sskamen Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Колеги в момента съм в София и ме чака път към Силистра днес или утре. Вчера колата ми направи същия проблем на Рилския манастир. При първо палене лампата на маслото свети и уреда за налягане показва 0. След 5-6 секунди паля и всичко се оправя. Чудя се да тръгвам ли? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 На колко километра ти е маслото?При първото палене чуваше ли чукане от към двигателя, преди да го загасиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 (Редактирано) Преди време имах твоя проблем колега , и то точно при първо палене понякога не гаснеше лампата за маслото и уреда също стоеше на 0 . Когато обаче вдигнеше налягане на маслото после целият ден нямаше проблеми и така докато пак не реши да го направи при първото палене . В последствие смених маслената помпа и се оправиха нещата ... На маслената помпа не видях да и има нещо , клапана си беше чист и пружината беше бая яка та не знам как би могъл да блокира клапана при положение , че беше идеално чисто всичко . При теб може и датчика да е той е един за лампата и уреда ... Редактирано 17 Февруари 2014 от Milanski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 17 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Да но се чува и чаткане така, че не е от датчика. Маслото е 5w30. На магистралата си карах 150 и всичко си беше в нормите. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 (Редактирано) Не писа на колко километра от смяната ти е маслото, и ако не е близо до следващата му смяна да пробваш да минеш на първо време със замяна само на филтъра. Редактирано 17 Февруари 2014 от mashsh Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 17 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 В момента е на 5000 Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Може би на моменти задържа клапана на маслената помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 17 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Тръгвам утре. Ще се гледа уреда вместо километража и тва е. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 (Редактирано) Колега 5w30 май не е подходящо за този мотор .Аз мойто АБТ го карам за сефте с 5w40 , преди това с 10w40 . С 5w40 ми се струва че по-добре работи мотора /по тихо/ когато не е загрял напълно . Пожелавам ти безавариен път , дано не ти се налага да чуеш зумера . Редактирано 17 Февруари 2014 от paci_4444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Опитай следващият път , като не угасне лампата да подадеш газ до към 3000 оборота да видиш дали ще угасне . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 17 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 И аз се моля да не го чуя. Утре тръгвам и ще пиша какво е станало. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 А с каква марка маслен филтър си в момента ?При напълно загрял мотор какво налягане ти държи на празен ход ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 17 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 1,6 е налягането. За марката не се сещам. Един син е. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Човече ще убиеш мотора с тази чорба 5-30....Маслото зададено от производителя за този двигател е 10-40. В момента ФУКС има пълна синтетика 10-40 на много добра цена, а маслото е доста добро според мен лично, карам с него вече 1300 км. и съм доволен от звука под предния капак.....Чаткането сутрин, ако е за 2-3 сек. тва са ти повдигачите. 90% от тези коли ги чуват при първи старт за деня и не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 а моята като карам и ако тръгна да набирам по някой байр в града или да изпреварвам извън ,лампата на маслото светва и зумера писка,а маслото си е в границите,филтъра е сменен и т.н..само ако я напъна да набира на 2и 3 тогава светва и писка,през другото време като се кара спокойно си е добре,чуда се дали е маслена помпа, ако някой има някакво предположение моля ще го чуя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 17 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 (Редактирано) Като се върна ще се сменя масло и маслена помпа. Въпросът е каква марка да търся. На повечето места ми предлагат Topran на цена 60 лв. Редактирано 17 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Смени първо маслото и замери налягането му в сервиз....не се доверявай изцяло на уреда от таблото....Ниско налягане може да се дължи на износени лагери, а не на помпа....така, че през сервиз трябва да минеш за да се установи проблема. В случай, че се наложи смяна на помпа те съветвам да купиш качествена....а Топран е малко на късмет в това отношение. Виж ако е датчик или нещо дребно дреме ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 лагери абсурд!!! правил съм ремонт не пълен а частичен и не може да е от това,за датчик не съм се сетил а и незнам къде стои че да го търся и да го проверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Колегата , нямаше предвид теб ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 е няма нищо поне ме сети за датчика но кажете дали може да е от него с тези симптоми и къде стои Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Явно ти пищи зумера от датчика за високо налягане , около масления филтър е , мисля че беше този от долу за високото налягане , ако не се лъжа е бял на цвят . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 да точно него ще сманям после и ще видя да ли ще се оправи,а ако се окаже че не е от него дали може да е от маслената помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Датчика следи дали при 2000 оборота имаш 1.8 бара мисля , че беше ако е 1.8 или по - малко пищи и лампата свети , в случай , че не е от датчика ще трябва да замериш налягането на маслото с външен манометър и ако е ниско ще трябва да сваляш картера . Може помпата да е здрава , но цетката на смукателя и да е запушена . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Забравих да пиша. Не се предаде бабата. Докара ме без никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 смених го и пак продължава да свети лампата и да пищи зумера, значи не е от датчика за вис. налягане,утре ще отворя картера, само да не е маслена помпа или нещо друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване