venksta Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 От доста време се каня да пусна една такава тема..Имам някой излишен лев, а колата като цяло не ме радва така както преди Мотора е ASZ,като нищо не е правено по него. Според вас,какво точно мога да ъпгрейдна по него и колко ще ми струва удоволствието.Въртят ми се в главата едни 200кс и ми се иска да ги усетя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikso Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Консултирай се с Madness Motorsport. С чип става 163 к.с. според тяхната таблица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sonny Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Епа драсни един мейл / жица на Маднес или друга фирма за силов тунинг по твой избор и съм сигурен, че ще ти обяснят как седят нещата.. в цифри А имаш предвид да стигнеш ти 200 коня или да "туриш" 200 коня над тия 131, че ако е второто е най-добре направо нова кола да си вземеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Щом имаш излишни мангизи за колата-давай смело.Ето ти една примерна такава тема,която от 1.9 TDI ASZ,стана самолет: http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=6881 Ами те при вас във Варна са хората,които могат да ти помогнат в това начинание-Ifidik и TST Racing. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 19 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Имам в предвид да станат 200кс общо.Питам ви просто за ориентировъчно.Иначе нищо не разбирам от това,което ще ми кажат...Знам само да мачкам и да харча пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Купи си бензинова кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Бензинова,но да харчи малко/пари/.Има начин,ще и сложиш газова уредба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikso Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Ето ти една примерна такава тема,която от 1.9 TDI ASZ,стана самолет: http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=6881 Дам, това е много приятна за четене тема. На това му се вика да ти чете във вените дизел и да се кефиш на колата си. А дано всичко можем така да се грижим за колите си и да изпълняваме желанията си за модификации по тях. Наистина полезна тема, за някой тръгнал по този път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Консултирай се с Madness Motorsport. С чип става 163 к.с. според тяхната таблица.Т'ва да си от Варна и да идеш у Плойф да си прайш тунек е леко нелепо! Да видим кой ще ме поДпита защо така реших? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikso Публикувано 19 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2014 Е чак до там не се замислих, честно. Просто това беше първата фирма, за която се сетих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Колега,зависи колко парички ти се дават. Най- лесния вариянт е- първо се уверяваш, че колата е жица, няма проблеми с нищо съществено, най- вече съед+ маховик, и отиваш да ти я чипнат.ВЕче в коя фирма, е личен избор- аз от София ходих в Пловдив при Маднес. Стана 166 коня, като гаранция после няма да можеш да си я познаеш! Удоволствието от карането става страхотно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Колата е ток и чица и мед и т.н. Единствено имам малки съмнения за един от маркучите,който смених,но той не е голям проблем.Иначе съединител + всичките работи към него са чисто нови.Общо взето не се стискам,като дойде време за плащане.Да речем,че имам едни 1000лв за целта.Какво според вас може да се нарпави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 чип и кулер, + изчистване на всички турбопътища и изпускателна система! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 (Редактирано) Интеркулер-а имаш в предвид ?Аз съм с бронята отпред с фаровете за магла.Няма ли да има някакъв проблем с по-големия интеркулер ?А тоя модел последно с катализатор ли е или без ?!Щото всеки майстор различно ми казва... П.п.1 ден по-малка си от мене пък,колко много знаеш... Срам ме е Редактирано 20 Февруари 2014 от venksta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 ) Хехесега в момента и аз търся да слагам кулер. Размера, който ми препоръчаха е 550/230/65. като го гледам трябва да пасне изцяло отзад зад бронята където има пречки- моята е същата. Може да се пилнат ако трябва малко решетките, но ще си стоят.Кулера е около 250 лв. Предполагам с тръбите и тн всичко ще стъпи на 400, в момента разглеждам.На наще кулери има един датчик, който мери дебита на въздух, там е тънка работата защото той трябва да се нагласи някъде на новия турбопът така че да мери, като не ми е много ясно къде и как става тая работа Катализатор би трябвало да имаш, ако не е махнат- може само да се изтърбуши отвътре, без да махаш самото гърне.С права тръба ще изкара гаден звук и малко ще се вдигне разхода И аз мисля какво да направя за изпускателната система- сега май е фи 50, да стане поне 60 :PPP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Добре де .. ти след като си я вече чипосала,сега като сложиш големия кулер,не трябва ли пак да се чипоса ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 (Редактирано) Да, би трябвало да има донастройка ти първо ще сложиш хардуера и после софта.Аз миналата пролет правих много неща по колата, ходова част, съед+маховик, спойлери, бои, чипове, чудесии.. не останаха за кулери- мулери https://www.facebook.com/media/set/?set=a.499954473385088.1073741828.100001116185508&type=1&l=dc48acb8a5 Редактирано 20 Февруари 2014 от Шуши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Каква ще бъде разликата с новия интеркулер ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Според мен с този големия кулер 550/230 и ако турбината е тази, която е на колата в смисъл не е по-голяма или хибрид, колата ще стане по-лагава и като цяло ефекта ще е отрицателен. Всички сме наясно, че стоковия интеркулер не върши кои знае каква работа , но помисли за някой по -малък ако няма да пипаш турбото. Нещо от сорта на 550/180, мисля че ще е по-добрата идея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Честно казано не съм запозната много с кулерите, тепърва сядам да се интересувам.devil_vas препоръча този размер и за това него давам. Навита съм и на по малък, само да се получи желания положителен ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 За 500 лв. ако искаш мога да ти продам перфектна хибридна турбина болт-он за твоята кола. Монтираш и след това отиваш за ремап при Келеша примерно и гарантирано си подминал 200-те коня. Ето ти схема за около 1000 лв. Ако искаш по-натам, челен кулер, разпръсквачи, даунпайп с генерация и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Не че разбирам де ама .. по голяма турбина не означава ли задължително да сменя и кулера с нея ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Препоръчително е, но не е задължително. Аз в момента карам с оригиналния кулер и хибридна турбина на същата като твоята кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 20 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Някъф линк за това което предлагаш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 20 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2014 Нямам линк. Не съм я пуснал никъде за продажба. Турбината е оригинална топла част с отлят колектор и компресорна от БМВ Х5 231 коня с актуатор вакуумно управление и става за директен монтаж на колата ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts