Jump to content

B4 АБТ проблем с маслото?


sskamen

Recommended Posts

Колеги в момента съм в София и ме чака път към Силистра днес или утре. Вчера колата ми направи същия проблем на Рилския манастир. При първо палене лампата на маслото свети и уреда за налягане показва 0. След 5-6 секунди паля и всичко се оправя. Чудя се да тръгвам ли?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имах твоя проблем колега , и то точно при първо палене понякога не гаснеше лампата за маслото и уреда също стоеше на 0 . Когато обаче вдигнеше налягане на маслото после целият ден нямаше проблеми и така докато пак не реши да го направи при първото палене . В последствие смених маслената помпа и се оправиха нещата ... На маслената помпа не видях да и има нещо , клапана си беше чист и пружината беше бая яка та не знам как би могъл да блокира клапана при положение , че беше идеално чисто всичко . При теб може и датчика да е той е един за лампата и уреда ...

Редактирано от Milanski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но се чува и чаткане така, че не е от датчика. Маслото е 5w30. На магистралата си карах 150 и всичко си беше в нормите.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не писа на колко километра от смяната ти е маслото, и ако не е близо до следващата му смяна да пробваш да минеш на първо време със замяна само на филтъра.

Редактирано от mashsh
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 5w30 май не е подходящо за този мотор .

Аз мойто АБТ го карам за сефте с 5w40 , преди това с 10w40 . С 5w40 ми се струва че по-добре работи мотора /по тихо/ когато не е загрял напълно .

 Пожелавам ти безавариен път , дано не ти се налага да чуеш зумера .

Редактирано от paci_4444
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай следващият път , като не угасне лампата да подадеш газ до към 3000 оборота да видиш дали ще угасне .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече ще убиеш мотора с тази чорба 5-30....Маслото зададено от производителя за този двигател е 10-40. В момента ФУКС има пълна синтетика 10-40 на много добра цена, а маслото е доста добро според мен лично, карам с него вече 1300 км. и съм доволен от звука под предния капак.....Чаткането сутрин, ако е за 2-3 сек. тва са ти повдигачите. 90% от тези коли ги чуват при първи старт за деня и не е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а моята като карам и ако тръгна да набирам по някой байр в града или да изпреварвам извън ,лампата на маслото светва и зумера писка,а маслото си е в границите,филтъра е сменен и т.н..само ако я напъна да набира на 2и 3 тогава светва и писка,през другото време като се кара спокойно си е добре,чуда се дали е маслена помпа, ако някой има някакво предположение моля ще го чуя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се върна ще се сменя масло и маслена помпа. Въпросът е каква марка да търся. На повечето места ми предлагат Topran на цена 60 лв.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени първо маслото и замери налягането му в сервиз....не се доверявай изцяло на уреда от таблото....Ниско налягане може да се дължи на износени лагери, а не на помпа....така, че през сервиз трябва да минеш за да се установи проблема. В случай, че се наложи смяна на помпа те съветвам да купиш качествена....а Топран е малко на късмет в това отношение. Виж ако е датчик или нещо дребно дреме ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лагери абсурд!!! правил съм ремонт не пълен а частичен и не може да е от това,за датчик не съм се сетил а и незнам къде стои че да го търся и да го проверя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е няма нищо поне ме сети за датчика но кажете дали може да е от него с тези симптоми и къде стои

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ти пищи зумера от датчика за високо налягане , около масления филтър е , мисля че беше този от долу за високото налягане , ако не се лъжа е бял на цвят .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да точно него ще сманям после и ще видя да ли ще се оправи,а ако се окаже че не е от него дали може да е от маслената помпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика следи дали при 2000 оборота имаш 1.8 бара мисля , че беше ако е 1.8 или по - малко пищи и лампата свети , в случай , че не е от датчика ще трябва да замериш налягането на маслото с външен манометър и ако е ниско ще трябва да сваляш картера . Може помпата да е здрава , но цетката на смукателя и да е запушена .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених го и пак продължава да свети лампата и да пищи зумера, значи не е от датчика за вис. налягане,утре ще отворя картера, само да не е маслена помпа или нещо друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...