TDI_Fan Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 Няма значение - просто кодовете за 2.5 са доста и аз успях от 4-ти 5-ти опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 29 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 винаги на запален мотор пробвам. Вече опитах доста кодове след тези горе изброените (26231, 26232, 26281, 26282, 53954, 22158, 95320 .....), търсенето продължава. Не можах да се логна с никой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 (Редактирано) направи си един списък с кодовете които си пробвал Аз изнамерих и разни руски сайтове още някой друг за проба : 26281, 26282, 26283, 26252, 11461, 11460, 11462, 11464. тук пак в друг руски сайт пише тези: " AKE 26261 автомат 26262 механика " ама ти си ги пробвал,не знам този код от какво зависи явно не е важен само кода на мотора, Редактирано 29 Април 2014 от motoboys Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Възможно е и изобщо да не можеш да се логнеш с какъвто и да е код за съжаление, но опитвай всичко, което намериш все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 30 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Четох ги и аз тези руските сайтове, точно от там гледах и пробвах различни. Каква може да е причината да не мога да се логна . Ако софта е пипан нещо.......? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Софта според мен не би трябвало да влияе. Както казах- има немалко хора, които не могат изобщо да се логнат с какъвто и да е код Малшанс... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 8 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Може ли при 2,5 TDi да се направи корекция на милиграмите на празен ход от главата на помпата, както при 1,9 TDI? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Не, помпите нямат нищо общо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 7 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 Момчета препоръчайте при кой да отида да ми види центровката на помпата и дюзите в какво състояние са, защото ми писна от пишман майстори-разбирачи.Имам нещо гнило в колата и се съмнявам в тези неща. Доста висок, да не кажа непоносим разход на гориво и нестабилни обороти на празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 И отклонението на дюзите и центровката на помпата (VP44) можеш да видиш през VCDS. За целта трябва да имаш изправна умна дюза, замери съпротивлението й, трябва е около 100 ома. Центровката на ГНП също се прави сравнително лесно, маха се само най-горния пластмасов капак на ремъците. Виж си и милиграмите на празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване