dimitarvas Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Здравейте колеги, както споменах в друга тема от скоро имам А6 3.0 тди.Като я купувах ми казаха, че е със спортно окачване, но като се зачетох по темите разбрах, че има два вида такова - s line окачване и спортно окачване. Първият ми въпрос е как да разбера кое от двете е. Вторият ми въпрос е може ли и ако може как да махна това окачване и да сложа нормално, понеже много твърдо ми вози, а не съм някой състезател, че да ми трябва тази "ектра".Какво трябва да се смени и колко горе долу струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Има много сайтове платени и безплатни в които може да видиш по лепенката в отделението за резервна гума и кодовете в нея + вин номера на колата всички екстри с които е излезнала от завода. Сигурен ли си, че друса колата от окачването защото съм се возил в на Арсов колата и разликата във возиите не е кой знае каква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) Ами сигурен съм. Специално сложих 16ки, за да е по голям балона и пак вози оо зле от голф 6 който карах преди това.Дай някой сайт където мога да чекна екстрите Редактирано 23 Март 2014 от dimitarvas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Ето ти лесен начин- ако ти пише S line на волана и на седалките, тои окачването ти е такова, ако ли то е спортно.Виж си амортисьорите, попринци спортното и S line са много готини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) Амортисьори май са червени. Маслени са, не са газови, ако това има значениеТабекла с лине има само на решетката, но имам съмнение, че е афтермаркет Редактирано 23 Март 2014 от dimitarvas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 И при спортното и при S line са червени. Щом нямаш надписи по интериора значи е спортно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Та ще има ли голяма разлика във возията ако сложа нормално окачване и какво се сменя - само пружини и амортисьори ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Пружини и амортисьори. Много е специфично, аз лично смятам, че със спортно окачване вози по-добре, вчера направих 4тата си кола от нормално към спортно и е голям кеф. Виж си амортисьорите, ако са тръгнали с това окачване ще усещаш удари в купето при неравности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) Единия май има леко омасляване, майстора ми каза, че има още живот, но е тръгнал. Може ли в това да е причината. Какво имаш предвид с това че спортното вози по добре от обикновеното....Колко пари горе долу са нови амортисьори Редактирано 23 Март 2014 от dimitarvas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) Ами на мен ми харесва, че е по-стегнато и хода е по-малък. Колата не пропада в неравностите някакси, трудно ми е да ти го обясня. За стабилност и визия смятам, че няма смисъл да говориме.Амортисьорите много варират като цена, около 15 различни вида са в зависимост от твърдостта.Майстора ти без да искам да го обиждам, но няма как в омаслен амортисьор да има живот. Редактирано 23 Март 2014 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Можеш ли да ми дадеш съвет какви да търся...идеята ми е да вози възможно най-меко, като за предпочитане е да не сменям пружини за сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Купуват се амортисьорите, които отговарят на точната спецификация на автомобила, всякакви опити за вариации води до провал. Не пипай пружините, най-малкото цялото начинание смяна на пружини, амортисьори като части и труд ще струва доста, много по-добре е да си се вземат амортисьори за текущото ти окачване.С какъв размер гуми караш, да не би да са прекалено нископрофилни и от там да идва също проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Сега съм с оригиналния размер 16 ки, но само за тест, иначе 245/40/18, сега търся точно такива летни гуми, че имам едни run flat и с тях положението е още по кофти, даже непоносимо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 С run flat не си е работа, а и фабрично Ауди не го дават да се кара с такива гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Да, за това сега съм с 16ките и търся читави 18ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deniTDI Публикувано 24 Март 2014 Доклад Share Публикувано 24 Март 2014 Стой си с това окачване, разликата не е кой знае колко голяма. Само виж дали имаш нещо за смяна по него, може би затова вози толкова лошо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Да, за това сега съм с 16ките и търся читави 18киМисля че с каквото и окачване да си ще намериш разлика между 16 и 18...А конфигурацията 18 с S-line окачване ще е по твърдичко .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 25 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Явно ще сменям амортисьори, там според мен е ключа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 (Редактирано) Само с амортесьори няма да стане.... За да вози меко ти трябват и пружини(по-меки) и амортесьори за нормално окачване.. Редактирано 25 Март 2014 от arsov82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Ами сигурен съм. Специално сложих 16ки, за да е по голям балона и пак вози оо зле от голф 6 който карах преди това.Дай някой сайт където мога да чекна екстритеЯвно не си с пълен слайн пакет на окачването.Хубаво е преди да купиш каквото и да е да послушаш Райно и да купиш точно това което трябва.Ако беше със пълен слайн нямаше да можеш да сложиш 16ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 25 Март 2014 Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Аз съм с пълен s-line, най-малките които мога да сложа наистина са 17-ки - по-малки не може. Летните ми са 19ки с гуми 255/35/19, за зимни ползвам 17ки 225/50/17 и разлика във возията определено има, но не е кой знае колко голяма, със 17ките вози по-меко и и по-тихо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 25 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2014 Мерси на всички, за сега ще видя по окачването какво има за правене и после ше споделя ефекта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 6 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 Колеги, реших твърдо - сменям окачването. Ще слагам нормалното, и без това не съм "спортист", че да ми трябва това спортно окачване, а в същото време предпочитам колата ми да вози възможно най-меко.Та въпросът ми е само пружини и амортисьори ли трябват, както и дали има колега от форума, който пък търси обратното - да си направи колата по-ниска, за да си сменим пружините и каквото друго трябва (без амортисьорите, че предпочитам нови да си купя) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Ти с червените амортисьори ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 7 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Да, с червените съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване