ivajlo petroff Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 сега ,за да бяга центровка не е шайба /демпферната/ а е зъбното колело зад нея, там има шпонка и кат се разбие зор се оправя, пък да не говорим 4е скъсан вал точно отпред съм виждал и познай какъв мармалад настава.ТАз голямата шайба като вземе да заминава гумата почва да се цепи, но се вижда само лицево, т.е с махната предница.Освен това има и видимо биене. А моята я усетих защото почна едно причукване от пред да се чува като се гаси мотора. В интерес на истината за 70000 км съм сменил две шайби. Таз причукващата и следващата ФЕБИ която се нацепи и се разпадна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stakito Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Да за това колело ми казаха,не се изразих правилно.Аз демпферната шайба съм я сменял.Значи както чука моя двигател,може ли да е от това колело?Предполагам колега си го чул,по горе го качих на студено как работи.Ако не е това чукане ,сега много добре работи,според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 до 1,5 се мени и при мен и то от 3 години. Ако беше разбита шпонката досега да е превъртяла.Освен това е нормално да мърда, може би не чак 1,5, но 1. При тия не ходи повече. Ще ти измислят някой ремонт, че няма да го направят добре и ще ти измислят и втори и трети. Прекъсването оправи ли се? И как със същата центровка като отиде няма прекъсване, а след сваляне на дюзите изведнъж има при същата центровка, че и да не е от това, което са пипали. Има един период 4-5 минути има прекъсване докато излезе въздуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 ако ти се занимава ти предлагам един способ да оцениш дали проблема е от конкретен цилиндър/ дюза, болт или биелен лагер/малко нафта ще се разте4е но помага.Стар метод от армията спомен. С ключ 17 докато работи развиваш малко за краткощуцера на съответната дюза. Цилиндъра ве4е не е под товар и звука му се сменя т.е ударите в хлабините намалят. Имай в предвид че разбити лагери опорни или биелни тропат тъпо и се усещат в купето както тие крака на педала на газта. Това от опит го знам . Все пак един блок имах нещастието да изхвърля преди 4 годинки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stakito Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 То е ясно че при тея повече няма да стъпя,уж най прехваления сервиз за дизел в БургасЕдиния пробва предната гайка на помпата(тази между щуцерите) дали е затегната,гайката не поддаде но лашна помпата,според мен за това е загубила центровка.Но казваш до 1,5 нормално да варира центровката.Дано е така.Иначе сега не прекъсва.Прави едно микроскопично балонче по прозрачното маркуче за нафта като постои малко.Но не мога да разбера от къде дърпа въздух.Горивния филтър е нов,около него няма теч на нафта,освен клапанчето за обратната нафта нещо ако е?Но не вярвам да е проблем тоя въздух.Наистина като че ли това тропане се усеща в купето,като едно заглушено,но не и по педала на газта.Това за щуцерите наистина е много добра идея,евала колега,съвсем скоро ще го направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Изобщо не е проблем това балонче.Може и да идва от самата помпа при престой. Стига си се тормозил, защото само пари и нерви ще изхабиш и по-добре няма да стане.Нашите монтьори не могат да си признаят, че не знаят и винаги ще ти измислят нещо да ти вземат парите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 (Редактирано) Аз съм го сменял това зъбно колело преди смяната и след нея колата работеше еднакво не мисля, че може от него да чука.Но пък ако е леко разбито е възможно да играе центровката според мен.Скоро сменях ремък и ролка небеше мръднало за 60 хил. Редактирано 27 Февруари 2014 от PAVEL MARINOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 (Редактирано) Центровка се променя и от електрониката на помпата.Твоето почукване обаче не е от това според мен,защото е ритмично,а от центровка ще е на периоди все едно диша. Редактирано 28 Февруари 2014 от Т. Златев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 И как от ел. частта на помпата става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! е не е центровка а празен ход обороти,по4ват да играят ама и това е бистрено вече кой ли път. Редактирано 3 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Ей такова е моето тракане, но не толкова силно. За ей това неравномерното говорех. Ти откъде си сигурен, че това тракане от вакуум помпа? Ти откъде взе вакуум помпа и за колко? Знаеш ли какво точно се разтраква? То някакво тракане може да е нормално, защото има 1 бутало, което натиска едно вътре в помпата.При мен освен това е наранен и разпределителния вал, където натиска вакуум помпата и не знам колко още ще изкара. Може ли да ми дадеш старата си вакуум помпа да видя дали ще се подобри, щом не е тракала и ще ти я върна или ще се разберем да я купя.То е ясно че е извън темата,ама да питам,защото явно са голяма болка тия вакум помпи.Възможно ли е да се смени с електрическа и никой ли не се е заигравал да пробва?Много проблеми ще се решат-няма валове,бутала и скъпи помпи.По темата-днес се видях с ифедик по един тунинг проект и той спомена че на АЕЛ-ите с времето им се разтягали някакви болтове на вала и се разчуквали,че трябвало да се подменят...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 (Редактирано) е не е центровка а празен ход обороти,по4ват да играят ама и това е бистрено вече кой ли път. Аз знам какво е, ама трябваше да отговори този, който пише глупости. Редактирано 1 Март 2014 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 e така де, ти да не се обиди нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Не, дразня се като някой пише глупости и обърква хората.Нямам предвид теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 (Редактирано) По темата-днес се видях с ифедик по един тунинг проект и той спомена че на АЕЛ-ите с времето им се разтягали някакви болтове на вала и се разчуквали,че трябвало да се подменят...?хмм що за болтове са тез и на кой вал Не, дразня се като някой пише глупости и обърква хората.Нямам предвид теб. Редактирано 1 Март 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Има едни болтове 4 двойки, ако не се лъжа, който държат вала на мястото му - държат едни полукръгове, в които се въртят лагерите на вала - сигурно си имат име. Само тия ще да са.Като свялахме капака да ги бяхме проверили, ако знаех. Едните ги сваляхме и си бяха стегнати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 е не е центровка а празен ход обороти,по4ват да играят ама и това е бистрено вече кой ли път. Аз знам какво е, ама трябваше да отговори този, който пише глупости.Умнико,за авансатора на помпата става въпрос.Там дето пътечките се изтриват и започва да се мени аванса,като в този момент двигателя започва да чатка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 с тез пътечки на авансатора направо ни вкара в шах. Май наричаш авансатор нещо друго ,ей това е ел.авансатор Бошhttps://www.google.bg/search?q=%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80+vp37&newwindow=1&client=firefox-a&hs=Hkj&rls=org.mozilla:bg:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=efoSU-qwIdKShQfIyIGQCQ&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1024&bih=612#facrc=_&imgdii=_&imgrc=FtOqU9uz9xGRIM%253A%3BvEASvMQq6NmDDM%3Bhttp%253A%252F%252Fautommc.narod.ru%252FVP44.files%252Fimage006.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fautommc.narod.ru%252FVP44.htm%3B400%3B484 по старите помпи наистина имаха графитни плъзгачи но на съвсем друго място в ел.блока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Верно не е авансатор... Беше отдавна и явно бъркам нещата,но смисъла е същия.Показваха ми електрониката на помпата,че е наблъскана с боклуци,някаква черна гняз и май обясняваха за тези пътечки.Факт е че след смяната колата започна да работи по-равномерни и меко.А за авансатора беше друг случай,колата започна да не пали и като запали пушеше и миришеше на неизгоряла нафта.Малко съм ги объркал събитията,ама имам три коли и не ги правя аз,ами слушам майсторите какво говорят и така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Тия пътечки са за количеството гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Верно не е авансатор... Беше отдавна и явно бъркам нещата,но смисъла е същия.Показваха ми електрониката на помпата,че е наблъскана с боклуци,някаква черна гняз и май обясняваха за тези пътечки.Факт е че след смяната колата започна да работи по-равномерни и меко.А за авансатора беше друг случай,колата започна да не пали и като запали пушеше и миришеше на неизгоряла нафта.Малко съм ги объркал събитията,ама имам три коли и не ги правя аз,ами слушам майсторите какво говорят и така...тез майстори отдавна спрях да ги слушам,щото само ти наливат лимонада в ушите. На авера ти иво ифидик му броих 150 кинта на времето за уплътнения на помпата , а тя протече след 6 месеца щото точно това уплътнение /семеринг/ не го били сменили щото нямало практика да се сменя. За това сега 4етене и една строшена бошовска помпа за мостра и по метода направи си сам.. Иво ги разбира работите ама вече не пипа много а шеф гледам го раздава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuli_at Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Колеги аз имам същият проблем на ниски обороти тресе и това е като че ли работи на 4 цилиндъра та въпроса ми е може ли демпферният маховик да прави тези магарии и това е като загрее двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 Като леко вдигнеш оборотите с педала пак ли тресе?Колко са ти на празен ход? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuli_at Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 на празен са 760 а над 900 спира да тресе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 2 Март 2014 Доклад Share Публикувано 2 Март 2014 (Редактирано) на празен са 760 а над 900 спира да трестампони, а ако си на климатик 6е ти паднат пломбите Редактирано 2 Март 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване