Saso_OS Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 Здравейте колеги, днес случайно видях че колата ми (Ауди 100 ААД) дими от една тръба която излиза от дясно на двигателя минава отзад и стига някаде до дясната гума (пасажерската). Мисля че е за някакви необработени газове или нещо подобно. Възможно ли е да е смесила водата и маслото и това да е пара, или просто центровка трябва да се прави (работи само на газ). И може ли тази тръба да е вкарам ако не може да се поправи този проблем във въздуховода и какво ще се случи с гориво-въздушната смес. Благодаря предварително.п.с започва да пуши като загрее добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko7121 Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 Колега за да ти помогнем,най-добре направи снимка за да разберем за какво става въпрос точно. От къде точно излиза тази тръба и аз карам Ауди със същия мотор, но не мога да се сетя за какво точно говориш.Да не би да са изнесени картерните газове там.Вдигни си щеката за маслото и виж как е,ако го е смесила става като боза, но не вярвам, не вярвам и да е за центровка най-вероятно това са ти просто картерните газове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saso_OS Публикувано 13 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 Става въпрос точно за тръбата за картерните газове.....не е нормално понеже карам колата вече 60 000км и взе да дими последните 80-100км, чак погледите събирам ;-).......иначе добре пали/върви/гори...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Картерната вентилация отива в кутията на въздушния филтър. Да не би да говориш за канистърния филтър, който се намира в десния подкалник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saso_OS Публикувано 14 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Вале, утре ще направя една, две снимки за да се види по точно.....ако е филтъра какво може да го кара да пуши/изпарява..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Не трябва да пуши от там, дори не се сещам от какво би изкарало дим от него. Направи снимки за да го мислим. Редактирано 15 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saso_OS Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 този маркуч седи свободно до дясната гума, като го пораздвижих да видя къде е вързан се оказа,че има нещо като тройник и един друг маркуч отива към капака на глава, а другата част от другия край на двигателя в един фланец закрепен за блока....снимките не са много добри но мисля, че ще ме раберете...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) картерна вентилация,тоест,сваляш капака на клапаните,отиваш на авто мивка със силна пароструйка и гореща вода,там където се захваща маркуча от долнта страна ще видиш метална многослойна цедка,запушена е ,издухваш с водата всичките отлагания ,да стане като нова ,сменяй гарнитурата на капака ,стягай умно и се моли да спре да пуши. маркуча на снимката се зауства във филтърната кутия Редактирано 15 Април 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saso_OS Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) разбрах.....утре след работа ще направя всичко описано по-горе....пък дано да спре.....п.с. ще пиша за резултата, само не разбрах този маркуч трябва да влиза някъде във кутията на въздушния филтър така ли? Редактирано 15 Април 2014 от Saso_OS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 да,просто го завърти и мушни под гофрирания въздуховод и ще видиш дупката,ама по добре я затапи ,а маркуча пусни накъде надолу ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saso_OS Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 значи този омазания с масло маркуч си го пускам надолу.....а къде запушвам. Понеже според мен ако запуша този маркуч ще вземе да хвърля масло от щеката. Единия изход е на капака на главата, другия на блока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Никъде не запушваш маркуча, просто го остави надолу. Дано спре да пуши, че иначе е лоша работата. Виж дали пуши през капачката за наливането на масло. Редактирано 15 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saso_OS Публикувано 16 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Тук времето е много лошо, не успях да сваля капака на главата за да почистя гадостите ако има.....обаче видях дали духа/дими от капачката за наливане на маслото.......ДУХА ЯКО..... кофти работа..... кажете какво следва от тук нататък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Ако духа яко и има син цвят значи най-вероятно ще е от сегменти - не вярвам да се оправи със смяна на гумичките на клапаните. Почистването на картерната вентилация няма да помогне си мисля. Намалява ли маслото? Замери компресията на двигателя, когато е загрял на 90С и виж какво ще покаже. Май не са добре нещата Сашо ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saso_OS Публикувано 16 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Не е син цвят. Маслото намаля да. Компресията ще отида при някой майстор да видим какво ще покаже. п.с. бат Вале, зле зле колко да са зле ние да сме живи и здрави. Имаш ли идея колко излиза ремонта на двигателя (питам за части) понеже ако излиза скъпо може да е пенсионирам..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 (Редактирано) Това е важно, да сме живи и здрави . Нямам представа колко би излезнал ремонта, но все пак зависи какво ще се сменя - ако е за закрепване за известно време може да се сменят сегментите, гумички на клапани, гарнитури и т.н. В този случай ще е около 300-400лв заедно с труда. Трябва да се видят и лагерите как са, цилиндрите. Ако се сменя всичко и се шлайфа ще е повечко. Ако я караш дълго може би си струва да ? направиш пълен ремонт, иначе някакъв вариант е да сложиш друг двигател. Все пак аз бих сменил първо гумичките на клапаните - така и така ще се сменят дори и при последващ ремонт. Редактирано 16 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saso_OS Публикувано 16 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 взех да се чудя дали да не и сложа АЦЕ, понеже вчера четох тема на един колега тук във форума от ААД към АЦЕ и там пишеш даже и ти, че нищо друго не се сменя освен самия двигател и гофрирания маркуч (ако съм разбрал правилно). Друг е въпроса колко ще е читам двигателя който взема......Твойто мение какво е.....какво би направил ти..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Не бих сложил АСЕ, най-малкото заради това, че е по-шумен, при късане на ангренаж криви клапани, а и разликата в конете не е драстична. Ако ще слагаш АСЕ двигател е хубаво да го чуеш как работи първо - т.е. на "сляпо" не е добър вариант според мен. При всички положения ще излезе по-скъпо тази конверсия от това да направиш основен ремонт или да сложиш друго ААД. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saso_OS Публикувано 16 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 значи утре, може би, ще почистя този филтър, ще ида при майстора да замери компресията, тогава ще пиша и ще мислим заедно какво може да се направи и кое е най удачно.п.с. съвсем леко духа и от щеката на маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 То и AAD-то ако скъса ремък, криви клапани.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Не е вярно това за ААД - два пъти ми се е случвало да ми пада шайбата отпред заедно със зъбното колело и не е имало проблеми. Лично съм пробвал при смяна на ангренажен ремък и буталата на ГМТ въртя разпределителния вал както е без ремък и не опират клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Saso_OS Публикувано 17 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 майсторите са запразнили от рано.....меренето на компресията остава за след празниците. Ако карам така какво може да се случи.......поне докато е оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 17 Април 2014 Доклад Share Публикувано 17 Април 2014 Колега, не се филмирай излишно. Провери си колата при възможност, но да се сменя двигател, да се прави основен ремонт и т.н. са пълни глупости. Много бързо я отписахте тая кола... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване