Jump to content

Audi A8 D2 4.2 V8 спортно гърне


mario_mmm

Recommended Posts

Колеги, рових се доста из темите и не успях да открия нищо конкретно. Интересува ме, дали някой е поставял задно спортно гърне на своето V8 и дали има желание да сподели, коя фирма е гърнето и дали е доволен от звука му? А ако реши и да сподели запис на звука, ще бъде страхотно. Защото искам да си монтирам, но не знам към коя от Хилядите марки и модели да се насоча.Говорим за V8 с единично гърне !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да ти кажа за мен лично марката не ме интересува много понеже 500+ лв. няма да дам и просто си избери какъв модел искаш и гледай да е по-дебела ламарината .А може би най-евтиния и същевременно не лош вариант е да махнеш средното гърне което ти гарантирам от опит обезшумява мнооого и тежи 20 кг.

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнал съм средното гърне и няма кой знае каква разлика. За това исках някой да сподели  опит, тъй като разпитвах по сервизи и ми обясниха че различните марки и модели имат различен звук .А нямам желание да купя нещо,което да не е това което искам. Мерси за отговора все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да ти кажа за мен лично марката не ме интересува много понеже 500+ лв. няма да дам...

 

Колега, пита се какво гърне е хубаво, а не дали ти ще дадеш 500+лева.

 

Mario_mmm- различните гърнета имат различен звук. Най-хубав ефект ще има ако се вземе цяла изпускателна генерация. Производители бол, цени най-различни. Милтек, Суперспринт, Магнафлоу... 

 

п.с. Аз съм със средни и крайни гърнета Суперспринт и смея да твърдя, че колата звучи много приятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето гърне струва 100 лв и вече 3 години го карам първо на Абт от скоро на НГ и мога да кажа ,че е звука е доста по-добър от на няколко пъти по-скъпи гърнета . Аз гледам да е по-късо с едно широко гърло и като го чукаш с да се чува , че има вата вътре . Също така ако си махнеш катализатора ще отпушил колата и ще спомогнеш за басовия звук ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имате ли идея каква е технологията на това нещо? И дали може да бъде монтирано на обикновен 4.2 в А6/А8?

Като се "отворят клапите" звука е невероятен.

 

 

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може аз го бях мислил това , но най-лесния начин който родих беше сток генерацията с спортно крайно и успоредно права тръба влизаща в крайното с един голям воден кран на 90 градуса и го ръгаш с едно жило :D ама това е повече за Лада . Другото е евентуално с някакъв дросел ама много играчка е .

Изпратено от Тапата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето гърне струва 100 лв и вече 3 години го карам първо на Абт от скоро на НГ и мога да кажа ,че е звука е доста по-добър от на няколко пъти по-скъпи гърнета . Аз гледам да е по-късо с едно широко гърло и като го чукаш с да се чува , че има вата вътре . Също така ако си махнеш катализатора ще отпушил колата и ще спомогнеш за басовия звук ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Виждал ли си някога генерация на Д2? Явно не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разположението на катализаторите, бройката им, допълнителните резонатори, които ще цъфнат, ако махнеш каталаизаторите и други подробности, които ще докарат главоболие на човека, ако те послуша и иде да му махнат 'катализатора'.

Точно за това даване на акъл говорех в другата тема, при положение, че нямаш абсолютно никаква представа какво се случва и колко можеш да навредиш със съвета си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разположението на катализаторите, бройката им, допълнителните резонатори, които ще цъфнат, ако махнеш каталаизаторите и други подробности, които ще докарат главоболие на човека, ако те послуша и иде да му махнат 'катализатора'.

Точно за това даване на акъл говорех в другата тема, при положение, че нямаш абсолютно никаква представа какво се случва и колко можеш да навредиш със съвета си.

До колкото знам катализаторите се махат  слагат се резонатори и кара ако е с 2 сонди , ако има и на катализаторите ще трябва да ги трие софтуерно . Бъркам ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Тук фабрично има резонатори, които са след катализаторите. Изглеждат рехави и ако им засилиш газовете от 4 цилиндъра във всеки без голямо съпротивление, ще изпърдят много бързо. Мека връзка няма да помогне много. Замяната не е много проста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази технилогия е крадната от Ямаха.

Само че там се използва за изкуствено трудно изпразване на цилиндрите в ниските и рязко отваряне на генерацията при навлизане в средните. Разбира се следствие от технологията е и прекрасният звук :)

Казва се ex-up.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно приплясквасне в звука,което е много дразнещо при 8миците от това поколение и мисля ,че е заради това че имат една линия на отвеждане на газовете,при следващата генерация ,нещата звучат дооооста по-добре.

От друга страна,всяка такава 8мица ,направена с цАфки от двете страни ,изглежда малко странно точно защото сме свикнали да има само от едната страна? :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да млъкна, видя ли как за пореден път се изказа, като семкаджия на четвъртък пазарЯ ? Това не ти е тръба за прахосмукачка с пожарогасител на нея заварен, тук хората ти казаха, има си разни изчисления, не става само с рязане и водопроводни части.
aruzy9y2.jpg

y8apu9ad.jpg

u9esudaq.jpg

Е за такива работи говорим. Абориген с телоподаващо и винкели е в състояние да ги отстрани мигом, въпросът е как точно. Ти ако искаш си ги рЕзни, както правят по гаражите у ваше село.

 

 

Eто прилежното решение, според мен.

 

 

exhaust_b8_s4_30tfsi_exhaust_overview.jp

Колата е друга, принципът е същия, все пак е V образен мотор.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RaDi_b4

Колега благодаря за детайлното обяснение ! И искам да попитам IGRACA - каква марка са гърнетата и какво точно е правено по колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...