Jump to content

A6 2,5 TDI, умна дюза, палене, автоматик


SBobi

Recommended Posts

Няма значение - просто кодовете за 2.5 са доста и аз успях от 4-ти 5-ти опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

винаги на запален мотор пробвам. Вече опитах доста кодове след тези горе изброените (26231, 26232, 26281, 26282, 53954, 22158, 95320 .....), търсенето продължава. Не можах да се логна с никой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направи си един списък с кодовете които си пробвал :verweis:  Аз изнамерих и разни руски сайтове още някой друг за проба : 26281, 26282, 26283, 26252, 11461, 11460, 11462, 11464. :nixweiss:

тук пак в друг руски сайт пише тези: " AKE 26261 автомат 26262 механика "  ама ти си ги пробвал,не знам този код от какво зависи явно не е важен само кода на мотора,

Редактирано от motoboys
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е и изобщо да не можеш да се логнеш с какъвто и да е код за съжаление, но опитвай всичко, което намериш все пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох ги и аз тези руските сайтове, точно от там гледах и пробвах различни.  Каква може да е причината да не мога да се логна  :nixweiss: . Ако софта е пипан нещо.......?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софта според мен не би трябвало да влияе. Както казах- има немалко хора, които не могат изобщо да се логнат с какъвто и да е код  :huh: Малшанс...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли при 2,5 TDi да се направи корекция на милиграмите на празен ход от главата на помпата, както при 1,9 TDI? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Момчета препоръчайте при кой да отида да ми види центровката на помпата и дюзите в какво състояние са, защото ми писна от пишман майстори-разбирачи.

Имам нещо гнило в колата и се съмнявам в тези неща. Доста висок, да не кажа непоносим разход на гориво и нестабилни обороти на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И отклонението на дюзите и центровката на помпата (VP44) можеш да видиш през VCDS. За целта трябва да имаш изправна умна дюза, замери съпротивлението й, трябва е около 100 ома. Центровката на ГНП също се прави сравнително лесно, маха се само най-горния пластмасов капак на ремъците. Виж си и милиграмите на празен ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...