Jump to content

Смяна на окачване - много друса


dimitarvas

Recommended Posts

Здравейте колеги, както споменах в друга тема от скоро имам А6 3.0 тди.

Като я купувах ми казаха, че е със спортно окачване, но като се зачетох по темите разбрах, че има два вида такова - s line окачване и спортно окачване. Първият ми въпрос е как да разбера кое от двете е. Вторият ми въпрос е може ли и ако може как да махна това окачване и да сложа нормално, понеже много твърдо ми вози, а не съм някой състезател, че да ми трябва тази "ектра".

Какво трябва да се смени и колко горе долу струва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има много сайтове платени и безплатни в които може да видиш по лепенката в отделението за резервна гума и кодовете в нея + вин номера на колата всички екстри с които е излезнала от завода. 

 

Сигурен ли си, че друса колата от окачването защото съм се возил в на Арсов колата и разликата във возиите не е кой знае каква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ами сигурен съм. Специално сложих 16ки, за да е по голям балона и пак вози оо зле от голф 6 който карах преди това.

Дай някой сайт където мога да чекна екстрите

Редактирано от dimitarvas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти лесен начин- ако ти пише S line на волана и на седалките, то

и окачването ти е такова, ако ли то е спортно.

Виж си амортисьорите, попринци спортното и S line са много готини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Амортисьори май са червени. Маслени са, не са газови, ако това има значение

Табекла с лине има само на решетката, но имам съмнение, че е афтермаркет

Редактирано от dimitarvas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та ще има ли голяма разлика във возията ако сложа нормално окачване и какво се сменя - само пружини и амортисьори ли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружини и амортисьори.

Много е специфично, аз лично смятам, че със спортно окачване вози по-добре, вчера направих 4тата си кола от нормално към спортно и е голям кеф.

Виж си амортисьорите, ако са тръгнали с това окачване ще усещаш удари в купето при неравности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Единия май има леко омасляване, майстора ми каза, че има още живот, но е тръгнал. Може ли в това да е причината. Какво имаш предвид с това че спортното вози по добре от обикновеното....

Колко пари горе долу са нови амортисьори

Редактирано от dimitarvas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на мен ми харесва, че е по-стегнато и хода е по-малък. Колата не пропада в неравностите някакси, трудно ми е да ти го обясня. За стабилност и визия смятам, че няма смисъл да говориме.

Амортисьорите много варират като цена, около 15 различни вида са в зависимост от твърдостта.

Майстора ти без да искам да го обиждам, но няма как в омаслен амортисьор да има живот.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да ми дадеш съвет какви да търся...идеята ми е да вози възможно най-меко, като за предпочитане е да не сменям пружини за сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купуват се амортисьорите, които отговарят на точната спецификация на автомобила, всякакви опити за вариации води до провал.

Не пипай пружините, най-малкото цялото начинание смяна на пружини, амортисьори като части и труд ще струва доста, много по-добре е да си се вземат амортисьори за текущото ти окачване.

С какъв размер гуми караш, да не би да са прекалено нископрофилни и от там да идва също проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм с оригиналния размер 16 ки, но само за тест, иначе 245/40/18, сега търся точно такива летни гуми, че имам едни run flat и с тях положението е още по кофти, даже непоносимо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стой си с това окачване, разликата не е кой знае колко голяма. Само виж дали имаш нещо за смяна по него, може би затова вози толкова лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за това сега съм с 16ките и търся читави 18ки

Мисля че  с каквото и окачване да си ще намериш разлика между 16  и 18...А конфигурацията 18 с S-line окачване ще е по твърдичко ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с амортесьори няма да стане.... За да вози меко ти трябват и пружини(по-меки) и амортесьори за нормално окачване..

Редактирано от arsov82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сигурен съм. Специално сложих 16ки, за да е по голям балона и пак вози оо зле от голф 6 който карах преди това.

Дай някой сайт където мога да чекна екстрите

Явно не си с пълен слайн пакет на окачването.

Хубаво е преди да купиш каквото и да е да послушаш Райно и да купиш точно това което трябва.

Ако беше със пълен слайн нямаше да можеш да сложиш 16ки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с пълен s-line, най-малките които мога да сложа наистина са 17-ки - по-малки не може. Летните ми са 19ки с гуми 255/35/19, за зимни ползвам 17ки 225/50/17 и разлика във возията определено има, но не е кой знае колко голяма, със 17ките вози по-меко и и по-тихо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, реших твърдо - сменям окачването. Ще слагам нормалното, и без това не съм "спортист", че да ми трябва това спортно окачване, а в същото време предпочитам колата ми да вози възможно най-меко.

Та въпросът ми е само пружини и амортисьори ли трябват, както и дали има колега от форума, който пък търси обратното - да си направи колата по-ниска, за да си сменим пружините и каквото друго трябва (без амортисьорите, че предпочитам нови да си купя)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...