HCOHCO Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 На този твой "майстор" динамометричния ключ на колко време е ?Брой стягания? Калибровка ? Предполагам че ще питаш защо ?Защото един приятел ми стегна гумите на 110 Нм колкото е по каталог.На следващата сутрин щех да се прИбия като кучИ.Оказа се че ключа не стяга с зададената сила.Та от там може и да е бЕлата с главЪтЪ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 (Редактирано) И аз се сещам за един приятел, дето си стяга гумите точно с толкова НМ, ма ключа му не стяга вярно. От Дружба е. Редактирано 26 Март 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 26 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 се улисах и забравих изпускателните гарнитури , последва откачанена тампоне повдигане на двигателя и натискане на кулекторите козиу крак абе психария пълна. Почнахме да стягаме и поверих задачата на бащата на моя приятел който иначе поправя хеликоптери , стегна ги 30нм. 10 мин 60нм. 20 мин 75нм. 20 мин и за финал 95нм. Искаше до 110 но го спрях каза ,че след 3000 км. може да я притегнем , но не ми се ще нещо. Почна накичането на периферията и сложих новия термостат , нов маслен филтър и кастрол 5в40. Дойде време за запалване и първо откачих токовете , повъртях малко ,след което включих всичко и хоп запали от четвърт . В началто имаше ядове с обезвъздушаване.покарах колата и е на 95 градуса ,но падат като стискам маркучите се усеща възхлавница . Днес ще покарам да видя какво е положението. Петата ми я счупи "майстора" ,като затягаше при видно напрежение. Свеща беше развалена още с взимането на колата и сега просто ми се отвори възможност и я оправих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Тази пета дано да не ти създаде ядове в бъдеще. По принцип петите се обработват съвместно с главата, тоест всички пети са монтирани и така на една установка се прави механичната обработка на отворите. Като си сложил пета от друга глава е почти сигурно, че ще има разминаване в цилиндричните повърхнини на петата и на леглото в главата, което пък като нищо може да доведе до нарушаване на масления клин и вала да задере в един момент.Може да се провери хлабината при въпросната пета. Ето ТУК е обяснено как се прави при проверка на хлабината на основните лагери на КВ. Метода може да се използва и за разпределителния вал според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 (Редактирано) ... каза ,че след 3000 км. може да я притегнем...Най-чистосърдечно те подканям повече да не се ползваш от услугите му.... По принцип петите се обработват съвместно с главата, тоест всички пети са монтирани и така на една установка се прави механичната обработка на отворите. .. Точно така, аз дори се изненадвам, че не са строшили вала при повторния монтаж. Надявах се да се окъкат с повдигачите и да търси вал после. Редактирано 26 Март 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 26 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 За сега нямам ядове от там казаха ми го всичко това. Карам като за разработка така известно време нямам тракане на повдигачи и друго . Вчера бяхме сложили новия термостат ,но нещо с него ми държи висока температура и го свалих и сложих стария и пуснах перките постоянно и така не дига повече от 60-70 градуса. Сега съм ги спрял да видя и утре чакам датчик на перките който пуска по-рано и се надявам повече ядове да нямам с загряване . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Нямаш нужда от "разработка" в конкретния случай, колега. Не знам просто тия хора там при вас какви неща са им в главата. Притягания, разработки, прочее. Карай си и си свиркай. Вземи един истински Валер термостат и си готов. Хубаво е, да смениш водната помпа, ако не си, за да си сигурен, че няма пак да сваляш ангренажа, този път заради нея. Лека и безаварийна.И завбъдеще, по-добре иди на истински майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 (Редактирано) Да се надяваме, че и с нещо друго освен загряването няма да има ядове! Редактирано 26 Март 2014 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 26 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 Помпата я смених преди 1000 км заедно с ангренажа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 27 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Днес сложих датчик който включва първа степен на 87 и втора на 91градуса и в града ми държи 90-95 според зависи дали чакам в задръстване или се движа . Малко извънградско карах и с този термостат който светеше ми пада към 70-80 градуса . Сложих кората и отгоре има също на радиатора една пластмаса и карам ,не ми се занимава повече с колата лятото и без това много не я карам движа се с мотора ,ползвам я за лошо време и Пловдив-София .Забелязах сега че ми се стабилизираха доста ниските обороти и като я натисна има подобрение от преди ,но не знам изобщо как е центровката на делкото и изпарителя работи добре за сега по-натам като реша ще ида на един елкон . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Леле, ма ти и до София ли идваш с това нещо? Я виж дали с таблото всичко е наред, да не би уредите да показват грешно. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 27 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Ми та идвам кво му е на чудото то и преди си идваше и то бая на тагадък 160-170 с тая куатро кутия е с около 4500-5000 оборота . Преди бях пробвал с друго табло ама пак ще сложа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 (Редактирано) С какъв код ти е ск. кутия?Питам чисто информативно.И, мерил ли си обороти и текуща скорост по гпс?С какъв размер гуми си ако си мерил. п.с ето ти едно клипче на трета скорост за сравнение, ако долу горе помниш.гумите са 195/65/15 Редактирано 27 Март 2014 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 27 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Ами да мерил съм го на 170 по гос на телефона е 160 с гуми 196-60-15 снимам кодовете долу. Ами да мерил съм го на 170 по гпс на телефона е 160 с гуми 195-60-15 снимам кодовете долу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Март 2014 Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Няма гуми 196 на 60Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 27 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2014 Е 195 де пиша от телефоната и мачкам по няколко букви . Тия дни ще сложа компетишънски 16-ки на 55 ,гледах че са г/д равни на 65/15 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Снимка с 16-те ,забелязах че вози по добре от колкото с 195/60/15 . Иначе относно загревките повече от 95 не ми вдига на място ако работи иначе в движение 92-3 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Колега, на място ако ти включват перките на 95, първа скорост, очаквай при по-голямо натоварване, в проход - 100-103гр., това е неизбежно с този датчик на перките, и маркучите стават бая твърди. Ако искаш се пробвай, макар че сега не е много топло, но ще го усетиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Ееее аз в движение нямам ядове дори и да е проход ако случаааайно ги вдигне до 95 перката изобщо няма да позволи повече . Все повече залагам на кофти обдухването на радиатора в града ,гледах го чист е няма запушване с боклуци . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 сподели от къде го взема този датчик ,или от каква кола е съвместим ?Аз днес след работа забодох на Б3-ката датчик от Опел Кадет на 85 градуса. Този, който свалих беше на 92, но реално включваше перките при 100-101 градуса мерено на радиатора с термодвойка. Надявам се при предстоящи жеги да нямам грижи с температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Няма да имаш, вервай ми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Аз днес след работа забодох на Б3-ката датчик от Опел Кадет на 85 градуса. Този, който свалих беше на 92, но реално включваше перките при 100-101 градуса мерено на радиатора с термодвойка. Надявам се при предстоящи жеги да нямам грижи с температурата.Колега ти от АБТ-то ли се оплакваш ,че загрява ? Това е един от най-послушните хайвани ,другата ми Б4 е АБТ и от както я имам повече от 92гр. не е дигала никога изобщо няма проблем с загряването ,само веднъж ми се прецака датчика за перките и заработиха постоянно и това . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Този датчик от Кадет-а вероятно не става за Б4-ка с две степени....Гледах в един сайт термошалтерите за АБК....ми всички ги дават така http://www.autopower.bg/%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D1%86%D0%B8-%D0%B8-%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8-audi-80-sedan-8c-b4-2.0-e-d446c50.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Да, за Б4-ка с две степени не става. Датчика от кадета е същия като на Б3, с две крачета (една степен). Колега ти от АБТ-то ли се оплакваш ,че загрява ? Аз днес след работа забодох на Б3-ката датчик от Опел Кадет на 85 градуса. Този, който свалих беше на 92, но реално включваше перките при 100-101 градуса мерено на радиатора с термодвойка. Надявам се при предстоящи жеги да нямам грижи с температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 31 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Имам питане понеже сега пак четох и малко се зачудих дали наистина от релето да прави проблем с 1ва степен на вентилатора ,като се включи ми върти около 10 сек. това нормално ли е за 1-ва степен или съм скочил на 2-ра и не мога да преценя по скоростта на коя съм ама се върти яко . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване