Jump to content

Тунинг на А3 TDI 131hp


Recommended Posts

От доста време се каня да пусна една такава тема..

Имам някой излишен лев, а колата като цяло не ме радва така както преди :)

Мотора е ASZ,като нищо не е правено по него.

 

Според вас,какво точно мога да ъпгрейдна по него и колко ще ми струва удоволствието.

Въртят ми се в главата едни 200кс и ми се иска да ги усетя :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 66
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Епа драсни един мейл / жица на Маднес или друга фирма за силов тунинг по твой избор и съм сигурен, че ще ти обяснят как седят нещата.. в цифри  :zustimm: 

А имаш предвид да стигнеш ти 200 коня или да "туриш" 200 коня над тия 131, че ако е второто е най-добре направо нова кола да си вземеш  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом имаш излишни мангизи за колата-давай смело.Ето ти една примерна такава тема,която от 1.9 TDI ASZ,стана самолет:

 

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=6881

 

Ами те при вас във Варна са хората,които могат да ти помогнат в това начинание-Ifidik и TST Racing.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам в предвид да станат 200кс общо.

Питам ви просто за ориентировъчно.

Иначе нищо не разбирам от това,което ще ми кажат...

Знам само да мачкам и да харча пари :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти една примерна такава тема,която от 1.9 TDI ASZ,стана самолет:

 

http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=6881

 

Дам, това е много приятна за четене тема. На това му се вика да ти чете във вените дизел и да се кефиш на колата си. А дано всичко можем така да се грижим за колите си и да изпълняваме желанията си за модификации по тях. Наистина полезна тема, за някой тръгнал по този път. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Консултирай се с Madness Motorsport. С чип става 163 к.с. според тяхната таблица.

Т'ва да си от Варна и да идеш у Плойф да си прайш тунек е леко нелепо! Да видим кой ще ме поДпита защо така реших? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,зависи колко парички ти се дават. Най- лесния вариянт е- първо се уверяваш, че колата е жица, няма проблеми с нищо съществено, най- вече съед+ маховик, и отиваш да ти я чипнат.

ВЕче в коя фирма, е личен избор- аз от София ходих в Пловдив при Маднес. Стана 166 коня, като гаранция после няма да можеш да си я познаеш! Удоволствието от карането става страхотно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е ток и чица и мед и т.н. :D

Единствено имам малки съмнения за един от маркучите,който смених,но той не е голям проблем.

Иначе съединител + всичките работи към него са чисто нови.

Общо взето не се стискам,като дойде време за плащане.

Да речем,че имам едни 1000лв за целта.

Какво според вас може да се нарпави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интеркулер-а имаш в предвид ?

Аз съм с бронята отпред с фаровете за магла.Няма ли да има някакъв проблем с по-големия интеркулер ?

А тоя модел последно с катализатор ли е или без ?!

Щото всеки майстор различно ми казва...

 

П.п.

1 ден по-малка си от мене :D пък,колко много знаеш... Срам ме е :D

Редактирано от venksta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)) Хехе

сега в момента и аз търся да слагам кулер. Размера, който ми препоръчаха е 550/230/65. като го гледам трябва да пасне изцяло отзад зад бронята където има пречки- моята е същата. Може да се пилнат ако трябва малко решетките, но ще си стоят.

Кулера е около 250 лв. Предполагам с тръбите и тн всичко ще стъпи на 400, в момента разглеждам.

На наще кулери има един датчик, който мери дебита на въздух, там е тънка работата защото той трябва да се нагласи някъде на новия турбопът така че да мери, като не ми е много ясно къде и как става тая работа :)

Катализатор би трябвало да имаш, ако не е махнат- може само да се изтърбуши отвътре, без да махаш самото гърне.

С права тръба ще изкара гаден звук и малко ще се вдигне разхода :) И аз мисля какво да направя за изпускателната система- сега май е фи 50, да стане поне 60 :PPP

 

1275410_563946886985846_375303592_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, би трябвало да има донастройка :)ти първо ще сложиш хардуера и после софта.

Аз миналата пролет правих много неща по колата, ходова част, съед+маховик, спойлери, бои, чипове, чудесии.. не останаха за кулери- мулери :)

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.499954473385088.1073741828.100001116185508&type=1&l=dc48acb8a5

Редактирано от Шуши
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен с този големия кулер 550/230 и ако турбината е тази, която е на колата в смисъл не е по-голяма или хибрид, колата ще стане по-лагава и като цяло ефекта ще е отрицателен. Всички сме наясно, че стоковия интеркулер не върши кои знае каква работа , но помисли за някой по -малък ако няма да пипаш турбото. Нещо от сорта на 550/180, мисля че ще е по-добрата идея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не съм запозната много с кулерите, тепърва сядам да се интересувам.

devil_vas препоръча този размер и за това него давам. Навита съм и на по малък, само да се получи желания положителен ефект :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 500 лв. ако искаш мога да ти продам перфектна хибридна турбина болт-он за твоята кола. Монтираш и след това отиваш за ремап при Келеша примерно и гарантирано си подминал 200-те коня. Ето ти схема за около 1000 лв. Ако искаш по-натам, челен кулер, разпръсквачи, даунпайп с генерация и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчително е, но не е задължително. Аз в момента карам с оригиналния кулер и хибридна турбина на същата като твоята кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам линк. Не съм я пуснал никъде за продажба. Турбината е оригинална топла част с отлят колектор и компресорна от БМВ Х5 231 коня с актуатор вакуумно управление и става за директен монтаж на колата ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...