ще ти падне някъде по пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така го правих този опит и се чува това чукане. Обаче кое от двете е не се знае. а лесно ли се сваля кормилната рейка да попитам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... а лесно ли се сваля кормилната рейка да попитам.

Сравнително лесно. Внимавай само да вържеш кормилният прът да не се изхлузи. Трябва да си има отвор на него за това. Самата рейка се държи на 3 болта по спомен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди няколко години, когато смених носачите, колата пак си тропаше. Тогава само карето/главината и тампони на стабилизиращата щанга не бях сменял, но въпреки това гадното тропане си остана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от ляво (където е тропането) съм сменял и лагер и каре (външно) преди по малко от 15 000 км ... но тропнето е от около 1000 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз имам същият проблем на мойта хубавица,обаче знам какво й е  и скоро ще я излекувам.Има няколко варианта-може да са се износили водачите на спирачните апарати,може от износени накладки или както колега бе писал по-горе да са пилнати повечко за да влезнат по-лесно.Важно е също като се сменят дискове и накладки,да се изчистят водачите,защото те натрупват една гняс по-тях и апаратите работят по-зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен при рязко натискане на спирачка при ниска скорост и при преминаване през легнал полицай ми потропваше вдясно и се оказа долен носач. Смених и двата тъй като бе тръгнал и другия и оттогава никакво тропане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

малко късно но да напиша как се оправи при мен ... долен прав носач, оказа се "рециклиран" и шарнира въпреки, че беше здрав без луфтове и т.н. - пропукваше при определни условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...