Jump to content

Ремонт глава 2.3 НГ


strakov_m

Recommended Posts

На този твой "майстор"  динамометричния ключ на колко време е ?Брой стягания? Калибровка ? Предполагам че ще питаш защо ?

Защото един приятел ми стегна гумите на 110 Нм колкото е по каталог.На следващата сутрин щех да се прИбия като кучИ.Оказа се че ключа не стяга с зададената сила.Та от там може и да е бЕлата с главЪтЪ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз се сещам за един приятел, дето си стяга гумите точно с толкова НМ, ма ключа му не стяга вярно. От Дружба е.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

се улисах и забравих изпускателните гарнитури , последва откачанена тампоне повдигане на двигателя и натискане на кулекторите козиу крак абе психария пълна. Почнахме да стягаме и поверих задачата на бащата на моя приятел който иначе поправя хеликоптери , стегна ги 30нм. 10 мин 60нм. 20 мин 75нм. 20 мин и за финал 95нм. Искаше до 110 но го спрях каза ,че след 3000 км. може да я притегнем , но не ми се ще нещо. Почна накичането на периферията и сложих новия термостат , нов маслен филтър и кастрол 5в40. Дойде време за запалване и първо откачих токовете , повъртях малко ,след което включих всичко и хоп запали от четвърт . В началто имаше ядове с обезвъздушаване.покарах колата и е на 95 градуса ,но падат като стискам маркучите се усеща възхлавница . Днес ще покарам да видя какво е положението.

Петата ми я счупи "майстора" ,като затягаше при видно напрежение. Свеща беше развалена още с взимането на колата и сега просто ми се отвори възможност и я оправих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази пета дано да не ти създаде ядове в бъдеще. По принцип петите се обработват съвместно с главата, тоест всички пети са монтирани и така на една установка се прави механичната обработка на отворите. Като си сложил пета от друга глава е почти сигурно, че ще има разминаване в цилиндричните повърхнини на петата и на леглото в главата, което пък като нищо може да доведе до нарушаване на масления клин и вала да задере в един момент.

Може да се провери хлабината при въпросната пета. Ето ТУК е обяснено как се прави при проверка на хлабината на основните лагери на КВ. Метода може да се използва и за разпределителния вал според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... каза ,че след 3000 км. може да я притегнем...

Най-чистосърдечно те подканям повече да не се ползваш от услугите му.

... По принцип петите се обработват съвместно с главата, тоест всички пети са монтирани и така на една установка се прави механичната обработка на отворите. ..

:respekt:

 

Точно така, аз дори се изненадвам, че не са строшили вала при повторния монтаж.

 

Надявах се да се окъкат с повдигачите и да търси вал после. :hilezh:

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега нямам ядове от там казаха ми го всичко това. Карам като за разработка така известно време нямам тракане на повдигачи и друго . Вчера бяхме сложили новия термостат ,но нещо с него ми държи висока температура и го свалих и сложих стария и пуснах перките постоянно и така не дига повече от 60-70 градуса. Сега съм ги спрял да видя и утре чакам датчик на перките който пуска по-рано и се надявам повече ядове да нямам с загряване .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш нужда от "разработка" в конкретния случай, колега. Не знам просто тия хора там при вас какви неща са им в главата. Притягания, разработки, прочее. Карай си и си свиркай. Вземи един истински Валер термостат и си готов. Хубаво е, да смениш водната помпа, ако не си, за да си сигурен, че няма пак да сваляш ангренажа, този път заради нея. Лека и безаварийна.

И завбъдеще, по-добре иди на истински майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се надяваме, че и с нещо друго освен загряването няма да има ядове! ;)

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих датчик който включва първа степен на 87 и втора на 91градуса и в града ми държи 90-95 според зависи дали чакам в задръстване или се движа . Малко извънградско карах и с този термостат който светеше ми пада към 70-80 градуса . Сложих кората и отгоре има също на радиатора една пластмаса и карам ,не ми се занимава повече с колата лятото и без това много не я карам движа се с мотора ,ползвам я за лошо време и Пловдив-София .Забелязах сега че ми се стабилизираха доста ниските обороти и като я натисна има подобрение от преди ,но не знам изобщо как е центровката на делкото и изпарителя работи добре за сега по-натам като реша ще ида на един елкон .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, ма ти и до София ли идваш с това нещо? Я виж дали с таблото всичко е наред, да не би уредите да показват грешно.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми та идвам кво му е на чудото то и преди си идваше и то бая на тагадък 160-170 с тая куатро кутия е с около 4500-5000 оборота . Преди бях пробвал с друго табло ама пак ще сложа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв код ти е ск. кутия?

Питам чисто информативно.

И, мерил ли си обороти и текуща скорост по гпс?

С какъв размер гуми си ако си мерил.

 

п.с ето ти едно клипче на трета скорост за сравнение, ако долу горе помниш.

гумите са 195/65/15

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да мерил съм го на 170 по гос на телефона е 160 с гуми 196-60-15 снимам кодовете долу.2uvy9yqy.jpg

Ами да мерил съм го на 170 по гпс на телефона е 160 с гуми 195-60-15 снимам кодовете долу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е 195 де пиша от телефоната и мачкам по няколко букви . Тия дни ще сложа компетишънски 16-ки на 55 ,гледах че са г/д равни на 65/15

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимка с 16-те ,забелязах че вози по добре от колкото с 195/60/15 . Иначе относно загревките повече от 95 не ми вдига на място ако работи иначе в движение 92-3 .

post-51003-0-80271300-1396285802_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на място ако ти включват перките на 95, първа скорост, очаквай при по-голямо натоварване, в проход - 100-103гр., това е неизбежно с този датчик на перките, и маркучите стават бая твърди. Ако искаш се пробвай, макар че сега не е много топло, но ще го усетиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее аз в движение нямам ядове дори и да е проход ако случаааайно ги вдигне до 95 перката изобщо няма да позволи повече . Все повече залагам на кофти обдухването на радиатора в града  ,гледах го чист е няма запушване с боклуци .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 сподели от къде го взема този датчик ,или от каква кола е съвместим ?

Аз днес след работа забодох на Б3-ката датчик от Опел Кадет на 85 градуса. Този, който свалих беше на 92, но реално включваше перките при 100-101 градуса мерено на радиатора с термодвойка. Надявам се при предстоящи жеги да нямам грижи с температурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес след работа забодох на Б3-ката датчик от Опел Кадет на 85 градуса. Този, който свалих беше на 92, но реално включваше перките при 100-101 градуса мерено на радиатора с термодвойка. Надявам се при предстоящи жеги да нямам грижи с температурата.

Колега ти от АБТ-то ли се оплакваш ,че загрява ? Това е един от най-послушните хайвани ,другата ми Б4 е АБТ и от както я имам повече от 92гр. не е дигала никога изобщо няма проблем с загряването ,само веднъж ми се прецака датчика за перките и заработиха постоянно и това .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик от Кадет-а вероятно не става за Б4-ка с две степени....Гледах в един сайт термошалтерите за АБК....ми всички ги дават така 

 

http://www.autopower.bg/%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D1%86%D0%B8-%D0%B8-%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8-audi-80-sedan-8c-b4-2.0-e-d446c50.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за Б4-ка с две степени не става. Датчика от кадета е същия като на Б3, с две крачета (една степен).

 

Колега ти от АБТ-то ли се оплакваш ,че загрява ?

 

Аз днес след работа забодох на Б3-ката датчик от Опел Кадет на 85 градуса. Този, който свалих беше на 92, но реално включваше перките при 100-101 градуса мерено на радиатора с термодвойка. Надявам се при предстоящи жеги да нямам грижи с температурата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам питане понеже сега пак четох и малко се зачудих дали наистина от релето да прави проблем с 1ва степен на вентилатора ,като се включи ми върти около 10 сек. това нормално ли е за 1-ва степен или съм скочил на 2-ра и не мога да преценя по скоростта на коя съм ама се върти яко .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...