veselin velchev Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 (Редактирано) Пробвай, на този мотор няма какво негативно да му се случи от това.Аз продължавам да залагам, че проблема е в генерация, турбо, мека връзка, колектори.. Редактирано 19 Март 2014 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaeelo Публикувано 19 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Днес ми направи впечатление,че като ускорявам по бавно а не я настъпвам не бучи така.а иначе имам нубаво масло двутактово на хуск варна и ще слагам от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton_13 Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Аз лично не бих експериментирал,чувал съм и за бензин в нафтата,ама ако те чуе швабата че им сипваш в колите масло в нафтата или бензин ще те растреля на място.В Германия и в западна европа стандартите на подражка са коренно различни от нашите, даже на коли на тия години им сменят маслата на 15 000км,а не като при нас на 10 000,швабата ми вика няма смисъл,ама ти ако искаш мога да ти го сменям и на 5000,щом си цакаш.Според мен само сервиз те управа,и то такива които работат с главите си а не с диагностики Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Колега ти какво очакваш да прави дизел след 2000 оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaeelo Публикувано 19 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 (Редактирано) Колега очаквам да бръмчи като дизел,а не да реве като онези Чавдарчета с двигател Перкинс ако ги помниш Редактирано 19 Март 2014 от Ivaeelo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton_13 Публикувано 19 Март 2014 Доклад Share Публикувано 19 Март 2014 Или варбург,на времето сутрин като го запали комшията се забуждах за училище.Може и зацапана геомтрия,ако няма откат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaeelo Публикувано 27 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 (Редактирано) Колеги покарах я около стотина километра на по високи ороти ицсега не реве чак толкова.Все още съм на мнение,че е запушена и има нужда от добавка за почистване.Приемам мнения. :-P Редактирано 27 Март 2014 от Ivaeelo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 С тези добавки освен да направиш по голяма беля друго няма да свършиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Имам лош спомен с добавките за прочистване. Марка не помня, но така почисти возилото, че запуши 2 дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Трябва да се закачи на диагностика и да се види в движение, както споменаваш при натискане за по-бързо ускорение е шумна, а ако ускоряваш постепенно не. Вярно е, че помпите на повечето са износени, защото са на бая километри. Когато горивото за работен цикъл не достига от износена помпа или паднали стойности на дебитомер се получава точно този ефект, при натиснат в повече педал на газта и над 2000 оборота предварението става доста, а при бедна смес и голямо предварение резултата е шумен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaeelo Публикувано 29 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Мерси за инфото.ще я закарам да я закачат.някой да има идея във Варна кой може да я закачи и да разбира най вече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 ifidik ! Днеска е до обяд.. отивай направо,не вярвам да те върне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaeelo Публикувано 29 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Днес съм на работа и няма да успея.дайте някакви кординати за връзка с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 0897980526 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 (Редактирано) по принцип наистина дизела си е дизел и е шумен, обаче на чинка ми колата леон 1.9 110 коня е няма такъв кеф, толкова тих дизел, че акъла не ми го побира, а се качвам в къде къде по-нови...От всички 110ки , в които съм се возил сеата е уникално тих. Този леон е една година по-нов от мойто ауди ( а то си е доста по-шумно) и го спирам на сфетофар без музика и едвам се чува, че работи, меко казано перфектен....идеята ми е, че все пак зависи как е карана тая кола, гледана и междудругото на колекторните тръби ако не се лъжа има гарнитури, които се сменят, ако са поизгорели от там има едно ръмжене, погледни и там Редактирано 29 Март 2014 от stefan91 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton_13 Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Най-добре нова кола,това до като го оправиш,ще смениш половината двигател и пак не се знае дали ще се оправи.Ще я купиш още един път,най-добре джиткай я на някой ямболски циганин да и топи буталата по къра,и дай да ти продам една читава А3-ка,да ме споменаваш с добро цял живот.Малко харчи,мого върви,тиха като червей и щракаш с палци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване