baba Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Може да направим трампа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
missy Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Ако случайно не се разберете с Тошко и си от София има една 4.2-ка на приятел с нормално окачване който с удоволствие ще си го размени за спортно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Само гледайте килограмите за да не ви стане тъпо накрая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 S-line снижено с 35 мм какво по-точно означава, особено когато имаш и въздушно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 8 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Може да направим трампа.Ок колега, само да кажа, че амортисьорите предните не са ми много здрави, за това в началото споменах само за пружини. Принципно може да се разберем. пиши на ЛС тел да се чуем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Аз имам добри червени резарвни предни, мога да помогна, имам и един чисто нов със същия номер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 8 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ще се заформи голям проект като гледам Мерси колега, ще те имаме предвид Редактирано 8 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Само гледайте килограмите за да не ви стане тъпо накрая Колега аз четох постовете ти в темата за А4/Б8 относно килограмите и амортисьорите и доколкото разбрах разликата води до не приятни резултати.Явно като за начало трябва да сверим номерата на коловете и пружините нали така?Моята е седан 3.0тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 То е страшна работа с тези пружини. Единствения начин да се смени окачването и да стане както трябва е да се намери кола близнак като купе, мотор, екстри, задвижване, кутия и да се поръчат по нейната рама, така направих аз.Следя темата и като гледам човека със спортното окачване е с авант, а ти си със седан, тоест не става.Дори и разлика от 20-30кг. дава отражение като поведени и стойка( визуално) , а аванта е 100кг.+ от седана и ще стане страшно. Аз лично едно време на Б6ца подцених нещата и сложих на седан кола, пружини и аморт. от авант и въпреки че бяха спортни колата се вдигна с един пръст над стандартното окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 М даммм ясно, явно трябва сток да са на едни килограми и купетата да са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Аз сега имам поръчка за спортно окачване и търся рама на А6 4Ф 2.7/3.0 quattro avant с ръчна кутия и доста сериозно оборудване. Някой ако може да помогне да казва. Така като се замислям става и автоматик, но трябва да е по-базова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 А годината от значение ли е?Колко горе долу излизат четирите кола с пружините? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 (Редактирано) Тази, за която ми трябват е преди фейслифта така че до 2008г. ми върши работа.Около 1500лв. с оригинални части.Не е евтино, но втора употреба не е вариант особено от морга. Ако колата е стояла без мотор примерно клекнала назад 2месеца са достатъчни да разтегнат предните пружини и да смачкат задните. След това като се сложат и колата прилича на излитащ самолет. Редактирано 8 Април 2014 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 На ТМАХ ако е със спортно окачване ти върши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Надяваме се тогава да види темата и да каже Благодаря ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Освен шибедаха и ел седалките, кои са тия екстри дето дигат килата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Самия кожен салон е тежък. Също така те се и трупат нещата - навигация със всичките и модули, BOSE, .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Седалките и шибедаха са тежките неща, това е. Другите са +- 50 кила общо, което е нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 50кг. според теб са нищо, но според инжинерите са.Факт е, че има 20+ пружини за една и съща кола, тоест нещата са супер прецизни.Давам пример и за друга много тежка екстра - двойните стъкла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Също и печката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 ДПФ, 347мм предни дискове, разликата между стандартното предно стъкло и моето е 10Кг Абе има едни +/-500Кг тази кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Те дисковете си вървят с двигателя. Да гледа да е авант, същия двигател, шибедах и седалки и е в играта. Иначе по тая логика, че +- 50 кила имат значение значи като тръгна за морето ставам с слайн окачване щях друг пример да дам ама нейсе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Добре, защо се заяждаш и спориш ? Ние ли сме ги измислили нещата та ни обясняваш. Коментираме как ще стане 1:1 със заводския вид и как точно трябва да бъдат нещата, а ти ни налагаш някакъв компромисен вариант.На колко коли си сложил спортно окачване и си дал почти 2000лв. с труда за да знаешкакъв е ефекта ? Аз на 4ри лично мои и 5-6 клиентски.Не трябва в един такъв източник на информация като форума да има подвеждаща информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Само на една, не работя джамбазин все пак. Не се заяждам просто да си знае човека че не е края на света ако има блутут пък колата донор няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 На 4Фката ли сложи ?Покажи ми къде написахме, че блутуута оказва влияние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване