Jump to content

проблем скорости,каре или диференциал ?


P.Krenev

Recommended Posts

Здравейте бих искал,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели мнение.Бях дал на едно приятелче колата да си свърши работа и малко,по-късно ми се обади и ми каза,че колата е издъхнала.Неговото обяснение беше следното:

 На запален двигател ,когато е отпуснал съединителя за да потегли  се е чуло нещо, като удър под капака и от този момент , когато дам на скорост за потегляне, се чува  звук наподобяващ стържене. Сякаш се е извадило карето и преплъзват шлиците, и като клекна до гумата си се чува някъде околу външното каре,  а километража отчита скоростта,  но на място задърпахме я и интересното е, че  когато беше на свободна и ме дърпаха  не се чуваше нищичко.На мен ми беше направило впечатление,че при сменяне на предавките понякога се чуваше едно щракане, сякаш нещо като стоманизирана ламарина е под напрежение и изплесва,  но не при всяка смяна на предавка и неможех да го усетя кога го прави ,дали когато натисна съединител или когато преминавам на друга предавка.Само това мога да обясня това знам,ще се радвам ако някой изкаже мнение и се надявам да не е нещо "солено". Колата е ауди а3 1.9тди 90к/с 1998г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейиии.. няма да се научите,кола и жена никога не се дават щото и двете могат да се чукнат :hilezh:  Тва да ти е за урок :gruebel:

Кой знае какво е правил с колат ти Нали знаеш чужда П.... кокали няма  :eusa_wall: най вероятно е строшил скоростната кутия сигорно някой лагер се е разпаднал и всичко става на таратор вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много лошо силно се надявам да е карето ,понеже когато клекна до гумата и се чува  сякаш шлиците преплъзват , когато е на скорост и върти,а скоростометъра отчита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сутринта направо я вдигам от 2-те страни във въздуха, и ще си каже дали е каре ще споделя след това 



Каре не се ли чува само при  ляв или десен завой ? 

ами  попринцип прещраква на завой да ,но 2 пъти съм чупил без признаци   и то на право,но на други бараки 



Ако е карето мисля,че е изпаднала зегерката и е излязло дано съм и прав, радвам се че споделяте мнения,но явно ще е само гадаене. Утре ще си каже : ) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се чуваше същото тракане... всички казваха каре, каре, но уви бяха синхронизатори и счупен зъб на задната :) Между другото, точно когато давах на задна се чуваше тракане като от каре 1 към 1 :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден първо благодаря на всеки отговорил по темата.Събудих се и първата работа ми беше  да излезна, и да опитам да разбера каква е повредата.Свалих джантата, ясно се виждаше, че не е външното каре, завъртях диска на ръка, и се чуваше отново шума все едно са износени шлици и се преплъзват, както на свободна така и на всяка една предавка. Разклатих полуоската и незнам до колко е нормално, но  има съвсем малко луфт като приложа сила в разклащането.В момента чакам мой приятел да ми донесе еврейска звезда за да сваля маншона, който е от вътрешната страна и да погледна под него дали има нещо интересно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали е от значение, но да спомена,че сега забелязах,когато е на свободна и завъртя диска се върти полуоската,  но  вътрешното каре не се върти,а когато е на скорост на запален двигател пак си щрака така но се върти и вътрешното каре 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега погледни си по добре кутията ,на друга кола съм имал същия проблем отчита километража но колата не мърда .И тия звуци които описваш са на строшени зъби на някоя зъбчатка и според мен е зъбното колело което влиза в диференциала. Дано да е нещо по леко да се отървеш лесно... Успех с начинанието :)



Погледни го пак за всеки случаи може и то да е здало багажа . По принцип вътрешно каре трудно се чупи , но знае ли човек може и да се е скапало..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Благодаря колега ще пиша веднага щом остановим проблема

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали е от значение, но да спомена,че сега забелязах,когато е на свободна и завъртя диска се върти полуоската,  но  вътрешното каре не се върти,а когато е на скорост на запален двигател пак си щрака така но се върти и вътрешното каре 

Ако правилно съм разбрал от това което си написал излиза че 6 болта който са там на фланеца са скъсани,но ако е така полуоската ще висне.Вътрешния фланец който влиза в самия диференциал е на шлици и се затяга с болт,ако този болт по някакъв начин се е развил и фланеца излезе от диференциала може да стане този ефект,но тогава ще текне маслото.

Редактирано от koko76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей П. Кренев! Ако включиш на скорост, отпуснеш съединителя, колата не мърда а двигателя се форсира, вдигни капака и виж коя полуоска се върти. На тази, която се върти и е отишло карето или се е извадило от шлиците! Успех с решаването на проблема!



Имам предвид външното каре на съответната полуоска!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря, че има толкова мнения, за съжеление  колата ми е пред нас на крик, и вали немога  нищо да направя, но излезнах и погледнах на запален двигател, както каза горе в един коментар колегата dart. Върти се само вътрешното каре с маншона заедно с фланеца без полуоската, и издава стържещи звуци ,надявам се да спре да вали скоро и да  отвия имбусните болтове на фланеца интересното, е че когато ме дърпаха за да я прибера на свободна никакви звуци няма, как опитам да отпусна съединителя на дадена предавка  започват стърженията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има напредък и то добър надявам се, комшията ми е майстор и го видях, че си е у дома викнах го да погледне, и само завъртя диска и вика това е каре  утре я пребутваме в гаража му и ще го разглоби .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще напиша като го разглобим  какво е положението,може за напред на някой да помогне темата със тези странни звуци : )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за отделеното внимание и време.Проблема е решен.

Вътрешното каре беше превъртяло шлиците и сега е "патрон",полуоската леко е пилнала шлиците,но майстора каза,че няма да има проблем,карето влезе стегнато и плътно, няма луфтове и хлабини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...